[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

panzer

Am mai spus-o si o repet. Orice lucrare mare de infrastructura daca nu e facuta din bani UE nu se va face. Intra pe deficit atat principalul cat si dobanda. Iar noi nu mai avem loc in deficit de nici un leu ca e plin de pensii, salariile bugetarilor si furtisagurile clasei politice.

Si deficitul (in speta Leul) nu mai e la latitudinea Primului Ministru (sau al Prim Secretarului PCR) de cand cu toata puterea industriala, comerciala si financiara a fost vanduta alaturi de resurse.
Pe intelesul maselor: oamenii au adus Euro aici si i-au schimbat in lei, pe o promisiune ca leul va ramane stabil. Si a ramas. In toata nenorocirea asta in care traim doar leul a fost stabil. Nu incepeti cu 4.4 la 4.6 ca e in grafic.
Altfel de ce ar incerca sa scoata bani doar din taxe pe salarii si consum. Ca acolo e afectat doar idiotul votant roman, nici un interes extern.

Daca n-a reusit Ponta cu CoBra n-o sa reuseasca nimeni cu cincestie ce banca mai ales pe un proiect shaddy ca M6.

strainu

#466
Quote from: subway on October 12, 2017, 08:02:38 PM
Asa e, diferenta intre cum ar fi trebuit sa arate si cum va arata dupa depasirea tuturor 'franelor'...dar e bine sa vada tot omul diferenta intre dorinta si putirinta...


Asta e unul din posturile alea ale lui  subway care ar trebui date la TV, chiar dacă e în stilul  pasiv-agresiv "de dincolo".  Și nu, nu fac mișto.

Deci noi încă îl înjurăm pe Ceaușescu că n-a săpat pe sub Iuliu Maniu, dar facem aceleași greșeli 50 de ani mai târziu. Păi acolo la Montreal ar fi trebuit cel puțin legată stația și de pasajul deja existent.,altfel ieși la suprafață și intri din nou ca să ajungi în Herăstrău.

Nu știu dacă s-a răspuns la întrebarea cu sapatul pe sub DN1, m-ar interesa și pe mine asta. Din câte știu în București se sapă aproape exclusiv pe sub străzi, explicase tot subway dincolo de ce într-o postare despre Pantelimon.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

alex8

O bandă se va bloca din cele 6 ale DN1.

ghrt

Pe scurt, încă un proiect fără finanţare. RIP.
Cont (aproape) inactiv.

tom_sawyer

Metrorex anunta ca va demara licitatia pentru linia de metrou M6 catre aeroportul Otopeni

Reprezentanti ai Agentiei Internationale de Cooperare a Japoniei au discutat la Bucuresti cu noua echipa a Ministerului Transporturilor despre proiectul "Legatura Retelei de metrou cu Aeroportul Intenational Henri Coanda (Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni), pe care agentia il finanteaza cu 330 milioane euro, anunta News.ro. Metrorex a anuntat miercuri ca urmeaza licitatia pentru lucrarile aferente proiectului, iar valoarea totala a investitiei va fi de circa 5,9 miliarde de lei, adica 1,3 miliarde de euro.

"Urmeaza continuarea proiectului printr-o serie de actiuni specifice etapei de licitatie pentru executia lucrarilor de structura", arata compania, intr-un comunicat.

Proiectul pentru Magistrala 6 a parcurs pana in prezent mai multe etape in care au fost aprobate mai multe acte normative: indicatorii tehnico-economici, Planul de Mobilitate Urbana Durabila Bucuresti - Ilfov, iar pe 20 iulie a intrat in vigoare Hotararea de Guvern nr. 496/2017 privind declansarea procedurilor de expropriere aferente proiectului, scrie News.ro

Intre 30-31 octombrie, mai multi reprezentanti ai Agentiei Internationale de Cooperare a Japoniei (JICA) au venit la Bucuresti pentru a verifica stadiul implementarii proiectului "Legatura retelei de metrou cu Aeroportul International "Henri Coanda", proiect co-finantat prin Acordul de imprumut semnat la Tokyo, in data de 10 martie 2010 intre Romania si JICA. Acordul de imprumut are o valoare de 330 milioane euro.

Reprezentantii Agentiei Internationale de Cooperare a Japoniei au purtat discutii cu secretarii de stat din Ministerul Transporturilor, Ninel Cercel si Maria Magdalena Grigore, cu directorii directiilor de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor, precum si cu conducerea Ministerului Finantelor Publice si directorul general al Metrorex, Marin Aldea si reprezentanti ai consultantilor proiectului si al altor institutii implicate in acest proiect.

De asemenea, Guvernul a aprobat in luna iulie declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor care se afla pe traseul Magistralei 6 de metrou 1 Mai ¬ Otopeni, etapa necesara pentru inceperea lucrarilor de realizare a obiectivului, sumele individuale estimate aferente despagubirilor fiind in cuantum de 62,8 milioane lei.

Imobilele, prorietate privata, supuse exproprierii se afla in Sectorul 1 si in orasul Otopeni. Sumele individuale estimate de catre expropriator, aferente despagubirilor, sunt in cuantum de 62,8 milioane lei si reprezinta despagubirile pentru un numar de 42 de imobile cu o suprafata de expropriat de 39.160 mp. Fondurile sunt alocate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor.


hotnews.ro

GDPR

Din banii existenti se pot face doar exproprierile, proiectarea si licitatia. Banisori buni pentru proiectanti ;)

alecu26

Si dupa aia se va descoperi ca nu mai este vreme pentru absorbtie ca 2021 bate la usa, si daca M5 a durat 8 ani...de ce ar dura asta exact 3 ani ca in proiect? Si anulam tot.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Vasilem

Am gasit acordul de mediu pe site-ul: http://www.anpm.ro/acorduri-de-mediu
Acord de mediu nr. 4 din 30.10.2017 ptr. proiectul Legatura retelei de metrou cu aerop. int. H Coanda, M6 1 Mai-Otopeni, titular SC METROREX SA

NGC

Sa va dau un subiect de discutie. :D

A fost emis AM 04 / 30.10.2017 pentru M6. Il gasiti aici.

dr4qul4

Imprumut de 300 mil E. Cost de 1,3 mld E. Ce mai e de discutat?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Daca lucrurile din capitolul I sunt cunoscute si toata lumea e de acord, nu mai e nimic altceva.

alecu26

#476
Nu credeam ca o sa spun asa ceva despre o lucrare de infrastructura (dar un asemenea jaf oricum nu poate fi numit proiect de infrastructura), si sper sa nu fie executat in urmatorii 30 de ani.

Pe langa alte chestiuni dubioase, e chiar nesimtire sa nu proiectezi la suprafata dincolo de Baneasa. Simt ca mi s-a bagat mana in buzunar, la fel ca atunci când aud de cazuri de coruptie si de dezinfectanti diluati.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

subway

La ce te referi concret ca mi-e neclar

rizzuh

@alecu26, unde ai citit tu ca este proiectat metroul ca sa circule la suprafata? :o

Ionut

Cred ca se referea la impactul de la suprafata al lucrarilor proiectate, nu ca metroul va circula efectiv la suprafata.