News:

Tur de forță pe A0, 12-13 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1.

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Alexander

^^ Nu cred ca problema e de la proiectanti, ca au stabilit ocolire pe acolo. Problema e ca strada aia arata ca dupa razboi, masinile grele cre dau in gropi genereaza vibratii. Pe o strada lina n-ar mai fi problemele astea, poate s-ar simti vibratii de la motoare si atat. Si asa a fost din prima clipa, dupa ce ca era plina de gropi mai erau si 10000 de speedbump-uri, ca deh..sa traiasca si primaria.
Cred ca planificarea constructorului e deficitara, trebuia pregatita straduta din timp cu asflat nou cap coada iar devierea facuta in ultima secunda, stricat pe perioada lucrarilor efective. De un an de zile mi se pare ca nu s-a miscat nimic, dar nimic iar oamenii din zona respectiva suporta traficul degeaba.

Valentin

Din curiozitate, daca maine ar fi un cutremur de 6+, aceeasi oameni care au venit cu pozele cu crapaturile in casa ar da (daca n-ar pati nimic) statul in judecata pentru ca?? Daca de la un autobuz/masina de gunoi sau ce mai trece pe acolo s-au PUTUT PRODUCE asa crapaturi (pe diagonala/orizontala), cum poti TU ca proprietar de casa (pe terenul tau) sa fi asa de inconstient? Inteleg ca prin casele asteau au ramas poate batrani care n-au bani sau au mostenit... dar nici sa cada casa pe tine nu e OK.

xenotium2

In momentul in care a pornit TBM-ul de la Tokyo, tot pana la Chibrit intra in panica de timp si au un deadline fix in care trebuie sa se incadreze cu statiile-interstatiile si cele doua PSS-uri - unul de langa Pod Constanta si celalalt de langa blocul care are la parter Mega Image.

Intredevar, la 1 Mai abia acum misca mai calumea, dar timpul e deja trecut, foarte curand o sa facem poze cu scoaterea TBM-ului de la Chibrit.

Colegul care are vedere de la inaltime la statia 1 Mai, ne mai incanti cu o poza? Sunt curios de stadiul grinzilor de ghidaj, daca au inceput si cu PM.

Xed

@Valentin , chit ca la prima vedere pare ceva foarte asemanator in realitate un cutremur e total diferit de ce se intampla pe acea strada. La un cutremur ai o durata de soc de niste zeci de secunde si conteaza mult cum se propaga undele prin pamant, fie vertical fie orizontal. Totodata conteaza daca e de suprafata sau de adancime. Deci sunt sanse sa ti se crape peretii sau nu. (iar aici ai din nou varii motive ce tin de tipul de structura unei case).

In schimb, oamenii astia sunt supusi constant, de multe luni, la trepidatii date de traficul extrem ce a fost directionat pe strada lor. Nu ai numai autoturisme care iti trec prin fata case ci si autocare, autobuze, diverse utilaje etc. Drumul acela 100% nu are o fundatie gandita pentru asa ceva si e normal ca a ajuns sa rezoneze zi-noapte de la traficul intens iar toata rezonanta sa fie preluata de case.

Mai adaug inca un lucru pentru ca am vazut pozele de la postarea anterioara: e busit deja de vreo 2 luni, acum a ajuns intr-o stare critica  :(

danutzu_1069

De ceva vreme, s-a mai diminuat traficul, si asta pentru ca nu mai este verde intermitent la dreapta, de pe sos Chitilei. Cand era verde intermitent mereu era strada plina de la cap la coada... Se mai intampla asta cand militieni de la locala, isi pun sapca alba și dau drumu la dreapta chiar daca este rosu...

etravel

#2090
Quote from: danutzu_1069 on March 06, 2025, 07:38:02 PMDe ceva vreme, s-a mai diminuat traficul, si asta pentru ca nu mai este verde intermitent la dreapta, de pe sos Chitilei.
Nu s-a diminuat niciun trafic pentru ca nu are cum, exact acelasi volum de autovehicule trece pe acolo. Doar se asteapta mai mult la semafor pentru ca, asa cum ai spus, nu mai exista verde intermitent.
Dimineata la orele 7 coada la semaforul de la pod depaseste lungimea a doua statii de tramvai. 

