News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

etravel

Quote from: frunzaverde on October 31, 2020, 11:25:22 AM
Si da, CFR Calatori are nevoie de o aplicatie - in fapt, ARF ar trebui sa construiasca una pentru toti operatorii, cu un sistem integrat de tarifare. Dar, o aplicatie buna e o aplicatie care face un singur lucru - vandut bilete si cautat in orare - nu un portal prost, cu ghid al orasului si alte tampenii.
Terminati cu aplicatiile pentru orice. La CFR acum nu este nevoie de nicio aplicatie.
Atat timp cat poti rezolva cumpararea unui bilet CFR in orice browser al unui telefon mobil sau al unei tablete, orice tentativa de aplicatie nu ar face decat sa ocupa cateva zeci/sute de MB degeaba in memoria telefonului clientului.
Am cumparat bilet la CFR literalmente de pe strada in Brasov, folosind doar browserul, in sub un minut, cu autentificare 3D Secure cu tot. Tot ce am facut ulterior a fost sa transfer pdf-ul pe iPad-ul cu ecran decent, din rucsac, pentru confortul naşului, sa nu se zgaiasca omul in ecranul de 6.4 inci.

fulger nc

#2056

Cat de simplu se foloseste un cod QR pe ultimele tipuri de tlf.Citeste camera ..si esti in aplicatie.Nu exista nimic mai simplu.Nici nu dezvolti alt tip de aplicatie ..ptr ca te duce exact in sectiunea de plata din portal ..sau ce link introduci.
  Toata explicatia de cum nimeni nu le foloseste ..si parerea unui cutare ..sunt egale cu zero.Se generalizeaza uzul lor peste tot.

    Spre mirarea ta cunosc gara de nord foarte bine ..din calitate de utilizator.
   Tot ce explici cu fluxurile sunt niste exagerari ..de pus in rama.
   Cand ma refer la "arcul interior"...ma refer la parcarea din spatele garii ..cred ca am cazut de acord , ca nu vreau sa se introduca autobuze pe sub coloane .Nu sunt de acord ..ca parcarea din spate sa fie uzul "personalului" Cfr.
 
   Cum e organizata si intretinuta gara in modul actual e o mare porcarie ..cu m mare.
Restul sunt argumente aduse de dragul virgulei dupa punct ..si de arata cu tot dinadinsul ..ca eu utilizatorul unui pseudonim pe forum..am dreptate .
 
  Ce experienta maiastra e ptr calator in ziua de azi in gara de nord??? Faptul ca umbla prin frig , intr-o gara prost intretinuta , prost semnalizata, prost organizata...cu niste peroane mai jegoase decat gheretele pubelelor de gunoi????
  Asta ptr ca grangurii Cfr ..sa respire aerul incaperilor istorice ..in preamarirea ideilor lor ilustre????

Te-as ruga sa imi spui tu ..nu cu discursuri sforaitoare despre stilul celor trei cladiri ..intesate de aparate de aer conditionat.

  "Baietii destepti" de pe la antiterorism ..nu sunt conditionati ...de incapaerea in care stau sa isi faca meseria.
@etravel. Ca si companie Cfr ar trebui sa fie interesata de diversificarea mijloacelor de plata si informare.Ca eu o sa le folosesc..ca si client e una ..poate sunt altii de le vor folosi

frunzaverde

#2057
@fulger nc : Esti incapatanat ca un catar, degeaba, si te bagi ca musca unde efectiv nu te pricepi, incat chiar n-are rost sa ma cert...

Na dovezi ca codurile QR au esuat:
2019: https://on-sights.com/2019/05/02/the-failure-of-qr-code/
2019: https://www.digitaldealer.com/dealer-ops-leadership/dealer-management/qr-codes-failed-conversation-relevance/
2018: https://whattheythink.com/articles/89699-millennial-marketer-i-dont-use-qr-codes/
2013: https://marketingland.com/the-death-of-the-qr-code-37902

Si-au castigat locul in aplicatii de nisa:
- autentificare si plati in China, folosind aplicatii dedicate (gen AliPay). Sistemul a fost incercat in Europa si America si a esuat mizerabil - in schimb s-a generalizat un cu totul alt sistem bazat pe numere de telefon, inspirat partial de MPesa, mai ales in Nordul Europei si parti din SUA (Venmo, Vipps, Swish, Mobilepay, Siirto), care se tot extinde.
- autentificare multi-dispozitiv in anumite aplicatii on-line.
- ca un "cod de bare" invers, pentru bilete (aplicatia ta genereaza cod, scanat de nas).
In ultimii ani nici macar nu am mai vazut coduri QR scanabile pe afise...

