[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Pelicanul

Cine ți-a spus că stația va fi acolo ?
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

TibiV

#586
Quote from: Pelicanul on January 26, 2018, 11:37:19 PM
Cine ți-a spus că stația va fi acolo ?
SF-ul...


Uite cateva detalii aici la noi...
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=43.msg171671#msg171671

Quote from: Ionut on October 12, 2017, 10:30:44 AM
STATIA BRUXELLES

Se va amplasa la intersectia DNCB cu Sos. Bucuresti-Ploiesti/DN1, la limita dintre intravilanul Mun. Bucuresti si orasul Otopeni.






Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Pelicanul

 :lol:
UM - ul n-a acceptat stația pe teritoriul ei. S-a realocat, vezi că Bruxellul e mai spre București.  :-[
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...


Ionut

^ "Termenul de finalizare a proiectului este de 48 luni de la începerea lucrărilor de execuție". Deci, în cel mai bun caz, dacă lucrările ar începe în primăvara lui 2019, Magistrala 6 ar putea fi gata în 2023! "Doar" cu trei ani după Euro 2020!




4 ani termen pe hartie. Ca in realitate M6 va fi gata in minim 8.

Pelicanul

Mie îmi scapă în ce domeniu vă certați.
1) Mai e până ce o să vedem prima sapă pentru M 6.
2) Termenul de 4 ani este pură fantezie.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

Ionut

Manipularea continua... trist este ca prostimea crede toate ineptiile.




Lovitură de teatru. Premierul Viorica Dăncilă afirmă că proiectul Magistralei 6 nu are toată documentaţia completă şi că riscă să nu fie finalizat în 2020

Magistrala 6, unul dintre cele mai mari proiecte de infrastructură anun­ţate, ce implică realizarea unei linii de metrou care să lege Capitala de aeroportul Henri Coandă (Otopeni) nu are toată documentaţia depusă şi riscă să nu fie finalizată până în 2020, anul în care autorităţile şi-au asumat inau­gurarea acestei linii, potrivit declara­ţiilor făcute joi de premierul Viorica Dăncilă. Ea este primul oficial care susţine că acest proiect riscă să nu se încadreze în termenul asumat de autorităţi, după ce toţi miniştrii care s-au perindat pe la conducerea Transporturilor au dat asigurări că această linie va fi finalizată în 2020.

ZF

rizzuh

Ce risca sa nu fie finalizata? Documentatia? Pentru ca magistrala in nici un caz nu se poate finaliza in 2 ani :lol:

Earthchild

#593
Nici o lovitura de teatru, tragerea cortinei. In mandatul dnei Dancila s-a apropiat prea mult funia de par... ca sa mai poata promite cu nonsalanta 2020.

Liviu M

Quote from: Ionut on February 19, 2018, 06:45:42 AMdupă ce toţi miniştrii care s-au perindat pe la conducerea Transporturilor au dat asigurări că această linie va fi finalizată în 2020.
Eu nu inteleg de ce va tot minunati de termenele fanteziste vehiculate peste tot. Experienta mea e "vrea sefu' sa fie gata pe data de, il asiguram c-o sa fie. Ca n-o sa fie stim prea bine, da' mai vedem noi atunci".
Cel putin asta mi s-a intamplat pe un santier mai maricel cu beneficiar privat, cu firme de constructii private, cu reprezentantul beneficiarului zilnic pe santier...
Sedinta de santier. Beneficiarul "trebuie sa terminam saptamana viitoare. Ce ziceti, terminam".
Zidarii:  "da, sigur".
Tamplarii: "da, cum sa nu".
Zugravii: "nici o problema".
Electricienii: "suntem deja aproape gata"
I-am dezamagit pe tot cand le-am zis ca noi nu terminam (ceva pe la curentii slabi, neesential). Beneficiarul chiar a strecurat ceva amenintari printre buze.
Dupa vrea doua luni, cand ne apropiam (cu totii, nu doar ai mei) de finalizare (pe bune), ma saluta beneficiarul de la distanta.  :D

