[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

^ Ce zice Metrorex:

Metrorex: Contestaţia depusă pentru licitaţia privind construcţia Magistralei 6 de metrou a fost retrasă

"În data de 15 martie 2019, Metrorex a publicat în SEAP anunţul de participare pentru proiectarea şi execuţia structurii de rezistenţă a secţiunii 1 Mai – Tokyo, 'Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă. (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni). Proiectare şi execuţie lucrări structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 Mai - Tokyo', aferent Magistralei 6 de metrou. Un operator economic a depus o contestaţie în data de 28 mai 2019, iar în urma măsurilor de remediere, contestaţia a fost retrasă în data de 31 mai 2019", arată Metrorex într-un comunicat. Procedura de atribuire va continua după ridicarea suspendării în urma pronunţării soluţiei Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC), urmând ca termenul limită de depunere a candidaturilor să fie decalat cu 20 de zile, spun reprezentanţii Metrorex.

News.ro

subway

Limpede si clar...ca noaptea pe racoare!
:) :) :)

Ionut

Aici avem promisiuni fanteziste ca nu ne doare gura. Abia am dat drumul la licitatie dar facem declaratii razboinice.




Directorul Metrorex a mai amintit şi de licitaţia pentru Magistrala 6, cu tronsonul 1 Mai – Otopeni, un proiect care se ridică în total la circa 1,3 miliarde euro, dintre care 517 milioane euro sunt bani din fonduri europene, aproape 320 milioane euro sunt bani de la Agenţia Japoneză de Cooperare Internaţională (JICA), restul reprezentând fonduri din bugetul de stat. ,,Estimăm sfârşitul lucrărilor pentru acest proiect la finalul anului 2023 dacă nu sunt contestaţii", spune Şodolescu.

ZF

tom_sawyer

Magistrala 6 are finanțare. Metrorex s-a înțeles cu JICA

După ce discuția cu Gabriel Mutu s-a încheiat într-o notă oarecum amicală, Dumitru Șodolescu a făcut un anunț important: vineri s-au finalizat discuțiile cu oficialii Băncii japoneze de cooperare internațională și se va da drumul la licitația pentru construcția tronsonului 2 al Magistralei 6 de metrou 1 Mai – Aeroport Henri Coandă, de la stația Tokyo (Băneasa Shopping City) până la Otopeni.

clubferoviar.ro

florin74

Constructorii care şi-au depus candidatura până la termenul limită de marţi, 25 iunie, sunt:

1. AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA - ACTIV GROUP MANAGEMENT - OMIKRON KAPPA CONSULTING S.A.
2. Asocierea STRABAG SRL - OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LTD. STI.
3. Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
4. Asocierea KALYON - SINOHYDRO
5. Asociere ACCIONA CONSTRUCCION S.A. - Impresa Pizzarotti & C SpA Italia S.p.A.
6. Asocierea Astaldi S.p.A. - Salini Impregilo S.p.A.
7. Asocierea China Tiesiju Civil Engineering Co. LTD, Institutul de Cercetări în Transporturi INCERTRANS S.A., Studio Corona SRL Civil Engineering
8. Asocierea China Communications Construction Company & 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata S.p.A.
9. Asocierea Esta Construction LLC - Dogus Insaat ve Ticaret A.S.
10. Asocierea FCC - Gulermak J.V.

https://www.economica.net/metroul-de-otopeni-constructori-in-cursa-pentru-sectiunea-1-mai-tokyo_170524.html

2 din China, 2 din Turcia, 1 consortiu Turcia-China, 2 Italia, 1 Grecia, 1 Spania, 1 Austria.
50% din afara UE, 50% Turcia si China.
Cred ca proportia se va respecta si la licitatiile mari din perioada urmatoare.

Ionut

Interesanta lista. STRABAG se baga desi nu prea fac infrastructura de metrou. Astaldi nu mai liciteaza cu FCC, merg separat in familie cu Salini... avem si chinezi... si turci... super. :lol: De Aktor nu vreau sa comentez nimic. >:(

razvan96

#966
Ma surprinde un pic lipsa PORR de pe lista.In plus, nu prea inteleg asocierea Dogus, companie pe care o vedeam printre marile favorite la contractul asta, cu ESTA.Astia au mai construit vreo linie de metrou?
Aktor sunt singurii care nu sunt in asociere cu cineva, probabil nu ii vrea nimeni :lol:.
Alsim tot oferteaza desi are deja un contract important castigat la noi, inca o licitatie la care avem decizie azi (asteptam pe NGC cu informatii pe topicul A0 pentru o interpretare a deciziei de azi, pare ceva interesant :D) si un al treilea mult mai mare ca primele 2 si de care par a fi foarte aproape (Cata-Apata).Ar fi un semn bun pentru intentiile pe care le au mai departe in Romania.
Personal sper sa castige una din asocierile 3, 5 si 10 :).

LE:Dupa confirmarea victoriei de ieri, fara asocierea 3 :p.

punmeister

#967
^^
Gülermak cel putin a facut o treaba foarte buna alaturi de Astaldi la metrou la Varsovia :)

subway

#968
Si eu as merge cu ultimul cu voia dvs pe lista!
:)
Sunt tare curios cum va arata <lista scurta>.

Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala Metrorex
Magistrala 6







Ionut

Observati ca nu se renunta la Tokyo-OTP... sa bagam banii ca deh, nu conteaza ce spune API... nu conteaza bunul simt economic. Cica ar fi gata documentatia de licitatie... deci probabil vor sa lanseze si aici licitatia "in curand"...

Si mai observati aceleasi termene TOTAL FANTEZISTE pentru:

- semnarea contractului pe 1 Mai-Tokyo: decembrie 2019
- inaugurare (cu calatori): 4 ani de la inceperea lucrarilor :lol:

Nici termenul de 29 iulie pentru finalizarea evaluarii ofertelor nu mi se pare fezabil... ce sa mai zic de celelalte...

razvan96

Termenul de 29 iulie este cel pentru finalizarea evaluarii candidaturilor, nu a ofertelor.E licitatie restransa, se depun candidaturi, sunt selectate 5-6, si doar astea depun oferte.29 iulie e un termen realist teoretic, nu cred ca acum e cine stie ce evaluare.Evaluarea adevarata e cea a ofertelor candidatilor selectati, care e dupa.

Ionut

Da stiu. La candidaturi ma refeream. Am zis oferte. Nu va fi respectat. Pe o bere ca nu il respectă?

razvan96

Nu ma bag, ca si eu cred ca trec cu o saptamana-doua peste.La Metrorex nu se respecta absolut niciun termen.Doar intelesesem eu gresit ce ai scris. :cheers:

v.ghiorghica

#974
Prefer sa merg pe mana celor de la JICA pentru finantarea acestui sector de magistrala.
Daca nu era rentabil ma gandesc ca nu ar fi dat acei bani.
Este inadmisibil sa nu avem metrou care sa mearga direct la aeroport, dar sa avem malluri peste malluri, Therme si alte kitschuri de genul.
Nu e ok sa aterizezi in Ro si sa stai blocat in traficul infernal din Buc.
Tinand cont ca pe  M4 trenurile merg mai mult goale cand nu sunt ore de varf, mai ales intre Basarab si Gara de nord unde mai mereu e gol (ruta dublata de M1cu3).....consider ca e OK investitia