[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

API pe Facebook

Pe 15.03.2019, Metrorex a lansat licitația de proiectare și execuție a structurii de rezistență a secțiunii 1 Mai-Tokyo, tronson unde avem asigurate fonduri europene nerambursabile, adică primele 6 stații din cele 12 ale Magistralei M6 1 Mai-Otopeni. Pe forum găsiți planșele cu traseul: http://bit.ly/2WJ2vsb.

Valoarea estimată este de aproape 1,27 miliarde lei, iar primul termen de depunere a ofertelor este 18.04.2019. Prețul contează în proporție de 40%, tot 40 de procente revin metodologiei de proiectare și execuție, iar experiența personalului completează restul de 20% din criteriile de evaluare.

Metrorex trebuie să mai lanseze trei licitații: una pentru arhitectură, instalații, cale de rulare și finisaje, a doua aferentă sistemului de automatizare și siguranță și cealaltă de achiziție trenuri. Atașat aveți un tabel primit la cererea noastră în 20.02.2019 care prezintă graficul de implementare estimat.

Istoria M6 este deja lungă și zbuciumată. Anul trecut am fost nevoiți să dăm în judecată Ministerul Fondurilor Europene deoarece ni s-a refuzat accesul la documentul trimis de Comisia Europeană în care se solicitau explicații de la autoritățile române. Am câștigat în instanță și în 12.11.2018 (link: http://bit.ly/2DIJ0sa) v-am explicat pe larg deznodământul: UE ne finanțează doar jumătate din magistrală.

Ulterior, în 21.02.2019, Metrorex confirmă oficial că dorește construirea integrală a liniei, până la Aeroportul Otopeni, folosind bani de la buget și din împrumuturi. Detalii aici: http://bit.ly/2uSShKd.

Ne menținem poziția reiterată de fiecare dată: credem că autoritățile trebuie să înțeleagă semnificația reală a deciziei Comisiei Europene și să-și concentreze resursele pe Magistralele 5 (Eroilor-Iancului), 4 (Gara de Nord-Progresul) și 7 (Rahova-Colentina), linii care deservesc cartiere foarte dense, prioritare în fața sectorului Tokyo-Otopeni.

v.ghiorghica

Am descarcat, decriptat si dezarhivat toata documentatia prezenta pe platforma SEAP (Proiectare şi execuţie lucrări structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 Mai - Tokyo).

http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100051113

Materialele le puteti descarca accesand linkul de mai jos. Este o singura arhiva.

https://drive.google.com/file/d/1GSGH94DY5IQcGicEYLDlDc2o7CzpeRC0/view?usp=sharing

Spor la lecturat!  :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

v.ghiorghica


GDPR

Azi s-a lansat pe SICAP licitatia pentru Servicii de cadastru în vederea dobândirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare realizării obiectivului de investiții Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni).

razvan96

#950
Quote from: razvan96 on March 15, 2019, 08:42:13 AM
Avem si licitatia.

Anunt de participare: [CN1009873] - "Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă. Proiectare şi execuţie lucrări structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 Mai - Tokyo"
Valoare estimata:1.269.784.510 RON
Termen de depunere a ofertelor:18.04.2019
Este licitatie restransa.Numarul de candidati selectati preconizat este de 5-6.
Data estimata a expedierii invitatiilor de prezentare a ofertelor sau de participare catre candidatii selectati:22.05.2019.
Criterii de evaluare:Pret (40%), Metodologia de Proiectare și Execuție (40%), Experienta personalului (20%).

Termenul de depunere s-a amanat mai intai pana la 20.05 si acum din nou pana la 29.05.2019.

razvan96

Depunerea ofertelor va mai astepta, Strabag a depus o contestatie si s-a suspendat licitatia :)

Ionut

Metrorex începe discuțiile cu JICA pentru prelungirea Magistralei 6 de metrou până la Otopeni

"Avem documentația gata, iar luni avem întâlnire cu JICA. Vom avansa posibilitatea de a folosi 85% din credit pentru tronsonul 2, iar restul de 15% pe tronsonul 1. În iulie putem lansa licitația, iar termenul de finalizare este de 48 de luni. La sfârșitul lui 2023 poate fi gata, dacă nu vor fi contestații, lucru care nu mai depinde de noi", a declarat joi directorul general al Metrorex, Dumitru Șodolescu.

ClubFeroviar.ro

v.ghiorghica

Se stie ce anume au contestat cei de la Strabag?
Se stie ce mai e cu M4, sectiunea Parc Bazilescu - Straulesti, partea de automatizare?

razvan96

Nu am idee, oricum Strabag are o metoda clasica de a contesta CS in ultimele zile.Cel mai probabil nu au terminat de redactat oferta si incearca sa traga de timp.

v.ghiorghica

Ar trebui amendati grav contestatarii astia de meserie....Ca si din vina lor se intarzie investitiile...vezi procesele pierdute de Siemens pe M5....

razvan96

S-a confirmat ce a anuntat ieri Sodolescu parca, Metrorex a fost de acord sa faca remedierile si Strabag a renuntat la contestatie.Probabil termenul de depunere se va amana cu aproximativ 3 saptamani.

NGC

@v.ghiorghica: STRABAG a contestat un raspuns interpretabil dintr-o clarificare de la METROREX care se batea cap in cap cu documentatia de atribuire. Nu e vorba de nici un "contestatar de meserie" in cazul asta. Drept dovada, METROREX a anulat raspunsul respectiv si a dat acum un nou raspuns.

v.ghiorghica

@NGC

Am inteles.
Am tot cautat sa vad care era motivul, dar desteptii astia de jurnalisti au declarat doar ca STRABAG a contestat....si atat!
E prima data cand aflu motivul, mersi fain :)

subway