News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

#2340
Din bucla GFR (parca ei au linia Halta Traian - Midia s-a facut o desprindere care duce direct catre baza MK.

Navele cargo - din motive de ei stiute transporta trupe si tehnica cu ceea ce par a fi nave cargo civile intra in Midia. Acolo le dau jos de pe vapoare cu macaralele si le urca pe tren si le duc direct la MK.

Cand e vb de capacitati mari folosesc portul Constanta.

Imagini de la un transport Midia - MK












frunzaverde

#2341
@Harry - nu apare nici o astfel de linie pe nici una din sursele satelitare. Sentinel are date vechi de 6 saptamani, si nu se vad nici un fel de urme de lucrari, daramite vreo cale ferata gata construita. Google are date de rezolutie ortofoto vechi de 3-5 luni. Si in 6 saptamani sau 3 luni, oricat de repede s-ar lucra, nu se poate face o cale ferata de la zero. In plus, orice racord dinspre linia Midia - Poarta Alba spre CND are nevoie de un pod nou peste DN22. Altfel nu se poate face ceva util, e prea scurt spatiul intre DN2A si DN22, sau cel putin nu vad eu vreo solutie posibila. Poti sa trasezi aliniamentul aproximativ? Poate gasim pe cineva sa faca niste poze - nu se poate sa existe o linie invizibila...

P.S. Nu cumva le duc via Poarta Alba - Medgidia?  La Lumina se rup doua linii - una spre Ovidiu - Constanta/Palas, si una care ocoleste Lumina prin nord si apoi coboara spre Poarta Alba pe langa puscarie.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Harry

#2342
@TibiV nu e vb de modestie, ci pur si simplu mi se pare aiurea sa pun link catre mine. Tot ce e acolo am postat si pe topicul infrastructura militara.

@frunzaverde o sa pun si niste filmulete dupa ce ma lamuresc cum e cu copyright-ul la ele.  Cum se ajunge exact pe CF din Midia in MK nu stiu sa iti desenez exact. Sper ca filmarile sa clarifice macar ca idee generala.

Si ca sa fac o mica paranteza off topic, cel mai "Borat moment" trait vreodata si cred ca a fost singurul moment cand am vrut sa intru in pamant de rusine ca asa ceva se intampla in Romania. Eram intr-o coloana NATO, nu intru in detalii privind contextul respectiv pt ca nu e cazul. Eram pe drumul de intoarcere catre CT, in Independenta. Acolo doi betivi se tineau unul de altul si incercau sa treaca strada doar ca se deplasau fix pe mijlocul soselei si nu mai reuseau sa ajunga pe cealalta parte. Asa ca 2 -3 minute intreaga delegatie cu miltiary, oficiali, Military Police si toate cele a trebuit sa stam pe loc dupa aia doi...  :bash: :bash: :bash:

razvan96

Altora nu le e rusine ca unul de-al lor, Christopher Van Goethem parca, nu stie sa conduca o masina si scapa nepedepsit dupa ce ii omoara pe altii intr-o tara straina. Zic ca nu e locul pentru complexe de inferioritate.

cristi5

#2344
@Harry cum zice @frunzaverde, legatura feroviara Midia-Lumina-Nazarcea-Nisipari-Medgidia-Nicolae Balcescu-Ram MK-MK exista deja. Or fi ei americani dar nu prea vad sensul pt o legatura mai directa. Ar fi mai rapid cu vreo ora sa zicem dar ora aia nu conteaza la cate zile face tehnica de lupta pana  la Midia.

kitsune

#2345
@frunzaverde

Știu că am mai avut discuția asta o dată, postase ceva @Harry pe la MK sau alt topic, nu mai țin minte. Mă uitasem pe hartă atunci și văzusem linia (imagini satelit, Earth parcă) se desprinde pe undeva mai încolo de Lumina și ajunge in MK pe la nordul aeroportului. Foarte greu de văzut pe satelit, pare o linie veche și nu se prea deosebește de teren. Nu am cum accesa acum imaginile. DN 22 îl trecea pe undeva pe la Sibioara parcă, e undeva o trecere la nivel prin zona aia, atât de veche și necirculată că nici nu știi când o treci. Ori acolo, ori am eu amintiri false.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dan tm

