News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Pai si Sarulesti mai are buda? Cladirea statiei e in ''conservare'' din cate imi dau seama dupa cum arata, poate in cea a IDM-ului sa fi fost. Sau natura de langa.

AndreiB

Oricum e ilogica manevra. Cat stationeaza trenul in Sarulesti? 1-2min?

frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

O fi coborit la Fundulea dar n-o fi vrut sa se arate.

TibiV

O problema grea pentru generatiile ce vin: quadratura budei din Sarulesti....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

fulger nc

#2075
 Petrecand mai mult timp pe portalul ANCPI ,de data asta pe "complexul feroviar Bucuresti" ..sunt de parere ca Bucurestiul "sta" pe un "potential" de transport pe Cf imens..de care isi bate joc.
Daca toate liniile care apar acolo sunt functionale , sau sunt in patrimoniul unor administratii statale ..potentialul e imens.
  Nu ar invidia cu nimic alte capitale europene ..din contra.
  Stau si ma intreb cum pot fi atat de disfunctionale unele chestii.
  Se trag cate trei vagoane de catre EA-uri si Sulzere pe trasee regio..care sunt pe pierdere , de cand parasesc gara..chiar de ar merge trenul cu toate locurile ocupate , se folosesc trenuri ideale ptr trafic suburban(desiro-urile) pe trasee interregio ..o retea urbana sta in abandonare .
  E ca si cum ..daca cineva ar vrea sa isi bata joc de reteaua asta in mod intentionat ..ar merita un premiu de cum le reuseste.
  Daca primarul actual reuseste sa recupereze o parte din reteaua asta ..merita o medalie, dupa mine.. pe medie distanta , Bucurestiul are "suburbiile" si aici trebuie insistat.
   Linia ce trece pe la statia Cotroceni e relativ aproape de Gara de Nord , cu linia spre Oltenita.
   Vazut pe harta ..cine stie situatia in teren.Si are linii ce intersecteaza statii de metrou , ce pot fi adevarate puncte multimodale.

kitsune

#2076
^^ Discuții. Ca-n gară. Că aia se făcea în gară pe vremuri. Caragiale - CFR, Tanța și Costel, Puiu Călinescu - În gară, Gară pentru doi, etc.

Cu mențiunea că noi, membrii, suntem Puiu Călinescu și Ionuț e Florin Tănase :lol: :lol: :lol: așa de mult îl căpiem de cap.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

frunzaverde

#2077
Lipseste insa bufetul garii...

@fulger nc - ce doamne iarta-ma de retea urbana ai vazut in Bucuresti? Nici cu toata tuica din bufetul garii din Videle nu vad asa ceva existand...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

fulger nc

 Se vad pe acolo linii cu :
-metrou Berceni
-bd Nicolae Grigorescu
-statia Cotroceni
-metrou Republica
Sa mentionez cateva , pe langa de cele care vorbisem inainte(Obor,Baneasa,Progresul).
Asta pe harta , nu stiu cum o fi in realitate.
Cel putin , cele ce se intersecteaza cu statii de metrou ..sunt o alternativa buna ptr puncte multimodale.

GrmmrNzi

^^
... și pentru că nu e bufetul gării, lipsește și Poetul Gării (...de Nord)

frunzaverde

#2080
@fulger nc: Inainte sa scrii, macar fa o mica documentare prealabila, ce zici? Mai ales ca se vede ca Bucurestiul nu-l stii deloc... Te scuteste de munca degeaba:

- Linia care merge la statia de metrou Berceni este linia industriala a Metrorex - e folosita pentru a transporta garnituri de metrou. Da in partea de sud a Liniei de Centura, o linie Diesel, apta de 15-30 km/h, care arata asa: https://goo.gl/maps/3C73ASQV6vQhRRBV7. Linie de centura care inconjoara orasul pe unde practic nu exista nimic de deservit... Nu se poate folosi la transport calatori: nu de alta, dar nu duce nicaieri util pentru calatori. Exista planuri (avansate) de prelungire a M2 spre sud - vezi topicul dedicat.

- Bd N. Grigorescu: Mi-a luat vreo 5 minute sa gasesc de ce vorbesti - cred ca vorbesti de linia de pacura si carbune pentru Termocentrala CET Sud (din zona Salajan-Ilioara). E o linie care deserveste termocentrala... In jurul termocentralei nu prea e nimic, pentru ca nici dracu nu vrea sa stea langa o... termocentrala. Zona arata asa, nu poti construi nimic sub firele de inalta tensiune (care in sine sunt un pericol pentru sanatate): https://goo.gl/maps/iZxZRnxKW4DKc6gq9. In plus, toata zona respectiva este extrem de poluata, in apropiere se varsa canalizarea in Dambovita, timp de 100+ de ani, fara vreo filtrare (azi e doar pe jumate filtrata, o sa fie gata prin 2022 toata statia)... Nu o sa se faca nimic in zona aia, miroase toata zona a cacat, la propriu, si ecologizarea zonei o sa ia decenii (si nici cand va fi ecologizata nu cred ca va vrea cineva sa stea intre o termocentrala si o statie de epurare, care pute ingrozitor chiar si in Japonia)...