Da, restul sunt argumente degeaba, aduse de tine, care nici macar nu stii locul. Ai trecut prin Gara de Nord, de cate ori? 2-3 in toata viata? Nici macar nu stii cum li se spune locurilor din gara.. Nu, nu ai trecut prin gara suficient de des daca-i zici "arcul interior" (care nu-i nici arc, nici interior) zonei de la statuia eroilor ceferisti din fata - ca sa nu inteleaga nimeni la ce te referi. Locul ala e infect ca statie de autobuz (si, apropo, e parcare publica, nicidecum a vreunui "grangur CFR), pentru ca cobori fix in fata salonului oficial... Nu ai trecut de destule ori prin gara daca nu stii ca exista doua locuri cu case de bilete.

Ce propui tu pentru Gara de Nord este o mare MIZERIE - este transformarea garii intr-un angrou jegos, in care sa inghesui calatorii ramasi in spatii putine si improprii, sa-i chinui pe peroane, vai de ei.

In plus:
- Peroanele au fost reparate si reconditionate. Toate peroanele (si cele joase) au asfalt si sunt reasfaltate periodic. Arata relativ simplu, dar absolut decent. Jeg nu este. E mai jegos la Brusseles-Zuid, de exemplu, care seamana extrem de mult cu ce propui - unde orice spatiu decent e dedicat celor care platesc (shopping, lounge-uri pe bani) pentru altceva decat CF, unde nu e loc de nimic, si unde peroanele sunt mult mai degradate si pline de grafitti. Si sunt portiuni care ti-e efectiv frica sa intri (laterala garii)... A, si unde au trebuit sa construiasca o anexa pentru Eurostar si serviciile HSR internationale, ca arata ca dracu gara altfel... Dar unde nu-i loc la checkin, si se fac cozi pana in strada...
- Grangurii CFR nu au birouri in Gara de Nord. Nici unul. Nu au avut din anii '40; si nici atunci grangurii-granguri nu aveau birourile in gara. Sau poate casierita garii Tantica, plutonierul major Popescu si agentul sef Ionescu, sunt grangurii CFR... Alles Klar? Si birourile celor care au birouri sunt la etaje, in coridoare lungi si inguste.
- Vai-vai-vai, n-avem alta problema mai mare decat ca sunt cateva aere conditionate pe cladire.

Si pare ca nu intelegi limba romana - argumentul cu anti-terorism este legat de lipsa utilitatii unui lounge.

Da, as renova Gara de Nord. Dar nu prin tampenii de smenuri imobiliare (cum propui tu), ci cu grija maxima pentru monumentul istoric, pe bani UE. Pastrand tot spatiul existent, dar absolut tot, pentru calatori. Ca malluri sunt cu zecile in Bucuresti, dar gara e numai una.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

fulger nc

@frunzaverde.
  Faptul ca te legi de "gramatica"..imi arata ca doar vrei sa discreditezi parerea cuiva ..si te legi de argumente ce nu au chestii in comun cu subiectul discutat.Nu am venit sa imi prezint credentialele , am recunoscut ca am o exprimare dificila( ptr cine vorbeste zi de zi in alta limba ..intelege ca gramatica si formarea frazelor in alta limba e diferita si incepi sa folosesti termenii mai uzuali ai lor si ptr exprimarea in limba materna).
  Sunt nascut intr-o familie de Cfr-ist ..si am calatorit de cand am cunostinta pe toate traseele din tara.Pana la plecarea mea din tara foloseam trenul frecvent(naveta zilnica si la sfarsit de luna si saptamana) in multe zone din tara(am lucrat intr-o firma de reparatii industriale , specializata pe lucrul la inaltime).De 15 ani ..merg cu trenul cam de doua ori pe an ..cand vin in vacanta ..si asta in loc sa folosesc microbuze , sau alte sugestii ..venite de la prieteni , mai comode ..tocmai din pasiune ptr calea ferata.
   Am insirat chestiunea asta ..nu de altceva..dar sa nu faci afirmatii de genul ..."ai vazut gara de nord in doua situatii" .
  Stiu ..si de la prieteni (angajati cfr si transferoviar..ca locuiam la blocurile Cfr din Galati ..si multi copii au urmat parintii in cariera) ..ca multi sefi si angajati  Cfr ..stiu trenul si reteaua ..doar de pe harta din birouri.
 