Linia veche
ramificatia Mihail Kogalniceanu Post Ajutor de Miscare traverseaza DJ 222 pe o trecere care era cînva mai nefolosita.

https://goo.gl/maps/gLE6tQrk1ZFZDtXr5

fosta linie Capul Midia-Sitorman(carieră) traversa DN 22 pe un viaduct

https://goo.gl/maps/vEPk8YnNqibGXLeVA

dar ma indoasc ca au construit ei o linie pe amplasamentul uneia demontate nu demult.

O solutie ar fi fost sa se desprinda  https://goo.gl/maps/fG5nGVkdRtiyVyGA6  si sa vina paralel cu DNn 2A pîna la aeroport.

Dar poate ne agitam degeaba si nu e nici o linie noua.

Incarcarea aia a tancurilor din poze nu este cumva in fosta statie a armatei de la Corbu? (daca au refacut-o dupa ce o luasera apele)

cristi5

#2347
Vederea Geology din 8 noiembrie 2020 pare cea mai buna

@dan tm viaductul de la Sitorman e trecut pe OSM ca pasaj rutier. Posibil sa fi fost feroviar si sa fie folosit ca rutier

https://www.openstreetmap.org/#map=17/44.41366/28.52932

Harry

Am urcat un clip. Mai caut sa vad ce mai am si o sa le urc si pe restul. Dar daca se va face o vizita de presa la anul cand vor inaugura am sa fac poze, ocazie cu care imi refac stocul de dulciuri americane  :lol: :lol: :lol:


dan tm

Viaductul rutier e situat putin dupa cel care a fost feroviar, in sensul spre Constanta.

https://goo.gl/maps/tmYwzyxtxdqc9N1q9

TibiV

#2350
Deci discutam despre calea ferata marcata ca "Abandoned track" pe OpenRailwayMap, care pleaca din Luminita si ocoleste Lacul Tasaul (Lacul Tașaul) pe la nord, chiar pe malul laculului.

Linia nu mai exista fizic, dar intre Piatra si Sitorman se pare ca mai exista in teren podul peste raul Casimcea (mai bine zis pilele podului):
https://goo.gl/maps/CXsx62LL7DPBzodn6

https://goo.gl/maps/xbsmxruQpsjCK3iV7
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

#2351
Din google maps, se vede ca la statia Corbu ar fi ceva platforme de incarcare mai noi.
posibil ca linia ferata spre Corbu si mai apoi de la R.M.K. P. Aj.M. sint de fapt zecile de km construite.

poza a III-a cu incarcarea tancurilor este facuta la Corbu, se vede cladirea asta https://goo.gl/maps/2YAKLEQh77ZEUMg67

subway

#2352
Tibi, linia aia a fost construita pentru carat piatra la Midia, am participat la constructie student fiind, am facut ridicari topo acolo in practica studenteasca de santier, aveau mare lipsa de forta calificata de munca, masuratorile au fost atat de bine apreciate incat seful de la ICH Constanta ne-a dat o saptamana gratis de vacanta la Mamaia!!!...ce vremuri frumoase!

TVlad

Nu vad sa fie acces maritim spre Corbu, lacul e inchis de un istm. Ce rost are acel tronson de cale ferata spre Corbu? Sint intr-adevar niste platforme de descarcare iar malurile lacului au fost bine consolidate. Linia pare a fi de interes insa e cam in mijlocul pustietatii; ma asteptam sa fie inchisa deja precum multe alte linii cu o utilitate mult mai usor de intuit.

dan tm

Rostul e poligonu de rachete, si acuma pare ca pentru tancuri.

Doar nu o sa incarce tancurile prin statia de la rafinarie.