[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pe pagina anterioara veti gasi detalii despre statii. Am rezervat loc, asa ca puteti comenta pe masura ce apar detaliile.

alecu26

Deci ce facem cu avizul ala, ca suna asa....cam in coada de peste.

In ce faza s-a prezentat documentatia? Nici macar de SF?

Vreo sansa sa deviezi zeci de mii de veicule pe strazile din Otopeni? :))

Si acolo mai zice ca nu se accepta afectarea capacitatii de trafic in zona statie Bruxelles si Otopeni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

#452
Nu aș vrea să fiu cârcotașul de servici, dar planurile astea mi se par făcute în bătaie de joc. Înțeleg că prima sau primele 2 poze de la fiecare stație reprezintă zona (din subteran) impactată de construcția stațiilor. Pai dacă mă iau doar după aceste poze, la stațiile Washington și Paris va fi o singură traversare de o parte în cealaltă a DN 1 și la Bruxelles niciuna. Dar dacă derulăm la următoarea poză, cea pe care apar numărul de stații, se observă și din imagine că la Washington și Paris vor fi 2 subtraversări, iar la Bruxelles doar una. Ce să credem? Pe baza acestor desene ale specialiștilor internaționali și mondiali vom arunca noi un miliard de euro?

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Quote from: horatiu.cosma on October 12, 2017, 11:43:03 AM
Înțeleg că prima sau primele 2 poze de la fiecare stație reprezintă zona (din subteran) impactată de construcția stațiilor.

Nu chiar.

Uite legenda:


Exemplu Statia Bruxelles.


horatiu.cosma

Exact, Ionuț. Ultima chestie, cu zona afectată de lucrările de metrou (poza a doua de la fiecare stație). Este exact ce am spus în mesajul de mai sus: apare că fac exproprieri la Washington și Paris doar pentru o supratraversare a DN 1, dar în poza următoare apar 2 subtraversări, iar la Bruxelles s-ar părea că nu au nevoie de DN1, dar au o subtraversare. Poate sapă pe sub DN 1, că ține  :lol:.

Ionut

Asta tot intreb si eu ca nu ma pricep si poate ne explica subway daca are chef si daca se poate abtine de la comentariile acide. Cum anume se fac sapaturile... daca se fac pe sub DN1 sau nu. O sa mai intreb si pe la Metrorex cand am ocazia. Sau ma duc peste ei si ii iau la intrebari fata in fata. :)

TibiV

Horatiu, forma finala este cea din plansele cu traseul pe care sunt marcate exproprierile.

"Pozele" sunt dintr-o forma mai veche cu cativa ani a proiectului, si cuprind toate accesurile propuse initial, doar ca intre timp s-a renuntat la unele dintre ele...

De exemplu la Montreal au ramas doar 3 accesuri. Din cauza pasajului rutier de la PPL s-a renuntat la accesul spre Piata Presei/Poligrafiei (spre vechea intrare in Romexpo.)
In plansa cu traseul se vad 3 accesuri (corect) in "poza" ilustrativa apar 4, adica propunerea initiala.

Quote from: Ionut on October 12, 2017, 10:29:56 AM
STATIA PIATA MONTREAL



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#458
Asa e, diferenta intre cum ar fi trebuit sa arate si cum va arata dupa depasirea tuturor 'franelor'...dar e bine sa vada tot omul diferenta intre dorinta si putirinta...
P.S.
@Ionut
Te-ai cam pripit cu 'lista aia imperativa'...si asta e o remarca 'bazica' nici macar slab acida...

Ionut


andrei@buc

^
OK, putem sa rasuflam linistiti: imprumutul poate fi accesat doar pana in 2021 iar romania nu mai este eligibila in conditiile actuale, deci probabil ca nu va fi prelungit. in conditiile in care este improbabil ca pana atunci sa se realizeze vreo lucrare, probabil ca vor gasi alte surse de finantare

nirolf

#461
Sau poate se gândesc să facă un capăt mai util în Pipera, ramificație de la Băneasa. Spre aeroport când o să avem 30 mil pax.

Ar rezolva problema aglomerație pe M2. Frecvența pe M2 nu prea mai poate crește foarte mult pentru că stațiile de schimb Victoriei și Unirii nu fac față (în special la Victoriei metrourile staționează mult în stație). O alternativă de a ajunge în Pipera fără să treci prin una din cele 2 stații ar fi perfect.

În plus ar face viabil metroul pentru cei din zona Bucureștii Noi, Străulești, cât și pentru cei din Buftea și Mogoșoaia ce vor folosi park&ride. Pentru că în configurația actuală prea puțini vor schimba de 2 ori ca să ajungă storciți cu M2. Și cei din Drumul Taberei/Crângași probabil vor prefera să schimbe la Basarab și de acolo să aibă metrou direct spre zona Pipera.

subway

Bun, MFP v-a raspuns corect, imprumutul e ok si favorabil dar unii sunt analfabeti financier si o tin langa...Batman-batman...
:(

andrei@buc

Quote from: subway on October 27, 2017, 02:12:43 AM
dar unii sunt analfabeti financier si o tin langa...Batman-batman...
inteleg ca esti pasionat de metrou si ca vrei sa vezi acest proiect realizat, dar asta nu schimba conditiile din contractul respectiv.

statul roman nu are venituri sau cheltuieli in jpy. are niste venituri in eur, are multe venituri in ron, si a mai avut niste venituri in usd pe vremea cand se privatizau societatile de stat "pe valuta forte". nu cred ca exista contracte care sa te protejeze impotriva riscului de curs valutar pe ron/jpy pe 25 de ani (asta se numste hedging, dar nah... luam informatia cu putina sare de la un analfabet financier). daca guvernul gaseste o banca de investiti sa ii faca personalizat un astfel de contract (adica sa faca un contract OTC) o sa fie suficient de scump ca sa nu mai conteze dobanda la jpy, costul principal va fi dat de asigurare

de asemenea, bnr ar putea sa intre intr-un contract de swap pe 25 de ani cu boj, desi as avea dubii ca o vor face, tinand cont de faptul ca nu prea exista contracte de swap cu maturitati mai mari de 10 ani.

contractul este bun daca ignori complet riscul. cand ajustezi cu riscul unei miscari defavorabile a cursului (si e greu de inteles cum ai putea sa ignori acest risc, tinand cont de faptul ca acest contract tine aproape 3 decenii) lucrurile se schimba.

daca ai o parere contrara, te rog, in masura in care poti, sa folosesti argumente. "analfabeti financieri" nu este tocmai genul de argument care sa aiba sens

alecu26

Si acum credem ca in basmele in 4 ani aici va fi statia ta de metrou?

Trenul asta (pardon metroul asta), a plecat din statie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).