PS Stiu ca postul e cam off-topic (se poate sterge fara remuscari), dar l-am scris pentru ca sunt cam multe (alte) posturi care exprima mirarea fata de termenele fanteziste si incercam sa dau o explicatie pentru o parte din ele - beneficiarul aude de la constructori ce vrea el sa auda, desi constructorii stiu ca e nerealizabil.
Sunt convins si ca nu-i singura explicatie.

dumbravaandrei

Hai ca si aici incep a da cu capul de realitate. Dar din instinct, i se pregateste si pecetea vesniciei si acestui proiect

Din celalalt oficios

Quote
"Căutăm soluţii pentru linia de metrou M6 Gara de Nord - Otopeni. Avem probleme legate de documentaţie. Documentaţia trimisă la Bruxelles nu e conformă, este incompletă. Noi sperăm să nu fie trimisă întreaga documentaţie înapoi, ci doar partea care mai necesită date. Dar dacă va fi toată trimisă înapoi, atunci va trebui să vedem acolo unde avem situaţie neconformă şi să trimitem înapoi. Dar pentru toate acestea mai căutăm şi alte soluţii. Căutăm să vedem dacă avem succes pentru un parteneriat public privat, după ce se vor emite şi normele de aplicare ale parteneriatului public privat, şi să căutăm şi alte soluţii, pentru ca toate acestea să le putem rezolva", a mai spus ea.

Goldmund

Nici "Campanie ZF: Când vom avea linie de metrou spre aeroportul Henri Coanda" nu reuseste sa primeasca vreun raspuns clar despre inceperea lucrarilor la M 6
Si nici la urmatoarea intrebare nu exista vreun raspuns:
"Cine răspunde de dezvoltarea Magistralei 6, un proiect în valoare de 1,3 miliarde euro?"

http://www.zf.ro/eveniment/campanie-zf-cand-vom-avea-linie-de-metrou-spre-aeroportul-henri-coanda-cine-raspunde-de-dezvoltarea-magistralei-6-un-proiect-in-valoare-de-1-3-miliarde-euro-17048581

frunzaverde

Quote from: Goldmund on March 05, 2018, 06:11:49 PM
Nici "Campanie ZF: Când vom avea linie de metrou spre aeroportul Henri Coanda" nu reuseste sa primeasca vreun raspuns clar despre inceperea lucrarilor la M 6

Cat timp cifrele de trafic preconizate nu conving pe absolut nimeni - pentru ca sunt umflate cu pompa - nu o sa finanteze nimeni asa ceva. "Documentaţia trimisă la Bruxelles nu e conformă" inseamna, in traducere libera "nu dam bani pentru asa ceva". Si nu e de mirare - un mijloc de transport dimensionat la de zece ori nevoia aeroportului nu e usor de "bagat pe gat" unei UE care e tot mai confruntata cu un val eurosceptic si care nu mai e dispusa sa finanteze orice, oricand, oriunde in est.

In momentul in care a aparut propunerea "PPP" din gura oficialilor romani e aproape clar ca proiectul e decedat. Cele trei litere magice (PPP) sunt metoda politicianului roman de a spune ca un proiect nu se face fara a spune pe sleau chestia asta.

Nu mai zic ca transparenta proiectului e demna de tari ca Rusia...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

Eu am alte semnale dinspre Bruxelles...hai sa asteptam mai intai ceva concret si apoi comentam

Ionut

Pentru ca se tot vehiculeaza si se invoca decizii/adrese/comentarii ale Comisiei Europene cu privire la M6 dupa ce s-a trimis cererea de finantare care, mai tineti minte, a fost "acceptata" :lol: aproape in ajun de Revelion (Stroe dixit), in traducere, da mai baieti, i-am dat numar de inregistrare, am zis sa cerem si noi documentele faimoase despre care se tot vorbeste neoficial.

Si da, in cazul unui refuz, se merita deschiderea unui proces, dupa modelul CNAIR.