Raspunzi ca o idee ..de cum ar trebui sa arate ..reflecta o realitate fizica ..fara ca aceasta realitate sa existe..si ca realitatea actuala e sublima ..si ti se par chestii marunte ..aerul conditionat si cablurile atarnate ..pe ceea ce denumesti un monument.
  Si ma acuzi pe mine ca am probleme de intelegere.
  Pot avea probleme de exprimare ..ptr restul fa o sintetizare a ideilor exprimate ..sa vedem coerenta.

frunzaverde

#2059
Unde m-am legat de gramatica ta, mai nene? Da, gramatica ta e proasta, folosesti multe cuvinte care nu se inteleg in limba romana ("colindant" tot nu stiu ce inseamna), dar asta e, nu-i o problema asa mare. Ar fi mai respectuos daca ai avea un stil mai ingrijit, si nu ai mai tranti pagini de "fluxul gandirii", dar, din nou, asta e. Nu-i o problema asa mare. Nu-i nici o scuza, insa, ca nu vorbesti romana in mod curent - si eu tot alte limbi vorbesc in mod curent.

M-am legat de capacitatea ta de a intelege un mesaj transmis, nu de gramatica. Si ti-am zis ca nu stii locul numit Gara de Nord... Faptul ca "in ultimii ani ai mers de doua ori cu trenul" e clar. Probabil ai ceva amintiri vagi de prin anii '90 si pe asta te bazezi...

P.S. Apropo, am folosit, in ultimii 5 ani, Gara de Nord, de cel putin 100 de ori, desi nici eu nu locuiesc in Romania.

A, si vrei sinteza? Esti obsedat de maruntisuri; ignori lucrurile mari.. Forme, fara fond, bazate pe prestigiu si imitare fara intelegere (sigla metroului, monorailuri, gara de nord - mall).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

fulger nc

#2060
@frunzaverde.
Gara de nord nu s-a schimbat esential in ultimii 15 ani.
Am spus ..recunosc ca s-au facut unele imbunatatiri.Daca am fost de doua ori pe ani ..intr-o ora ,  o ora jumatate cat stau in gara ..dau ture , ca asa mi-e firea ..si e imposibil sa nu vad anumite chestii.
  Legat de perioada de naveta ..da , de atunci imi amintesc de restul tarii..si de asta evit sa vorbesc despre ce nu cunosc.Si am stat destul in zona Olteniei , Petrosani , Mangalia , Constanta , etc.Dar sunt multi ani.Vorbesc de zona Galatiului ptr ca o cunosc si in vacanta cand vin circul foarte mult cu masina , trenul.
  Nu sunt obsedat de maruntisuri ..nici nu vreau sa imit pe altii(chiar m-am gandit inainte sa aduc exemple cu Madrid ..ptr  ca stiu optica multora din tara , in special functionari de prin aparatul de stat. Am dat exemplul ptr ca reteaua de metrou de aici ..chiar e buna , e extinsa , bine intretinuta , etc).
  Dar impartind pe lucruri ce se pot imbunatati ar fi:
-maruntisuri (chestiile cu aplicatii ptr mobil , autocolantele , semnalizarea , unele chestii legate de acces ).
-de mica amploare si ca valoare financiara(se pot face intr-un an si nu necesita investitii ample).Renovare peroane , reorganizare tarifara , renovare fatade , etc.
-de medie. Ar tine de reorganizarea garii si ce am vorbit pe aici , legat si de zonele de imprejur.
-lucrari de amploare. Ce tin de reorganizarea totala a trenurilor , lucrari la retea , ceea ce ai spus tu de reorganizarea liniilor ptr cresterea capacitatii . Nu insist pe ele decat la idee generala ptr ca nu cunosc in detaliu reteaua Bucuresteana , decat pe deasupra ..cat sa ma pronunt transant.Ori de pe google maps ..nu pot spune transant ce si cum.(As fi putut sa te contrazic mult mai transant cand ai dat exemplul cu Madrid ..dar nu am facut-o ..ptr ca urmaresc de mult forumul si am oarecare respect ptr pareri ale tale , cu care coincid cateodata).
  Monorailul: Te-ai agatat tu de el , eu am spus ca nu trebuie pierdut din vedere si am spus ca poate fi o solutie(in Galati , in zona respectiva ..bazat pe mai multe chestii , una din ele fiind sa nudistruga strazile alea recent reabilitate).Galatiul nu are puterea financiara a Bucurestiului ..dar are nevoie de mijloace rapide de transport.
   Legat de ce spunea un coleg de forum mai sus..Portbazinul nou nu are 5000 calatori , dar portbazinul nou e capatul de linie a unei zone industriale , care cuprindea si Damen si o multime de firme.Tramvaiul asigura legatura intre zona aceasta industriala si extremul celalalt unde era Sidex-ul  , trecand prin cartierele tipice ale intreprinderilor(era cartierul Sidex, cartierul Cfr , cartierul Santierului Naval ..inainte.
   Cand s-a "rupt" reteaua asta ..firmele mari(Sidex, Santierul) au suplinit cu transport propriu.Dar firmele mici nu pot face asta.
   Favorizarea mobilitatii e factor de crestere economica ..dincolo de beneficiul direct.Ceea ce nu inteleg multi decidenti.Faptul ca un lacatus castiga aprox 1000 eur in santier si totusi prefera sa plece sa lucreze "afara".
   De ce??
Ptr ca sa te trezesti la 3 si 20 sa ajungi la 5 la munca , ca sa intri la 6 in tura ..sa stai in bataia vantului cu flexul pneumatic in mana nu e usor.Ca la iesire sa ajungi iar in 2 ore acasa.Sau daca iti cere seful sa stai la 10 ore ca au termen de livrare ..sa nu ai alternative pana la 22.
  Si ..din 14-16 ore de cand pleci de acasa ..esti platit efectiv ptr opt.
  Cand in multe tari ..eficacitatea transportului public iti permite ca in acest timp sa ai doua slujbe.Una principala ..si sa faci ore in alta parte.
  Nu toti navetistii sunt corporatistii din Ghencea(e pus din burta) ..decat vazut din birou.
  De asta militez ptr solutii eficiente ptr transportul public.
  Investitiile din ultimii ani ..in material rulant , in toate orasele tarii sunt foarte bune , dar trebuie o regandire a retelei , a dezvoltarii catre periferii ..ptr ca orasele cresc ..vrem , nu vrem asa e.
   Pe ranguri , capacitati, viteze , etc.
Care ar fi viziunea ta ptr Gara de nord si zona din jur in 5 ani?
Care ar fi viziunea ta in dezvoltarea retelei de transport in 5 ani pe o raza de 5,10,25 ..si principalele municipii invecinate?
  Incluzand toate mediile de transport.
In doua ipoteze.
-optimist.
-pesimist.
PS. Am verificat si am gasit "colindant" ca un termen inventat de creierul meu in romspaniola(colindante -inseamna zona ce te inconjoara in imediata apropiere).Imi cer scuze de confuzie.

fulger nc

@frunzaverde.
Am vazut ca ai completat ultimele comentarii.
Am spus din primul comentariu scris :
  -"Galerie comerciala"
Am spus in urmatoarele mall ptr ca e un termen mai folosit.
O galerie comerciala ..nu presupune ca pun un operator comercial sa isi fixeze numele pe intrarea de la portic ..si sa isi insire casele de marcat la iesirea din gara.

  Ci ..ceea ce am mentionat de  la inceput ..cu organizarea de spatii intre stalpii de sustinere acoperis.Spatii ce le concesionezi.Daca se atrag comercianti ..gen "Zara" de imbracaminte , etc , va fi un spatiu foarte curat si frumos(sunt comercianti atenti la imaginea brandului lor).
   Toate incaperile libere sunt spatii ideale ptr comercianti cu nume.

