News:

.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Da, au fost niste LDH 45 special ajustate pentru metrou.

Au tractat ramele CAF de pe CF in reteaua Metrorex. Observati ca locomotiva are exact inaltimea ramei de metrou, sensibil mai mica decat cea a DA-ului de pe linia alaturata...

CAF nou-nout tractat in tunel...

Si o LDH45M solo in Piata Unirii 2...


Nu sunt eu asa destept si harnic la poze de metrou... ;)
Dar electricii au un topic special dedicat LDH Metrorex: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=23&t=1056
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

Tovarășul Nicolae Ceaușescu, îmbrăcat într-o elegantă pufoiacă de fâș, a făcut o vizită de lucru surpriză de care nu știau decât cei vizitați și televiziunile. Pe peron a fost întâmpinat de un colectiv de tovarăși la fel de surprins și el, dar îmbrăcat la patru ace pentru orice eventualitate, și s-a declarat foarte mulțumit de activitatea pe ramură. Ar mai fi poate doar de dat cu un pic de var prin Gara de Nord, în rest viitorul e luminos și se făurește cu succes societatea socialistă multilateral dezvoltată.

nirolf


cristi5

Tovarasul a subliniat, cu mandrie patriotica-ca toate reparatiile de material rulant se fac de catre firme rrrrromanesti tovarasi. Uraaaa!

De calitatea reparatiilor n-a zis nimic. Uraaa.

etravel

#1414
Ideea tovarășului e in esenta corecta, trebuie sa ai in tara si unitati industriale in stare sa efectueze reparatii pentru materialul rulant din dotare, nu sa pierzi toti angajatii calificati in favoarea emigratiei sau sa ajunga pe te miri unde angajati zi-lumina la multinationale. Problema e ca viata bate filmul, ca de obicei, si calitatea reparatiilor e o problema, mostenire si traditie traditionala din batrani, respectiv de la celalalt tovarăș.

cristi5

Tovarasul daca vede un antreprenor strain il va injura aproape garantat. Un xenofob de prima mana. Cand majoritatea lucrarilor majore sunt pe bani din afara, nationalismul asta de doi bani denota carente in educatie combinate cu complexe de inferioritate.

etravel

Nu il cunosc pe tovarăș asa ca nu imi pot da cu parerea despre aspectele legate de fobiile sale. Mi se pare insa lamentabila atat xenofilia exagerata, cat si nationalismul ilogic. Lucrurile trebuie luate cum grano salis. E bine ca se repara material rulant in Romania si ca nu s-a pierdut traditia cat si mana de lucru calificata zic, chiar daca la imbunatatirea calitatii lucrarilor mai e foarte mult de lucru.

nenea_hartia

@etravel: Poate că am exagerat puțin :(, dar nu așa se rezolvă problemele din feroviar, umblând precum Cuza prin târg să-i prinzi p-ăia cu ocaua mică. Problemele sunt unele generalizate, de sistem, și încep mult mai de sus, iar un ministru cu o pregătire măcar de nivelul unui acar (toată stima pentru acari!) și-ar da imediat seama de unde. În opinia mea problemele încep chiar cu politrucii habarniști și înfumurați parașutați în funcții precum cea a domnului în pufoaică de fâș. Care nu trebuia să se suie în tren ca să vadă unde se află CFR în acest moment, era suficient să citească pe saitul lor că ,,întârzierile trenurilor de călători au înregistrat o scădere de la 4.962.212 min. în 2017 la 3.234.459 min. în 2018". Sublinierea cu aldine a ,,scăderii" aparține CFR, care se laudă în acest fel cu ,,doar" 6 ani de întârziere în 2018.

etravel

#1418
^
Clar ca nu asa se rezolva, stim cu totii. Da insa bine la o anumita categorie de privitori, la care vizualul imediat are cel mai mare impact.

Phenol

M-am gandit asa, ca dupa calatoria tovarasului cu trenul pana la Constanta (care poate e cea mai "buna" ruta feroviara din tara) ar trebuii sa-i invitam pe o ruta mai putin dezvoltata, de exemplu: Brasov - Tg. Mures, Suceava - Cluj sau de ce nu Timisoara - Sighet (ma gandesc la rute unde viteza si confortul e mai aproape de media nationala).

Daca vrea sa vada cu ochii lui viteza si conditiile din trenuri tocmai ca nu pe M800 ar trebuii sa mearga. Parca e din Giurgiu, pentru inceput ar putea sa faca drumul Giurgiu - Bucuresti cu trenul de cateva ori.

GML

Si Satu Mare-Baia Mare poate fi o aventura. Poate din cauza asta nu mai exista o legatura directa SM-Cluj Napoca prin Baia Mare, numai prin Oradea.

gruiarew

@Phenol ba să vina cu mine cu IR1811 de la Sibiu la Timişoara. Tramvaiul ăla de pleacă la 03:30. Si să încearce să doarmă legănat şi scuturat. pe băncile alea ca în parc.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

frunzaverde

Ii platesc eu biletul - ii trimitem invitatie?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

nenea_hartia

Păi și până la Sibiu cu ce-l trimitem? Ce propuneți, tren sau rutier, poate dă în vreun câine pe A1 sau se răstoarnă în alunecările de pe Dealul Negru? :lol:

frunzaverde

^
Oferta pentru nenea ministru vine sub forma unui bilet in circuit. Il ducem intai Bucuresti - Caracal cu un tren IR "la alegere" sa vada in ce hal se circula pe-acolo, cu restrictii de 50 pe zeci de km pe o linie pe care s-a circulat decenii cu 140 km/h. Apoi, la Caracal, il punem sa schimbe cu un tren R spre Piatra Olt, dupa care ii oferim "sansa unica" de a calatori cu un automotor Malaxa 900, construit in 1935, cu suspensii de vagon de marfa, si motor de utilaj minier pana la Sibiu.

De la Sibiu merge cu IR1811, "cosmarul" ceferist, pana la Timisoara. De acolo, schimba cu "foamea", clasa a II-a, bineinteles, pana, la Iasi, sa se bucure si de infrastructura decrepita ardeleneasca. Apoi, de la Iasi, il trimitem pana la Galati, de unde sa ia un tren via 700 pana la P.O. Otopeni. Preferabil verificam sa toarne cu galeata in zona Otopeni in ziua cand "circuitul" nostru ajunge la Otopeni. De acolo, ud leoarca, ii oferim o vizita la terminalul super-aglomerat de la Otopeni (unde sper sa aibe nevoie sa foloseasca budele necuratate din 2011), urmata de un drum cu 780 inapoi la Gara de Nord.

Ii dorim calatorie placuta! Stim sigur ca n-o sa o aiba, ca n-are cum, dar ii putem ura, nu?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!