News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Genul asta de studiu de piata nu e logic motivul pentru care a fost infiintat ARF? Pare bizar sa fie outsourced.

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

AndreiB

O gara supradimensionata si cam urata dpdv arhitectural.

Dar cred ca te referi la masina blindata din fata. E similara cu cea din Gara Sinaia: https://life.hotnews.ro/stiri-prin_oras-9575302-munte-masina-blindata-anei-pauker-expusa-gara-sinaia.htm

kitsune

#3423
Era retorică întrebarea  :lol:

Dar da, este stația CFR Fetești (sau ce a mai rămas din ea), "modernizată" și drezina montată în spatele gării, in sensul giratoriu.

Eu mă bucur că a scăpat de la fier vechi drezina. Nu știu dacă mai există, dar pe vremuri, lângă locul unde era parcată (undeva spre depou, după regulatorul de mișcare) existau și două pluguri de zăpadă vechi (unul din ele cu roată, celălalt plug normal).

Din ce am înțeles, când au modernizat clădirea, au încercat să demoleze "glonțul" ăla de adăpost antiaerian (nu știu cum ii spune în termeni tehnici) dar nu au reușit. Așa că au săpat o groapă lângă și l-au împins în ea, așa întreg.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Sorinus

La Medgidia l-au lasat in pace  :)

oc7avian

La CFR încep să apară terminalele mobile și pe InterRegio. Foarte probabil în curând vom putea lua bilete online fără restricția de timp de 6 ore, precum avem deja la vagoanele de dormit ori trenul de aeroport.

Poza e făcută ieri. Întreg controlul s-a efectuat scanând codurile QR, fie că era bilet fizic ori luat online. Terminalul afișa toate datele și era conectat în timp real la un server central.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

AndreiB

Si eu am vazut la fel in IR1634. Cred ca trebuie sa afiseze aplicatia in ecranul principal codul QR. Acum trebuie deschis biletul.

Bila neagra - era pornita caldura cu 20C afara.

carutasul

Alaltăieri când mă întorceam de pe plaiurile căruțești, la intersecția DN6 cu cf de Alexandria am văzut... trinul. ( spre surpriza mea nu era Malaxa) . După ce a trecut, una din semibariere nu s-a mai ridicat. Există oare un loc unde se pot raporta astfel de incidente? Noi am încercat să îi dăm un bobârnac, nu a funcționat :)

vancouver

#3428
Quote from: GIV on May 01, 2022, 05:33:01 PMcare ar fi o explicatie din partea voastra pentru acest fapt:

 nu inteleg de ce se fac la momentul actual mai mult de 12 - 13 ore pe brasov timisoara.
de ce nu se circula pe traseul coridorului sau prelungirea solutiei  lui  @vancouver  de 160 km/h pe sibiu brasov pana la sebes sau alba iulia ? eu cred ca sunt orase importante si pe aceasta ruta  ?

@GIV, imi permit sa continui aici discutia despre Brasov-Timisoara, ca nu e despre coridorul principal.

Brasov - Timisoara in primul rand ca nu exista tren direct. Aici CFR isi da clasa la cea mai nenorocita legatura feroviara din tara (sau din Europa?). Un traseu care cu masina se face in conditii reale de trafic in 5 ore (inclusiv iesit din Brasov si intrat in Timisoara pana in centru), cu trenul dureaza 12-13 ore (doar noaptea si doar in sensul BV spre TM exista ceva in 11:30, cu schimbare la Teius la ora 2 noaptea si stat 30 de minute in gara ! ! ! ).

Singura circumstanta, ca Dacia circula pe moment deviat pe la Cluj, iar normal mergea la Arad, unde ajungea cam in 8 ore de la Brasov, si din Arad la TM inca ceva gen o ora + schimbare, deci in total 10 ore.

Dar naibii, e exact ceea ce am mai criticat vehement pe aici pe forum: faptul ca pe coridor, pe Sighisoara-Deva, linie complet reabilitata, exista un singur tren direct. Urmarea? L-au mutat si pe asta.  :lol:

Nu zic, Brasov-Sighisoara e in lucru si se merge greu. Dar naibii, de la Sighisoara la Alba Iulia sau la Deva, pe coridor 100% reabilitat, NU AI TREN DIRECT ! NICI MACAR PERSONAL! :bash: :bash:

Numai asa ca si comparatie: privatul are 7 (ȘAPTE) perechi de trenuri pe zi Blaj - Târnăveni ! Și de la Blaj, care astfel devine nod feroviar, nu ai nici un tren pe zi la Alba Iulia, deși dacă ar fi, ar parcurge distanța în 15-18 minute!

Sa mai zic că ar fi normal să se mai și sincronizeze trenurile private Blaj-Târnăveni cu cele Deva-Alba Iulia - Blaj - Medias-Sighisoara . . . s-au deja iese fum negru din creierul CFR-ului și al MT-ului?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Xenos

Aici sunt perfect de acord cu Vancouver, facem linie de miliarde cu sisteme care vor permite succedarea unor trenuri la cateva minute, dar n-avem trenuri directe elementare precum Deva-Alba-Iulia-Blaj-Medias-Sighisoara...dezastru.

zeckesan

Nu știu unde se încadrează asta, așa că o las aici. Mutați dacă e nevoie vă rog.

Ministerul Transporturilor a aprobat achiziția primelor trenuri pe hidrogen din România. Pe ce trasee vor circula

QuoteProiectul pilot pentru achiziția primelor trenuri pe hidrogen din România a fost avizat în Consiliul Tehnico - Economic al Ministerului Transporturilor, a anunțat secretarul de stat Irinel Scrioșteanu. Trenurile vor circula la intervale de 30 de minunte între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni și din oră în oră între București - Pitești și București - Târgoviște.

Astfel, noile trenuri pe hidrogen vor asigura:
– Trenuri la 30 de minute între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni
– Trenuri la 30 de minute între Gara de Nord – Chitila – Săbăreni și Titu
– Trenuri la o oră între București – Găești – Pitești
– Trenuri la o oră între București și Târgoviște
– 4 trenuri pe zi între București – Slatina – Craiova prin Pitești

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/ministerul-transporturilor-a-aprobat-achizitia-primelor-trenuri-pe-hidrogen-din-romania-pe-ce-trasee-vor-circula-1924721

TibiV

Stirea asta imi da o senzatie de flatulenta...

https://ro.wikipedia.org/wiki/Flatulen%C8%9B%C4%83
QuoteFlatulența este eliberarea unui amestec de gaze (flatusul) produs de bacterii (Methane bacteria; Methane bacteria Smithy) simbiotice și drojdii care trăiesc în tractul gastrointestinal al mamiferelor. Flatusul este eliberat sub presiune prin anus, de obicei însoțit de miros și sunet. A elibera flatus este cunoscut colocvial ca a se pârțâi, a se băși, a trage un vânt.

Anumite alimente favorizează fermentația bacteriană și produc mai multe gaze intestinale.

Tichia de margaritar a sistemului feroviar din Romania...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

973m de euro, eh? Cam 800-900 de vagoane. Care dintre cele doua achizitii ar fi mai bune pentru sistemul feroviar?

razvan96

Nu cele 12 automotoare costa atât :D E vorba de intregul proiect din PNRR, adica inclusiv "reinnoirea" CF Bucuresti-Pitesti.

gruiarew

Întreb și eu ca un neștiutor... nu era mai convenabil electrificarea / consolidarea suplimentară a unor linii? Să se mai reducă timpul pentru transport călători / marfă...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis