News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

TibiV

E bucata din M700 dublata de Porr.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Nu stiu de unde e citat, dar nu sunt 2,95 de km de cale dubla. Lungimea e corecta, dar e cale simpla cu exceptia statiei de la Aeroport.

strainu

#1757
@razvan96 formularea pare luată dintr-un comunicat de presă, apare în foarte multe locuri.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

razvan96

Da, acum am gasit si eu acel comunicat al CFR in care ei anunta ca e cale dubla. Or fi mancat ceva stricat in ziua aia.

houseonbothcoasts

Salut!

Bine v-am gasit in primul rand! E prima data cand postez (insa clar nu este ultima)

Ma poate lamuri cineva si pe mine daca exista vreo sursa (website, document etc) care sa urmareasca evolutia in timp real a infrastructurii feroviare din Romania (alta decat harta API pe care o folosesc deja)? Stiu ca exista un document CFR la nivel anual care vorbeste despre proiecte, dar m-ar interesa ceva mai recent.

Va multumesc anticipat!

cristi5

#1760
^
CFR publica lunar stadiul proiectelor (ca si CNAIR de altfel). Nu gasesc acum link-ul.

@florin74 citeste acolo si pune lunar progresul fizic si financiar pe topicul CIV (coridorul rin-dunare). De pe topic sunt luate datele de progres care apar pe harta API (le copiaza @RobertH pe OSM si de acolo le preia harta)

Incercam sa punem datele intr-un format tabular si sa generam automat o sinteza a proiectelor (CF si rutier). Vezi topicul "sistem sinteze". Multe date sunt deja intr-un google spreadsheet care va reprezenta "baza de date" a acestui nou sistem.

oc7avian

Acum că s-a dat drumul pe racordul de la Coșlariu ne putem aștepta la actualizarea traselor pe rutele respective sau abia în iarnă? Bine, și să ajungă la 6h Brașov - Cluj Napoca tot nu pare atractiv, dar e mai mică diferența nouă față de 4.5h cu mașina...

ioandorin

La cât sunt de conservatori ,nu cred că vor mai modifica trasele cel puțin a trenurilor de calatori până în decembrie . Mai ales că ar trebui tecturate si livretele,livrete care si asa sunt tot tecturate si la două luni dupa intrarea acestora în vigoare.

Andi

Pt o bucata de linie de nici 1 km nu ai ce sa actualizezi, probabil urmatoarea scadere semnificativa a timpilor va avea loc atunci cand se vor deschide ambele fire pe Sighisoara-Coslariu.

vancouver

#1764
Ca sa fie clar: racordul Coslariu nu este inca gata complet. Ce s-a deschis acum este linia directa pe relatia Medias - Cluj, care a fost inchisa timp de 3 luni. In aceste 3 luni trenurile au avut orar schimbat si acum deja s-a revenit la orarul normal. Sigur, normal e un fel de a spune, ca sunt multe aberatii in acest orar normal, gen tren IR important (Bucuresti - Arad) care opreste 8 minute in statia Coslariu, ca se separe o grupa de vagoane de Cluj. Care grupa de vagoane mai stau inca 12 minute in gara Coslariu, pana pleaca spre Teius-Cluj. In felul acesta, cei care chiar merg spre Cluj pierd minim 30 de minute fata de situatia in care ar avea un tren separat. De ex. un tren care sa se formeze la linia vecina la oprirea in Medias a IR de Arad. Astfel IR de Arad nu ar trebui sa mai opreasca deloc in Coslariu (castig 10 minute), iar calatorii de Cluj se transbordeaza si pleaca la 5 minute in spatele trenului de Arad. Deci pierd 10 minute si nu 30 ca acum (in raport cu un tren direct).

Revenind la racordul Coslariu, linia principala de 160 km/h a racordului pe relatia Medias - Alba Iulia NU S-A DESCHIS INCA. Inca e in lucru poate o luna sau doua. Cand se deschide se vor economisi ca. 4-5 minute pe relatia Medias - Alba Iulia, dar o modificare a timpilor vom vedea probabil doar de la urmatorul mers.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

Nu 160. Si cand va fi gata racordul nou se va merge cu max 120 (pe un singur fir) pana va fi functionala semnalizarea noua, peste un an, doi...

Vlad94

S-a dat cumva in folosinta racordul Vintu de Jos?

vancouver

Racordul nou este de 160. Evident ca initial se va circula mai incet, pentru cateva saptamani, luni sau ani.

Dar racordul este de 160, deci am scris corect.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Phenol

@cristi5: semnalizarea clasica a CFR-lui permite viteze pana in 140 km/h

dan tm

Parca e un ordin de derogare ca sa circule cu 160 km/h pe Constanta.