   Eu sunt ptr atragerea de fonduri europene ptr renovarea totala a fatadei si interiorului garii.
  Arhitectonic pastrand complet aspectul original.
Chiar daca transformi gara in galerie comerciala ..nu ai de ce sa ii alterezi aspectul.
  Doar lucrezi la curatarea detaliilor , cum am mentionat.
-organizarea de spatii tehnice , care sa nu fie la vedere, sau sa fie mascate de elemente ce respecta arhitectura.
-spatiile de reclama sa fie in interiorul spatiilor concesionate , ca sa nu afecteze arhitectura garii(Nu propun o "dughenizare" de prost gust.)
   Adica tot spatiul exterior si interior sa respecte curatenia arhitectonica originala.Si spatiile comerciale sa fie organizate in spatiile castigate din mutarea lor.
   Ceva civilizat.
Ce separa oarecum fluxurile ..in nici un caz nu le amesteca ..ptr ca majoritatea spatiilor comerciale ar avea acces de pe exterior.Angajatii ar fi mutati in doua corpuri noi , unite de o pasarela ..mult mai comod si eficient, cu parcari destinate exclusiv lor pe laterale.
   Zona de la monument( credeam ca ne intelesesem de la primele comentarii la ce ma refer..cred ca am mentionat eu si alti comentatori unde , nu pun numele strazilor ptr ca imi vine mai simplu un termen tehnic.Ce alt "arc interior" cu rol de parcare are gara?).
   Calatorii in special ..nu pierd nimic din spatiul actual.Se castiga spatiu din relocarea spatiilor "tehnice" .
   Daca se instaleaza terminale de plata , ca la metrou , ptr cumpararea de bilete , mai scapi de unii de cumpara la ghiseu.
   Cu diversificarea modalitatilor de plata ..la fel mai scapi de unii.

   Ca si nota personala pot spune ca nici eu nu eram prea familiarizat cu folosirea codurilor QR in format de acces direct , inainte de pandemia asta.Nici nu sunt un impatimit al metodelor electronice(banca electronica, metode de plata)fiind de moda mai veche si neincrezator.
De cand cu pandemia si cu restrictii la plata in comert am "descoperit" mai mult metodele astea.
  Si pot spune ca nu exista forma mai simpla decat scanarea unui cod QR. Sunt puse aici prin mall-uri pe la intrari , absolut peste tot se generalizeaza(inainte nu erau folosite).Si nu e forma mai simpla ..pur si simplu scanezi cu camera si accesul direct te duce unde a ales comerciantul.Nici nu ai nevoie sa modifici portalul Cfr..ca atunci cand scanezi "te duce" in sectiunea de achizitii bilete..si daca faci unele informative(sa spunem pe masutele , sau spatarele scaunelor) te duc in sectiunea de informatii a portalului.
  Dezvoltarea de aplicatii de plata dedicate android si ios ..tine de utilizatorii care folosesc frecvent trenul, sau mijlocul respectiv(navetisti) si nu au chef sa "gandeasca" , sau sa se oboseasca prea mult.Eu imi descarc aplicatii cu mijloacele pe care le folosesc frecvent ..ptr ca nu trebuie sa "gandesc" ,sau sa imi umplu capul cu informatii inutile.

