News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

subway

Daca e tractiune diesel nu e considerat prea verde, deci mai usor cu pianul pe scari!
:)

AlexxC

Poate planuim sa introducem in circulatie acolo locomotive pe acumulatori ,hidrogen sau CNG(e considerat verde?).
Nu poti considera infrastructura ca fiind "murdara" doar pentru ca materialul rulant actual este asa.  :owned:

carutasul

^^ eu mă refeream la ultima, electrificare Cluj-Episcopia Bihor, că e "verde". Probabil și București-Giurgiu ar merita un astfel de proiect ( și așa am putea îngropa definitiv și  fără remușcări "portul București", care s-ar muta la Giurgiu...)

subway

#2523
^ Absolut corect!
Ambele merita linie dubla electrificata la 240km/h daca vrem sa facem ce trebuie nu doar sa ne facem ca facem...
:)

etravel

Quote from: AndreiB on February 10, 2021, 04:17:27 PM
Avand in vedere ca mai toata reteaua e scadenta la RK, asta e un semn bun :) .
Va fi un semn bun momentul in care MT reuseste atragerea fondurilor necesare unui RK reusit pe cat mai mult din reteaua actuala.

voicul

Comisia Europeană trimite în România un grup de experți pentru a ajuta la dezvoltarea infrastructurii - VIDEO

Ea a precizat că este vizată infrastructura feroviară, dar și că autostrăzile sunt ,,sustenabile (de asta am pus aici)

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/comisia-europeana-trimite-in-romania-un-grup-de-experti-pentru-absorbtia-fondurilor-europene-in-transporturi-1450241

subway

Dna Valean nu a vrut sa te vexeze cu o trezire brusca la realitate.
:)

subway

As mai avea o intrebare incomoda, ce facem cu sectiunea Predeal-Timisul de jos parte din culoarul IV?

TibiV

Gasesti raspunsul in topicul de "Coridor..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


subway

#2530
Multumesc dragi colegi, e bine ca e ceva mai mult decat nimic dar mai e inca drum lung pana sa o vedem pe Luminita la capat de tunel, pentru ca acolo tunelul e cheia problemei nu altceva.
:)

subway

In materie de cale ferata banuiesc ca cea mai buna tactica de succes ar fi promovarea a cat mai multe proiecte de electrificare...

fulger nc

Ce se mentiona pe aici legat de garile din Madrid nu e partial adevarat.
Garile Atocha ,Chamartin , care sunt iesirile din subteran ..impreuna cu Principe Pio ..au puncte de formare , triaje si revizii in afara , nicidecum in subteran.
Inspre Mendez Alvaro(irvia) si Fuencarral.
Ptr stabilirea metodelor de tarifare si "colectarea" banilor se ocupa consortiul regional de transporturi , care inglobeaza metroul , autobuzele municipalitatii de pe ariile ce le corespund.
Ca o paranteza ..reteaua suburbana a triplicat numarul de pasageri in 4 ani de la infiintare in zona Madrid.
E arhitectura unei persoane ce poate fi gasita pe wiki.
"Suburbiile" Madridului s-au dezvoltat masiv dupa 2000.
Adica orasele satelit.
Nici intr-un caz anterior dezvoltarii retelei de tren suburban ..care precede dezvoltarea aceasta explosiva.
Situatie cunoscuta personal.
Asta legat de manipularile cu cifre ale d-lui @ frunzaverde.
Garile mentionate nu sunt gari subterane , au o arhitectura multimodala , pe mai multe nivele semiingropate.
Si apropo garile de tranzit nu au cum sa aiba o capacitate de doar 40 la suta peste alea terminus.
In gara de nord un tren e garat cu 10 min de asteptare , inainte de plecare...in garile de tranzit , nici ptr trenurile de larga distanta nu se blocheaza linia ptr 5 minute.
Doar in garile care au linii separate ptr trenurile de larga distanta si suburbane.


TibiV

"Asta legat de manipularile cu cifre ale d-lui @ frunzaverde"

Asa este, cifrele minte...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)