News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Știe cineva care-i treaba cu linia de la Lugoj la Ilia? Se lucrează? Că văd ca nu mai am tren direct la Sibiu. M-am uitat pe comunicatele CFR calători dar n-am găsit nimic. Probabil e îngropat pe undeva...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dan tm

E inchisa pina in iunie.
Din ce stiu trenurile de Sibiu si Tîrgu Mures au transbordare Margina-Simeria.

adica aveau la mersul vechi.

Cetatean

E inchisa linia din cauza lucrarilor din Ilia care afecteaza si linia Lugoj. Acum se circula pe firul I si incep lucrarile la firul II. Nu au reusit sa faca nimic ca sa se poata circula. Sau era prea scump/complicat. Nici in PMT nu cred ca a fost prevazut nimic...o mica "scapare"

dan tm

O calatorie cu primul tren Viena-Cluj Napoca si apoi returul Filiasi -Viena.

vedeta calatoriei a fost cladirea garii Filiasi  :lol:

reportajul este oe drehscheibe-online , se numeste [AT] [HU] [RO] Rumänienkurzreise mit Erstfahrt WL Wien - Cluj-Napoca (m. Fotos)
pentru cazul ca nu se deschide linkul.


https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,9936569


Vlad94

Bucuresti-Viena e trasat prin craiova?

frunzaverde

Sunt doua grupe:

- 346/7, format din 1-2 vagoane de dormit, o cuseta si 1-2 vagoane de clasa merge prin Brasov - Sighisoara.
- 348/9, format din 1 vagon de dormit, merge prin Filiasi - Craiova - Timisoara.

Cele doua grupe se unesc si se sparg la Arad.

Dacia mai are o grupa, 50346/7/404/5, format din 1 vagon de dormit + 1/2 vagoane clasa, care merg Cluj - Viena, care se atasaza la Szolnok. Si mai sunt grupe de toate felurile (Budapesta - Viena, Budapesta - Cluj, Puspokladany - Cluj si v.v. atasate si detasate in diverse locuri). 348/9 are grupa interna Bucuresti - Timisoara - Arad (tren de zi) cu 5 vagoane de clasa (10/30/22-96).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Time-and-Space

Am o nedumerire in legătura cu acest "coridor"
observ ca mi-a fost înlăturată postarea
mi se pare de bun simt sa militam oficial  pentru un coridor care nu consista din "stat la granița" atât timp cât trenurile au opriri înainte și după granițe controlul trebuie efectuat in mers. Nu văd o explicație pentru necesitatea staționării atât de îndelungate. E o chestia anacronica

motorzbh

In mod normal asa se și facea. De când cu imigranții ilegali s-a renunțat ca sa nu ajungă în Ungaria și sa fie nevoiți sa le acorde azil. La marfa e s mai nasol stau cu zilele trenurile in vama , sunt duse pe niște linii fără catenara unde sunt inspectate etc. Când am fost la Arad ultima data am vazut in gara vreo 20 de pakistanezi pe care-i interoga jandarmeria. Băieții de acolo mi-au zis ca e ceva deja banal.i

Time-and-Space

Ar trebui niște scannere. Nu știu ce s-a cumpărat atunci de la thales. In interiorul trenului nu e o problema. Migrația e oricum un mega trend pentru care trebuie sa avem scenariii și infrastructura, nu halte

athosga

Quote from: motorzbh on December 23, 2021, 07:59:03 AM
In mod normal asa se și facea. De când cu imigranții ilegali s-a renunțat ca sa nu ajungă în Ungaria și sa fie nevoiți sa le acorde azil.

Ee, nu stiu. Calatotresc de multa vreme, de mai multe ori in fiecare an pe acest coridor si poate-mi face figuri memoria, dar din cate imi amintesc, statul la granita nu a focst niciodata mai putin de o ora (si intotdeauna cu DOUA opriri). Chiar si cu intrarea in UE nu s-a schimbat absolut nimic (am pus multa speranta in asta :( ). Deci tate ma indoiesc ca migrantii ar avea treaba cu povestea asta. E doar a magarie a CFR (impreuna cu MAV, presupun)

Time-and-Space

Investești sute de milioane ca apoi sa ai timpi morți de ore întregi intra comunitar (oricât de geopolitici ar fi la sursa ) Euroregiunea trebuie integrată nu ciopârțită
cred ca la contractul EADS ma gândeam; oricum nu trebuie re-inventata o roata nu e o trecere atât de unica

motorzbh

Nu e treaba noastră trecerea la frontiera si statul in ea. Am prins de am stat 4 ore in granița in Lokoshaza si am trecut si in 20 de minute. Depinde de basca grănicerilor. Am văzut persoane date jos din tren si faze de genul dați-mi 20 de mărci sa nu va controlez bagajul. Sau băut berea desfăcută pe masa. Din punctul nostru de vedere nu le-am opri de loc. Si la teste am făcut zeci de hârtii și aprobări sa trecem cu locomotiva de teste dintr-o tara in alta. Când a început proiectul prin 2013 nu era nimeni la frontiera. Acum de fiecare data când am fost stau grănicerii si unguri si romani cu jeep-urile pe soseau de lângă CF.

nenea_hartia

@Ovii Stîngaciu: Mulțumesc mult, foarte bun și complet fotoreportajul.

Mă uitam la indicatoarele noi cu numele gărilor, niște orori, mai ales cel de la Vânători. Oare oamenii ăștia nu au auzit de standardizare? Cine Dumnezeu a ales fontul acela? Presupun că cel de la Sighișoara, din ultima poză, care e și frumos, vizibil și rezistent, va fi dat jos la finalul lucrărilor... :bash:

crideargos

#3238
Nu e un font deosebit la Vânători. Tabela cu numele stației este un panou alb iluminat pe interior peste care s-a pus o folie autocolantă albastră decupată. Și folia respectivă a plesnit pe la tăieturile în unghi drept și s-a desprins.

nenea_hartia

^ Mulțumesc, dar e sigur? Nu arată deloc așa atunci când dau zoom pe poză. Pare mai degrabă că ,,proiectantul" e fan Megadeth :lol:. Și eu sunt, dar nu m-am apucat de proiectat gări :lol:.
Oricare ar fi adevărul, înlocuirea tabelelor metalice standard cu aberațiile astea e jenantă, dar e drept, nu asta e problema principală a felului cum se ,,reconstruiește" coridorul feroviar.