[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

subway

#555
Nope, la MT e doar transcrierea declaratiei ministrului...
In rest, in acceptiunea comuna, acceptarea unei cereri inseamna ca o baga in seama nu inseamna si ca e gata analizata si aprobata
E ca la bancomat, chiar daca-ti accepta cardul nu inseamna ca-ti aproba tranzactia  :lol: :lol: :lol:
Pentru o analiza bazata pe dictionar ia un dictionar englez-englez pentru accept si approve

GDPR

#556
Adica i-au dat numar de inregistrare si n-au aruncat-o la cos. Dar poate au lasat-o la portar, ca de Craciun nu se lucreaza. Vedeti sa nu se rataceasca printre cosuri cu panettone si vin. :lol:

subway

Serverele lucreaza non-stop, functionarii nu

GDPR


Ionut

Asta e ca aia "in regim de autostrada" (Boc vorbind despre DNCB). Este incredibil cate perle, minciuni si ineptii scoate pe gura Stroe. Si cate subiecte de pozitii ne da.

GDPR

E chiar regim de autostrada. Respect cu sfintenie limita de viteza de 130km/h.  ;)

subway

Esti vitezoman, eu n-am reusit sa depasesc 130km/24h in zile de lucru!

Gendan

Quote from: Ionut on December 28, 2017, 04:45:25 PM
Asta e ca aia "in regim de autostrada" (Boc vorbind despre DNCB). Este incredibil cate perle, minciuni si ineptii scoate pe gura Stroe. Si cate subiecte de pozitii ne da.

Si... Nu-i stricam pregatirile de revelion cu un comunicat API? Nu de alta, dar eu am citit pe Digi si am intrat in secunda 2 pe forum sa ma lamuresc, bunul simt spunea ca nu are cum sa avem un raspuns in trei zile. De Craciun. Ca un neavizat, nu stiu procedurile de aprobare/acceptare. Nu pot vorbi in numele altora, poate am fost singurul fraier. Formularea, insa, induce in eroare.

GDPR

Pai ce altceva sa intelegi din spusele ministrului?

QuoteAjunși în această etapă, lucrurile nu mai pot da înapoi, avem finanțarea asigurată. (...) Deci, este o veste bună. Magistrala M6 de metrou are toate finanțarea asigurată și este pe drumul cel bun, nu mai poate fi oprit.

Ionut

Un articol penibil al celor de la ZF, dar contine ceva interesant, marcat cu rosu de mine:

,,În prezent, se află în de­rulare procedura de atribuire a contractelor pen­tru exproprierea tere­nu­rilor care se află pe cu­loarul Magistralei 6 de metrou. De ase­menea, documentaţia pentru atri­buirea contractului de lucrări se află în faza de revizuire, în acord cu pre­ve­derile Contractului Naţional", au transmis către ZF oficialii Metro­rex, com­pania care administrează me­troul bucureştean.

ZF

Deci Metrorex a inteles ca nu mai trebuie sa lanseze licitatii pe OMT 600 si isi actualizeaza documentatia pentru lansarea licitatiei. Nu inteleg insa cum stam cu proiectarea... vad ca nu zic nimic despre asta. Proiectarea, cand e gata proiectarea?!

TibiV

Subway este cel mai in masura sa raspunda....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Nu stam nicicum, licitatia e proiectare si executie...

TibiV

Ma mir....
Nu zicea Stroe recent ca va fi gata pentru Euro 2020 ?!...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote
Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) a decis să aloce suma de aproximativ 300 de milioane de euro pentru completarea aranjamentului financiar la magistrala de Metrou M6 (1 Mai - Otopeni, n.r.) a anunţat, luni, ministrul Transporturilor, Felix Stroe, într-o conferinţă de presă.
   "Astăzi am avut o nouă întâlnire de lucru cu BERD. Vreau să precizez că aceste întâlniri sunt săptămânale. Astăzi, reprezentanţii BERD ne-au dat o veste foarte bună. S-a luat decizia finală la Londra, la BERD, pentru alocarea sumei de aproximativ 300 de milioane de euro pentru completarea aranjamentului financiar la magistrala de metrou M6. Este un lucru extrem de pozitiv care trebuie să ne aducă bucurie", a spus ministrul.
(...)
   La sfârşitul anului trecut, Ministerul Transporturilor a anunţat că a aprobat şi transmis recent, la Comisia Europeană, cererea de finanţare pentru Magistrala 6 de metrou 1 Mai - Otopeni, cu o valoare totală a proiectului de circa 1,392 miliarde de euro.
   Noua linie de metrou va avea o lungime de 14,2 km şi 12 staţii.

AGERPRES
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Coridorul de expropriere: 42 de imobile private, buget de 67 de milioane de lei

Suma pe care statul o va plăti pentru clădirile private şi tere­nurile ce se situea­ză pe traseul pe care va fi construit me­troul va fi de 67 mil. lei, bani de la bu­getul de stat, alocaţi prin Ministerul Transpor­turilor. ZF




Suma finala pentru exproprieri va fi stabilita dupa proiectare... oricand e posibil sa avem suplimentarea exproprierilor. Si, de fapt, suma finala finala platita va fi aceea stabilita de instante. Imi vine greu sa cred ca pe coridorul asta toti proprietarii vor sta cuminti si vor accepta suma initiala de expropriere. Se vor judeca pana la final si sunt sanse sa obtina mai mult.