- Gara Cotroceni nu mai exista, decat scriptic. Servea la o singura chestie : alimentat cu pacura CET Grozavesti si alimentat cu grau Fabrica de Paine Lujerului. Trecea fix un tren pe an. Bagau drezine si muncitori cu drujbe sa curete linia, apoi muncitori cu cazmale sa dezgroape linia, apoi trecea un tren cu cateva zeci de cisterne cu 3 km/h pana la descarcatorul de pacura. Dupa ce si-a luat CET-ul o amenda uriasa (nu, nu-i ok sa arzi pacura in Cotroceni!) pentru poluare, s-a trecut 100% pe gaz. Si linia s-a inchis. Definitiv. Uite-aici cum arata linia care duce la Gara Cotroceni: Concurs cu premii - gasiti calea ferata: https://goo.gl/maps/WggWhwWP5UCKoKCU7. Gasitorul primeste de la mine o bere, neaparat in birtul Garii Sighetul Marmatiei. Linia e parte din linia urbana de sud, inchisa in etape incepand cu 1954. Nu, nu se poate transforma in linie urbana, pentru ca linia arata asa: https://goo.gl/maps/FWLXPmYCTr3b8PuB9

Plus ca pe o raza de 500-750m de linie trec DOUA, nu una, ci DOUA magistrale de metrou, fix paralele cu linia asta... Plus o linie de tramvai separata de trafic. Acolo e nevoie de o strada mai lata care sa scoata inspre Lujerului si inspre AFI pe blocatarii din zona respectiva (transportul in comun in zona fiind deja excelent)... Apropo, blocurile alea l-ar face si pe Ceau' mandru - cine dracu da autorizatii pentru mizeriile alea?...

- Linia care duce la Metrou Republica e linia spre Oltenita. Circula trenuri de calatori, TFC opereaza acolo. Exista inclusiv transfer "metrou" - "tren" la peron. E groaznic segmentul final, pentru ca nu e loc decat de o liie simpla, diesel, vai de ea. Accesul in Bucuresti dinspre Oltenita trebuie refacut complet (culmea, mizeria curenta e constructie 1988).

[really, really off topic even for the off topic topic]
@GrmmrNzi - ce poiet, dom'ne? Aici, la noi la gara, pe peron, la firu' ierbii, se discuta chestii serioase, nu poiezii d-astia... La birtul nostru de gara, bagam d'astea serioase, cu cinci geu, cu reptilieni, cu geopolitici...  Sa-l chemam pe baiatu' sa mai toarne o tuica si-un Noimarct d-ala la pet...
[/off]
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GrmmrNzi

#2081
^am găsit eu șinele:


"Maestre, dă şi tu o vodkă la baiatu' contra la un poem. Poate n-ai auzit de mine, sunt poetul Garii de Nord. Am io meclă de prost care se-ncurcă pe la edituri? Nu domnule, io ce fac? Recit poemu' pă 50 de vodkă. "

Neufunk


rizzuh

#2083
^ da, alea sunt... ma rog, erau. Se vad mai bine dincolo de zona imprejmuita, spre AFI. Sinele sunt ideale pentru TGV:






Chiar continua... continuau pana la AFI si dincolo de AFI:






A se studia aceasta harta facuta de colegul frunzaverde in 2017. De atunci linia verde catre gara Buc. Cotroceni s-a inchis definitiv si irevocabil:



frunzaverde

#2084
Precis!

@rizzuh, @Neufunk, cum trece pandemia, va astept la Sighetu Marmatiei, la o bere. Exista si locul perfect: "Euro Cafe Gara", pun pariu ca au si mesele traditionale cu musama rosie sub geam de sticla, si lambriuri de lemn pe perete - https://goo.gl/maps/VVbotGDFeQBKqXZE6. Cinzeaca obligatorie de votca o includem si pe ea.

De cand am facut harta, s-au schimbat cateva chestii:

1. Centura Nord - Voluntari - Otopeni - Mogosoaia (5. pe harta) s-a redeschis. La Buciumeni s-a reparat electrificarea, si ramificatia Chiajna - Chitila (3.) s-a reparat. La fel si 700-le (X-ul rosu) si toate liniile de-acolo (inclusiv 1.).
2. CET Vest - Cotroceni pare inca deschisa pana la platforma logistica (Quehenberger), dar e sigur inchisa dupa, in conditiile in care nu se mai face nici transportul anual de pacura. Posibil sa doreasca sa o pastreze "in teren" din motive pur strategice (desi cred ca toata termocentrala Grozavesti ar trebui dezafectata cat mai curand - asa ceva nu are ce cauta in centrul unui oras)
3. De la Bucuresti Cotroceni la Progresul a fost dezafectata scriptic linia, si casata infrastructura (nu stiu daca procesul e complet, dar ar trebui sa fie).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!