News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Xenos

A vazut cineva emisiunea la care a fost Ionut sau e inregistrarea pe undeva? S-a degajat vreo concluzie?

yetiman

^ Te referi la emisiunea care e in link-ul cu 2 posturi mai sus?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Xenos

@yetiman: iertare, da, am fost neatent, merit minusurile :D

MihaiD

,,Vineri, 13 august, zi cu ghinion cum s-ar spune, trenul inter regio 1750 a plecat spre București din Gara Suceava cu o întârziere de 20 de minute. Motivul? Lipsea locomotiva. La peron erau aduse două vagoane, numărul unu și numărul trei. Vagonul doi se evaporase. Probabil din cauza căldurii (la acea oră erau doar 12 grade la Suceava).

Călătorii au fost nevoiți să își folosească telefoanele mobile pentru a lumina cât de cât în vagoanele în care au urcat în așteptarea locomotivei. Toaletele vagonului cu numărul trei arată ca în imaginile ataşate. Adică nefuncționale și pline de ****"

Sursa: https://www.monitorulsv.ro/Local/2021-08-14/Nesimtirea-numita-CFR-Calatori-Imagini-socante-din-trenul-Suceava-Bucuresti#ixzz73WpJ4e3N

gruiarew

Fraților care e faza? Zilnic apar articole cu cât de nasol e CFR-ul. Cum de reies așa toate dintr-o dată și până acum recent nu s-a auzit nimic?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

frunzaverde

Nu mi se pare ca e frecventa mai mare ca de obicei...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

gruiarew

La mediatizare mă refer. Parcă nu urla presa în halul ăsta...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

frunzaverde

Probabil pentru ca e vara, si oamenii ori isi trimit copiii cu trenul, ori le vin in vizita rude cu trenul. In trecut am observat ca ciclul de stiri legate de conditiile de calatorie era liniste toamna/primavara, intens vara si de Craciun. Oricum, interesul general e scazut - practic middle class-ul roman, care merge cu trenul cand e in Austria sau Franta sau UK, nu calca in CFR, cu foarte mici exceptii...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

gruiarew

Da, corect. Iar după ce calci ți se cam ia...

Nu știu mă gândeam acum la o chestie.... decât să plimbi un Desiro de la SB la TM (ruta asta o fac, nu știu restul). Nu mai bine l-ai "lega" de ceva electric de pe coridor? Cu o schimbare la Vințu / Ilia să zicem. Mi se pare tare aiurea să te plimbi diesel pe sub "sârme". Și nah, niște ore mai normale, nu știu ce să zic...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Xenos

E firesc sa creasca constientizarea publica a problemei cailor ferate, asa cum in ultimii 10, mai ales 5 ani a crescut cea referitoare la autostrazi. Numai aceasta presiune a opiniei publice a determinat urnirea programelor pentru autostrazi, altminteri presiunea politicienilor locali este foarte clara si merge in directia unor programe de tip PNDL, in toate guvernarile, dupa cum vedem.
Cred ca si opinia publica s-a prins incetul cu incetul ca avem un transport feroviar mai prost decat in 1989 si am pierdut orice conexiune la ce se intampla pe afara (tocmai ca urmare a plecarilor pe afara unde folosirea trenurilor este o placere, iar orice comparatie este umilitoare).
Si asta in conditiile in care avem sau mai exact am avea fonduri europene sa investim, ca sa trecem peste faptul - desi nu ar trebui trecut - ca Romania de pe vremea Regelui Carol I, in tot cursul monarhiei si in comunism a investit masiv fondurile proprii, de stat in caile ferate, caci atunci nu ne baga nimeni bani in buzunar.
Asadar, este fireasca presiunea iar faptul ca este instrumentalizata si politic (vezi reportajul A3, pe care nu l-au facut pe vremea lui Cuc, ci acum) este firesc intr-o democratie, ne place sau nu. De fapt, agreez aceasta presiune pentru ca ministrul este evident blocat intr-un plan - foarte ambitios si corect - pe rutier (corect cu unele exceptii gen Valea Prahovei, unde pentru Busteni nu vad nicio solutie pe termen scurt, unde un pod la Azuga se schimba cu totul in plin sezon de vara etc., dar nu asta e scopul postarii) si putin ii pasa de feroviar, cel putin asa se vede. O sa-mi schimb parerea cand se va bate pentru feroviar ca pentru rutier.
Deocamdata retin ca din martie vorbeste de desfiintarea ARF, obiectiv nerealizat, ca in PNRR nu s-a introdus un program coerent de RK si nici achizitia de material rulant nou, motiv pentru care sper ca CE nu va accepta proiectul de PNRR si il va da la refacut tocmai pe feroviar.

Sorinus

Ma gandeam, de ce CFR (infra cred) ramane cu nomenclatorul statiilor ca pe vremuri.

Avem de exemplu Constanta si Palas. Palas e un cartier al Constantei, in orice tara din Vest, statia s-ar fi numit Constanta Palas.

La fel avem si in Craiova, halta Bordei, HM Cernele, sau chiar Jiul sau Banu Maracine , la Brasov Darste sau Bartolomeu, la Sibiu Ateliere Zona sau Turnisor.

Ma gandesc ca, pe viitor, daca aceste statii/halte vor fi intretinute, oamenii le-ar putea prefera garilor centrale, daca ar stii macar ca nu-s alte localitati.

Plus, Sibiu, Sibiu h . Sibiu h ar putea sa se numeasca Sibiu Terezian, ptr cineva chiar si din Sibiu, Sibiu h nu spune nimic.

Ca e statie, HM, h, hc, PO si ce mai are CFR in nomenclator, nu prea intereseaza pe nimeni, se poate pune o meniune pe infofer ''statia nu are vanzator de bilete, se pot achizitiona din tren fara costuri suplimentare''

S-asa hc-urile sunt h mai nou in realitate, HM-urile nu stiu daca vand bilete, plus ca nu ma intereseaza diferenta intre statie si HM.






Xenos

În Germania așa este, aceste stații satelit se numesc într-un fel care le arată apartenența la un oraș sau zonă urbană mai mare, de ex Bochum Hbf e Gara Centrala, Bochum - Wiemelhausen e un fel de Brașov - Bartolomeu.

Dragosdimitrescu

Ma gandeam ca pe timpul verii s-ar putea infiinta un punct de oprire in 2 Mai si un tren (automotor desiro) care sa faca cateva curse pe zi intre Mangalia si 2 Mai.
Infrastructura exista, doar un peron la 2 Mai, niste WC-uri eco, un automat de bilete. S-ar mai scoate niste bani de la microbuze.



Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Linia este intr-o stare proasta. In 2019 de la Muzeul Marinei era plina de tufe.

Si în primul rînd nu stim a cui este linia, a CFR sau a altcuiva , poate a portului.


https://trenuletz.forumz.ro/t4638-linii-industriale-intre-mangalia-si-2-mai

Dragosdimitrescu