News:

Tur de forță pe A0, 12-13 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1.

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ncb

Jurnal de Șantier M6: Ianuarie 2025


Magistrala 6

xenotium2

#2041
Vad ca si ei au remarcat progresul socant de la statia I.C. Bratianu, unde deja se sapa pentru peretii mulati!

In ritmul asta sectiunea nordica o sa fie mai avansata decat cea sudica, desi e o distanta intre inceperea celor doua sectiuni.


Exista o problema cu statia Bruxelles insa, care pica fix pe breteaua de intrare pe DN1 - langa McDonald's. Din ce am inteles primaria Otopeni a fost prinsa "nepregatita" si nu a pregatit o varianta ocolitoare..


Mai sunt si discutii despre statia Otopeni, s-ar inchide banda 1 de pe DN1 - puteti vedea postarea aici https://www.facebook.com/USROtopeni/

Coridor expropiere (se vad si accesele si statile) : https://www.metrorex.ro/uploads/Coridor%20expropriere%20M6_Tokyo%20-%20Aeroport%20Otopeni.pdf

sab

#2042
Cand ai un amplasament ferit si fara utilitati de deviat, normal ca merge repede. :)
Pe unde spuneau ca vor lansa TBM-urile pentru sectiunea nord ?

etravel

#2043
Cand am trecut acum prin dreptul magazinului Decathlon, exact deasupra deschiderii de aici am vazut montata o structura metalica vopsita in galben, care presupun ca e destinata ridicarii respectiv coborarii de componente grele in incinta respectiva. Eram fix contra soarelui asa ca nu am facut poze. Data viitoare.

xenotium2

@sab: noi stim de statia Tokyo spre sectiunea nordica, insa pe siteul magistrala6.ro scrie ca de la statia Bruxelles.

QuoteStația Bruxelles va fi amplasată în laterala estică a Șoselei București – Ploiești, în zona de Nord-Est a intersecţiei dintre Șoseaua București – Ploiești şi Linia de Centură (D.N.C.B.). Stația Bruxelles reprezintă puțul de lansare din care se vor lansa TBM-urile, pentru fiecare dintre cele două direcții. Această stație va fi dotată cu două accesuri, o galerie, precum și o parcare situată în zona verde adiacentă. Înălțimea parcării este D+P+1E+terasă circulabilă. Stația Bruxelles are o lungime de 295 m, din care 146,3 m sunt destinați zonei de manevră din capătul nordic, și o lățime maximă de 28,27 m.

@etravel : e cumva asta?


etravel

#2045
Quote from: xenotium2 on February 11, 2025, 07:04:42 PM@etravel : e cumva asta?
Confirm, acesta e locul.
Nu m-as aventura sa afirm ca vor sa coboare componente de TBM, dar sigur ceva foarte greu da. Structura respectiva, macara portal sau ce o fi, este masiva.

sab

#2046
Ceva nu se leaga, credeam ca este Bratianu, nu Bruxelles si ca se grabesc din acest motiv, ca este punct de lansare TBM. Daca punctul de lansare ar fi la Bruxelles, Bratianu nici macar nu este prima statie.
Cumva cred ca viteza tine de ce am scris mai sus, amplasamentul este liber de utilitati si ferit.
Sau, poate, au mutat punctul de lansare la Bratianu, daca spui ca la Bruxelles au probleme.
Asta daca nu o fi ca in planul initial, cand, intr-adevar, M6 nu era impartita si Tokyo era punct unic de lansare, atat spre nord, cat si spre sud.
Incurcate sunt caile M6... :lol:
Te obicei TBM-ul se coboara/se extrage cu astfel de macarale, insa, cine stie...










etravel

Quote from: sab on February 11, 2025, 08:08:07 PMTe obicei TBM-ul se coboara cu o astfel de macara, insa, cine stie...
De aceea nu am afirmat ca vor sa coboare componente de TBM. Cine stie care sunt planurile.
Macaraua portal era in acest gen, ca mai jos, dar mult mai masiva. Amplasarea era la capatul de sud al viitoarei statii, inspre Selgros. Daca mai trec pe acolo saptamana asta, fac si niste poze.


danutzu_1069

Cu macaraua portal de coboara segmentele de inel.
Pentru piesele TBM trebuie macara de mare tonaj.

xenotium2

Eu tot in weekend pot trece, trebuie sa mai fac si update de la Aeroport Baneasa ca si acolo s-au apucat de sapatura, pacat ca nu am pe ce sa ma urc  O:-) .

Intrebarea e cum incape TBM-ul printre acei piloni care tin peretii statiei.

Sunt curios si daca vor face la fel si la celalalte statii, sapa pana jos, pun piloni, iar apoi toarna tavanul statiei.

dr4qul4

sper sa mai inchida benzi pe DN1 doar dupa ce e gata A0N L3 si 4.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

xenotium2

In martie urmeaza lovitura de gratie - se inchide banda 1 din DN langa statia Otopeni, si din ce am inteles si breteaua de langa McDonald's Otopeni.

danutzu_1069

@xenotium2 , alea se numesc "sprijiniri berlineze" si sunt astfel puse incat sa aiba loc toate piesele componente. Si,da, la urma se toarna capacul statiei.
Ar fi util sa frunzaresti topicul M5. Este foarte detaliat in ceeace priveste  toate operatiunile.

Dutzy

#2053
Quote from: danutzu_1069 on February 12, 2025, 01:22:22 AM@xenotium2 , alea se numesc "sprijiniri berlineze"

Hai sa nu ii invatam gresit pe colegii de forum care nu au legatura cu domeniul.

In poza de mai jos avem un sistem de sprijinire cu șpraițuri si filate, spraițurile marcate cu verde sunt cele care sustin efectiv sprijinirea. Cu rosu sunt marcate filatele, care au rolul de distributie, sa asigure sprijinirea pe o zona mai mare si sa impiedice strapungerea șpraițului prin peretele sprijinirii.



Explicatia pe vorbe: tevile alea "ruginite" din poza lui @xenotium2 sunt spraițurile si piesele montate orizontal pe perete sunt filatele.

etravel

Quote from: dr4qul4 on February 11, 2025, 11:24:39 PMsper sa mai inchida benzi pe DN1 doar dupa ce e gata A0N L3 si 4.
Din pacate vor inchide inainte. Devierea din Otopeni e efectiv de noaptea mintii.
Da, stiu, e singura solutie.