News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dan tm

Bine dar cum sa pui text in rusa pentru niste oameni care fug de rusi?

De fapt au pus ei in Arad anunt in engleză cu central hole.

etravel

Quote from: dan tm on March 25, 2022, 06:39:55 PMBine dar cum sa pui text in rusa pentru niste oameni care fug de rusi?
Probabil nu au gasit traducatori de ucraineana desi, vorba colegului de forum, sunt in gara.
Central hole. Noaptea mintii, adica.

dan tm

Cum vine asta n-au gasit traducatori? păi CFR lucrează cu UZ.

Avem reprezentat ucrainian în parlament. Bun, ceream undeva într-o universitate în țară. În extremis găseam și...
Da, central hole, nu stiu daca nu am pus poza si aici. 

Ionut

Central hole. :lol:  :lol:  :lol:
Nu o știam. Cum naiba nu o știam?!

Gata, somn.

dan tm

#3409
către relatiipublice.cfrsa

Buna ziua,

in ultima vreme in gara Arad este un anunt privind deschiderea unui birou pentru bagaje de mina.
traducerea in engleza lasa de dorit. Holul central este tradus ,,Central hole"

IMG_20180910_144409 by David Daniel, on Flickr


problema s-a rezolvat, traducerea e corecta in prezent.Am fost de atîtea ori în Arad după aia.

Mi-au raspuns ca traducerea s-a corectat.

 

 



gruiarew

Și eu când le-am făcut sesizare să mute niște chestii prin site (era varianta veche) că era chin pe telefon s-au conformat în 3 zile. Am rămas  :jawdrop:
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

etravel

Cand le-am facut sesizare sa puna o chestie de bun simt pe site (alegerea locului) s-au eschivat si nu au introdus nimic pana in ziua de azi, desi in backend facilitatea respectiva exista - dovada ca poti solicita la gara un loc anume in momentul cumpararii biletului, iar daca e liber casiera chiar ti-l da.

AndreiB

Functionalitatea asta e 100% number one wishlist pentru mine.

etravel

#3413
Si pentru mine.
Neoficial am inteles ca nu se va implementa in web si aplicatie pana ce CFR Calatori nu va face o cerere oficiala catre Informatica CFR, care nici ei nu implementeaza asa la initiativa lor, ci doar daca se cere.
Cum marchetingul* Calatori are cu totul alte prioritati decat "shut up and take my money' (nu as avea nimic impotriva ca facilitatea asta sa vina cu o suprataxa, numai sa vina) sigur ca o sa mai asteptam mult si bine.
Actualmente poti specifica doar numarul vagonului in care vrei loc si doar orientativ si in orb, fara feedback in pagina - doar dupa ce se emite biletul afli daca au mai fost locuri libere la vagonul acela au ba. Mai mult, daca in web optiunea e usor de gasit, in app au avut grija sa o ascunda bine de tot.

Harry

Un concept interesant din 1954.
The 1954 X-12 atomic locomotive concept

Ordinary locomotives traversing the U.S. must either follow expensive power lines or make regular stops to take on coal or oil. But the atomic locomotive could easily trevel twice around the world without refueling once. Called X-12, this concept was created by Dr. Lyle Borst and his physics students at the Univeristy of Utah after consulting the Association of American Railroads and a dozen different companies. Its components are revealed in the cutaway drawing above. As big as the largest steam engine, the two-sectioned X-12 would be 160 feet long, would be powered by a steam-generating atomic reactor in a 200-ton shield to contain its intense radiation. The whole engine would weigh a massive 360 tons, and its wheels would be driven by electric motors. The reactos itself, designed by Babcock & Wilcox Co., consists of a cylindrical tank three feet in diameter and a foot long, filled with a solution of fissionable U0235. As the control rods are withdrawn, chain reaction in the uranium heats the solution to 460°F. Water piped into thousands of tubes running through the cylinder is turned to steam by reactor's heat. After passing through a moisture trap the steam goes on to turn the turbine, which drives four electric generators, two on each side of the reactor shield, producing 7,000 hp. On leaving the turbine the steam is reconverted to water by a condenser, then flows back to the reactor once more. Since a second water system is necessary to cool the condenser, Dr. Borst's design calls for a 65-foot radiator car behind the locomotive. Cold water from this car enters the condenser at the bottom, flows upward through it. Heated as it condenses the steam, the water then returns to the radiator car for cooling. Because the steam generated in the reactor is slightly radioactive it cannot be used to heat the train, and an additional steam generator is provided.

Dr. Borst estimated that it would cost $1.2 million to build his locomotive, almost twice the price of a four-unit Diesel of comparable power.


dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

punktnet

Facea un canion cand deraia :)
Just kidding.


Whyse1

#3418
https://www.agerpres.ro/economic-intern/2022/04/04/arf-consulta-piata-pentru-introducerea-trenurilor-de-mers-cadentat-in-jurul-a-21-de-orase-mari-din-romania--896904
ARF consultă piaţa pentru introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul a 21 de oraşe mari din România

QuoteAutoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) intenţionează să organizeze o procedură de achiziţie publică a serviciului care are ca obiect "Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România".

În acest sens, ARF a publicat pe SEAP un anunţ de consultare a pieţei, care are ca obiect obţinerea unei valori estimative pentru achiziţia acestui serviciu.

Potrivit anunţului, se doreşte introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România (21 oraşe, poli de dezvoltare şi poli de creştere) şi anume: Bucureşti, Cluj Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Brăila, Arad, Piteşti, Sibiu, Bacău, Târgu Mureş, Baia Mare, Buzău, Botoşani, Satu Mare şi Râmnicu Vâlcea.

De asemenea, se urmăreşte asigurarea legăturilor feroviare între oraşele mari şi reşedinţele de judeţ apropiate (12 conexiuni), astfel: Călăraşi - Slobozia; Ploieşti - Bucureşti - Giurgiu; Timişoara - Arad; Deva - Alba Iulia - Sibiu; Satu Mare - Baia Mare; Botoşani - Suceava; Cluj Napoca - Târgu Mureş; Brăila - Galaţi; Iaşi - Vaslui; Craiova - Slatina; Bacău - Piatra Neamţ şi Braşov - Sf. Gheorghe.

Implementarea proiectului se prevede a fi realizată în 12 luni, iar sursa de finanţare este bugetul de stat şi Programul Operaţional Transporturi (POT).

"Autoritatea pentru Reformă Feroviară are calitatea de beneficiar direct în cadrul POT, în condiţiile prevăzute în Ghidul solicitantului, pentru fondurile alocate sectorului de transport feroviar. Finanţarea proiectului va fi asigurată din POT, iar cofinanţarea va fi asigurată de la bugetul de stat", se spune în anunţ.

Data limită pentru transmiterea de propuneri ale operatorilor economici interesaţi în cadrul procesului de consultare este 27.04.2022, iar termenul limită până la care se desfăşoară procesul de consultare este 04.05.2022.

Anuntul: https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/mc-notice/view/100128033