News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Nu are cum sa fie acelasi mecanic, zi de zi. Si de obicei, la trecerile la nivel sau in zone periculoase, au niste semne care ii obliga sa 'claxoneze'. Poate ai tu ghinion si stai fix langa o astfel de zona.

dan tm

Astea-s ,,trăiri" de tipul omului nou, să nu fie aia si nici cealaltă dar totusi...

Normal că dă semnale de fluier că doar Braila a fost de atîtea ori la stiri cu nebuni care s-au aruncat sub tren.Mai ales daca linia e prin oras.
plus ca nu are cum sa fie turnusul de asa maniera sa cada acelasi mecanic la acelasi tren la 11,15.

JohannDB

#3587
  Vezi, unde și câte indicatoare, ca cel de jos, ai în zonă... Zonă cu locuințe, treceri la nivel prin zonă, etc. !! Numai faptul că este o zonă populată, reprezintă o zonă "periculoasă" la momentul trecerii trenului
  Deci, nu e de mirare !



Powered by API/PUM imgur uploader

AndreiB

Imho, solutia pentru evitarea pericolului e denivelarea trecerilor la nivel si garduri inalte neintrerupte care sa previna accesul pietonilor pe calea ferata in mediul urban.

cristi5

#3589
Pai da asa ar fi normal, sa elimine TN si sa puna gard.

Dar pana si pe Sighi-Sim unde erau bani "fara numar", au lasat TNurile de mai jos. Iar cand vezi trenul cum trece cu 140 prin zona populata fara gard, ti se face inima cat un purice... Mi-e mereu frica sa nu apara pe backview imagini cu impact emotional... Cum va fi cu 160?

Pe de o parte au proiectat 2 pasaje cu DJ si DC in Dumbraveni si Danes

Pe de alta parte,
pasaje cu DC in Copsa Mica x2, Micasasa, Lunca, Valea Lunga, Blaj, Craciunel, Cistei...

pasaje cu DJ in Hoghilag, Atel, Medias, Tarnava

pasaje cu DN in Medias, Valea Lunga, Blaj, Craciunel, Coslariu x 2

Radu85

Quote from: dan tm on July 05, 2022, 08:12:27 AMAstea-s ,,trăiri" de tipul omului nou, să nu fie aia si nici cealaltă dar totusi...

Normal că dă semnale de fluier că doar Braila a fost de atîtea ori la stiri cu nebuni care s-au aruncat sub tren.Mai ales daca linia e prin oras.
plus ca nu are cum sa fie turnusul de asa maniera sa cada acelasi mecanic la acelasi tren la 11,15.
Este si trecere la nivel, este si zona populata, periculoasa, insa eram curios de ce numai trenul respectiv face galagie asa mare. Trec multe trenuri, zilnic, insa nu sunt atat de galagioase.

Daca asa e regula si omul asa isi face treaba ca sa fie totul corect, e ok, nu mai zic nimic. Fiecare stie mai bine cum e cu meseria lui.

AndreiB

Cred insa ca se pot face imbunatatiri la proceduri. In UK nu se foloseste goarna intre 23:59 si 06:00, de exemplu: https://www.networkrail.co.uk/wp-content/uploads/2019/06/FAQs-for-Night-Time-Quiet-Period-NTQP.pdf

cristi5

#3592
@Radu85 poate poti documenta orele la care fluiera mai tare si la care nu. Colegii probabil vor reusi sa identifice trenurile respective, materialul rulant folosit, sensul in care merge trenul, si sa ne dam seama de unde vin diferentele.

Daca ne indici exact zona CF cea mai apropiata de locatia ta, ajuta.

Fara datele astea, discutam generalitati.

Calin88

Mi se pare foarte urat ca omul a ridicat o problema reala si este luat in deradere cu expresii de genul "trairi de tipul omului nou". De parca poluarea sonora nu e poluare si omul ar trebui sa o accepte ca, deh, asa s-a facut pana acum.
Si eu locuiesc in aproprierea unei gari si m-am obisnuit, de exemplu, cu cerinta idioata ca trenul sa claxoneze cand pleaca sau cand soseste in gara. Asta nu inseamna ca o consider normala.
Este absolut aberant ca in 2022, intr-o tara UE, trenul sa fie nevoit sa claxoneze cand trece prin zone rezidentiale, ca in India sau Pakistan. Dupa cum scrie si mai sus, unica solutie o reprezinta pasaje + garduri. Aici, insa, ar trebui sa se implice si autoritatile locale, in special in orasele mari.

TibiV

Mie mi se pare si mai urat cand oamenii sunt terciuti de tren pentru ca nu l-au auzit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Calin88

Si, fiind in 2022, ar fi cazul sa ne gandim si la solutii mai moderne/normale pentru a elimina riscul respectiv.

PS: Trenul il auzi de la sute de m distanta si fara goarna.

dan tm

Mie mi se pare o prostie sa merg cu trenul printre ziduri si garduri tocmai ca unii sint deranjati de tren.
Poate e mai bine acolo unde nu mai circula trenurile. Masinile sint acceptate oriunde, in orice loc, zgomotul orasului e acceptat pe orice strada cu trafic intens.Pentru ca cei deranjati de tren au masini sau de ce?




Calin88

#3597
De ce e o prostie sa mergi cu trenul printre ziduri sau garduri? Ce, autostrazile nu au garduri cand trec pe langa zone locuite? In lumea civilizata, chiar si centurile si anumite DN-uri au garduri fono-absorbante.
Nu e vorba doar de sunet, ci si de siguranta. Daca ai garduri, nu mai au cum sa ajunga oameni/animale pe linii.

Cred ca siguranta si confortul oamenilor care stau in zona liniilor de tren ar trebui sa conteze mai mult decat privelistea pe care o au pasagerii trenului.

TibiV

Quote from: Calin88 on July 05, 2022, 02:30:09 PMDaca ai garduri, nu mai au cum sa ajunga oameni/animale pe linii.

Tocmai oamenii fura/distrug gardurile de protectie ale autostrazilor, ca sa poata trece...

De cand esti pe forum?
In ultimii ani au fost zeci de postari cu animale salbatice si domestice pe autostrazi - inclusiv cu turme de oi (si ciobani, un fel de animale bipede) pe A2.

Se pare ca "humanum est" sa daramam orice obstacol atunci cand ne impiedica sa trecem "pe unde vrea muschii nostri"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Exista solutie tehnologica pentru orice slabiciune umana - e.g. gard din prefabricate de beton, in loc de sarma.