Quote from: xenotium2 on March 06, 2025, 02:36:28 PMIntredevar, la 1 Mai abia acum misca mai calumea,
Se misca asa de calumea ca de cateva zile nu se mai vede nicio miscare pe santier.



danutzu_1069

@etravel, pai una este sa treacă continuu (sa fie coada pe strada) alta este sa treacă in calupuri.
Si , nu, nu este același volum de trafic in unitatea de timp (daca se sta la semafor)

Trec zilnic pe acolo si vad.
După amiază vin pe Chitila si sunt zile in care nu este aglomerat pe deviere, si o iau pe acolo, dar daca vad ca este aglomerat, fac stânga, in loc de dreapta (pe devierea normala, desi nu poluez si nici nu ... stric pereții, ca-s cu o electrică mica... :D   )

skinner

Quote from: xenotium2 on March 06, 2025, 02:36:28 PMColegul care are vedere de la inaltime la statia 1 Mai, ne mai incanti cu o poza? Sunt curios de stadiul grinzilor de ghidaj, daca au inceput si cu PM.

Slab.

Poza intersectie


Poza spre pod



Powered by API/PUM imgur uploader

etravel

Care este explicatia pentru care peste tot inclusiv la Decathlon se lucreaza, numai in aceasta intersectie nu?

xenotium2

#2094
V-am mai spus, e vorba de prioritati. In aproximativ 1 an o sa ajunga cartitele de la Tokyo aici.

Prioritate maxima a avut Tokyo - au terminat PLS, de statie nu ii intereseaza, o pot lasa la urma.

Urmatoarele la prioritate sunt pe rand - Aeroport Baneasa unde deja au inceput sapaturile in capatul nordic al statiei.

Apoi avem Gara Baneasa - Piata Montreal - Expozitiei - Pajura si abia atunci 1 Mai.

Iar ce fac astia aici, fac doar pentru un singur fir, celalalt fir e gata pana in dreptul la Pod Constanta, poate trec si pe acolo zilele astea si fac poze.

Nu-mi dau seama daca TBM-ul care pleaca primul o sa ajunga la PSS Pod Constanta sau la PSS 1 Mai. Ca daca ajunge la PSS Pod Constanta atunci e boierie pentru ei, timp cu tona.  8)


https://www.instagram.com/p/Cjusi_ejgvL/ - dati la a doua poza, acolo puteti sa vedeti amorsa pentru firul care e gata si iese la Pod Constanta de care vorbesc.

Xenos

Deci puteau inchide lejer in primavara asta, 7 luni au trecut cam degeaba.

etravel

#2096
Quote from: xenotium2 on March 07, 2025, 06:29:31 PMde statie nu ii intereseaza, o pot lasa la urma.
La statia propriu-zisa nu au inceput inca sa sape, doar capatul dinspre Selgros e gata, cat sa lanseze TBM-urile. Ieri cand am trecut pe pod capul taietor era pus pe pozitie deja, azi manevrau sa coboare un inel al instalatiei in zona de macazuri.

xenotium2

#2097
8 Martie 2024

Tokyo

Au coborat niste bucati din TBM jos, impreuna cu capul de forare cel rosu, insa la suprafata mai era un cap alb. Am vazut ca primul TBM a fost coborat pe firul pe directia Tokyo - 1 Mai, probabil cu asta vor incepe.

In capatul nordic al statiei turnau stalpii de sustinere, probabil sapt viitoare vin cu poze unde s-a turnat si plafonul.





Gara Baneasa

Au turnat plafonul statiei in partea nordica si se vad cofrajele pentru stalpii de sustinere.




Toate pozele :
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=497803&handler=ByPostId - Tokyo
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=497802&handler=ByPostId - Gara Baneasa

===================

Conform schitelor - firul care duce dinspre Tokyo spre 1 Mai e firul pentru care s-a blocat acum Piata Chibrit, asadar o sa urmeze o miscare mai vioaie atunci cand TBM-ul se apropie.

sab

#2098
O corecție, NU au turnat planseul la Gara Băneasa, ce se vede este o shapa de nivelare. Peste ea se va monta armatura și abia apoi se va turna primul planșeu de beton propriu-zis.
Se vede marcat cu negru pe peretele de beton vertical rămas cat de gros va fi planseul. Comparativ, shapa este subtirica, se vede grosimea scandurii.

Metamorph

Ce se vede in imagine se numeste beton de egalizare.