fulger nc

#2062
@dan tm
  La indemnul tau am intrat pe portalul ANCPI sa vad situatia caii ferate in zona Galati.
  Anumite linii le cunosteam , altele le-am descoperit.
Stiam de prelungirea dincolo de statia Galatiului , care trece prin fata reviziei de locomotive , dar nu stiam pe unde se termina.De pe harta de acolo , trece pe la zona de intrarea dinspre port si traverseaza zona aia industriala , pana face racordul cu linia dinspre Giurgiulesti.
Am vazut si linia ce se ramifica pe sub viaductul dinspre Sidex , pe partea combinatului.
  Stiu ca multe din liniile astea erau exclusiv ptr "marfa".Nu se vede acolo clar ..cui apartin , ca trec peste teritoriul unor operatori economici.Poate apartin toate administratorului retelei feroviare.
   In cazul asta stau si ma intreb daca parte , sau total din reteaua asta nu se poate folosi si ptr transportul de calatori.
Adica ar prinde sens o retea urbana , un racord langa strada Tunelului , altul la Vadeni ..inspre Braila(linia ce vine de la terminalul de la Dunare).
  Adica ar prinde sens o retea strict urbana cu automotoare intre Galati ,Braila , Sendreni, Giurgiulesti, Zona port.
   Ar exclude ce gandeam eu despre tramvai .
Ar uni cartierul ANL atat cu Braila(un racord) , cat si zona Tulucesti printr-un racord cu linia ce trece prin tunel si zona combinatului , Smardan, Sendreni.
  Cu abonament ptr reteaua asta ..sa poata fi folosita in totalitate.
  Cu linii de autobuz expres care sa uneasca garile principale(Galati, Filesti,Barbosi).
  Cu reorganizarea liniilor de autobuz interurban judetean(adica toate traseele concesionate sa "revina" in autogara de langa gara centrala , unde erau inainte , sa nu se mai concesioneze linii de larga distanta interjudetene..ce fac concurenta liniei ferate).
  Acestea sa plece din gara centrala sa aiba traseu obligatoriu spre iesirea din oras , cu obligatie de a opri doar in statiile abilitate ptr transportul urban..la cererea calatorului si obligatie de statie permanenta la ultima statie , inainte de iesirea din oras.
  Transportul rutier de larga distanta sa  poata fi folosit doar de la sediile firmelor ce opereaza pe aceste rute.
  Se revine la o situatie mai naturala , cunoscuta utilizatorilor ..si care sa serveasca ..ca conexiune cu centrul orasului , pe unde nu trec linii.
  Nu mai stiu starea multor linii ..cea dinspre Vadeni , ce trece prin fata cartierului ANL stiu ca nu mai era folosita ..dar poate fi explorata optiunea ..ptr ca exista , aducerea la starea de a fi functionala reteaua..ar costa infinit mai putin si poate ar fi nevoie de infiintarea unor puncte de oprire noi ...in zone de interes ..cat sa fie utila reteaua.

dan tm

Poti sa scoti o carte funciara si vezi cui apartin. E 20 de lei on line.

tom_sawyer

@fulger nc: în planul urbanistic al județului Brăila este prevăzut un culoar în lungul drumului expres BR-GL pentru linie de tramvai.

fulger nc

@dan tm
Am incercat , nu merge.
Nu imi arata date despre cosul meu si nici nu avanseaza cand cer un extras.

fulger nc

@tom_sawyer.
Asta chiar e o veste buna , inseamna ca se gandesc la asta.

kitsune



Un bătrân, în vârstă de 74 de ani, şi-a recuperat bagajele cu ajutorul poliţiştilor, după ce acestea i-au rămas în tren. Pensionarul  a coborât în staţia Săruleşti pentru a merge la toaleta.

La data de 31 octombrie, în timp ce se aflau în serviciul de patrulare pe trenul care circula din direcţia Bucureşti Obor către Feteşti, poliţiştii din cadrul Postului Transporturi Feroviare Lehliu au fost sesizaţi de un călător că un bărbat a coborât din tren în staţia Săruleşti, iar bagajele acestuia au rămas în vagon.

În urma verificărilor efectuate, la primul vagon au fost găsite mai multe pungi cu îmbrăcăminte, o geantă de umăr în care se aflau un telefon mobil marca Nokia şi o pereche de ochelari de vedere. De asemenea, a fost găsită o borseta în care se afla suma de 16.400 de lei, toate bunurile găsite fiind ridicate.

În scurt timp, poliţiştii au identificat proprietarul. Acesta este un bărbat, în vârstă de 74 de ani, din municipiul Feteşti, judeţul Ialomiţa, care a declarat că i-au rămas bagajele în tren după ce a coborât în staţia Saruleşti pentru a merge la toaletă. Bărbatul şi-a recuperat toate bunurile datorită poliţiştilor.


Sursa

N-am mai fost demult cu trenul, nu mai sunt bude în fiecare vagon?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Bude sunt...
Intrebarea este pana unde se ridica nivelul "lichidului" din ele...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Daca era la Sarulesti, de-abia plecase din Bucuresti, chiar si-n cel mai rau caz nivelul buzii e inca acceptabil. Asta daca buda nu era ocupata cu vreun porc sau vreo alta oratanie.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!