[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

#915
De ce nu s-a facut amorsa atunci? Simplu, gandirea strategica Metrorex este fix ZERO. Oricum, circulatia trenurilor pe M4 va fi afectata pe toata durata de executie a M6, nu-mi fac vise ca va exista o planificare riguroasa ca sa reduca efectele.
Mai sunt si alte necunoscute, gen sistemul de siguranta traficului, dimetronicul fiind perimat.

PS Tibi, diferenta fata de Drumul Taberei e ca M4 e intr-un continuu santier inca de dinainte de '89. Pana in 2000 Calea Grivitei a fost blocata pana la Chibrit, apoi intre 2002-2011 s-a lucrat pana la Bazilescu, cu celebra gatuire de la Podul Constanta, iar in 2013-2018 la Laminorului-Straulesti. Deci in 30 de ani au fost doar 2 perioade de cate 2 ani in care nu au existat santiere in zona. Acum putem sa spunem ca e a treia perioada, tot de 2 ani, desi dimetronicul nu e gata. Apropo, il mai termina, sau zic ca tot urmeaza sa-l schimbe si l-au abandonat? Cel mai tare ar fi sa nu il termine pana la inceperea lucrarilor la M6 si sa nu poata sa schimbe macazele la Laminorului si Straulesti. Iti dai seama ca s-ar circula in pendula de la 1 Mai pana la Straulesti, iar circulatia pe M4 ar fi total compromisa. Mai bine l-ar inchide naibii.

PS2 sab, varianta aleasa este intr-adevar mai rapida in executie si afecteaza mai putin suprafata, insa din punct de vedere al exploatarii este mai proasta. Incropeala inceputa cu statia Bazilescu continua...

sab

De ce? Pana la urma defavorizat ar fi doar schimbul M4-M6. Daca s-ar intampla sa ajunga amandoua metrourile, ai avea o mica sansa sa faci schimbul. Dar mica, vad la Eroilor cum inchid usile, chiar daca celalalt metrou intra in statie.
Daca peroanele sunt la niveluri diferite ( cel mai probabil) sau nu comunica deca printr-un traseu pe deasupra liniilor gen Basarab cand vii de pe M4 si vrei sa mergi spre Eroilor, adio sansa.

Pelicanul

Nu vă mai  agitați, stația 1 Mai NU se mai modifică, rămânem pe varianta cu stația 1 Mai cu 2 linii. 99,999 %
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

GDPR

Auzind Tezele din Martie vin si eu cu propunerea patriotica ca Metrorex sa faca M6 in regie proprie!  O:-)

nenea_hartia

^ Păi și cu comisionul cum rămâne? Eu aș pune mai degrabă de un PPP. O:-)

Ionut

PLANSE SI DETALII INTERESANTE
M6 1 MAI-TOKYO


PLAN DE INCADRARE IN ZONA


Ionut

M6 1 MAI-TOKYO
PLANURI DE SITUATIE SI PROFILE LONGITUDINALE LINIA 1

Obiect 02 Interstatia 1 Mai-Pajura Zona PS Pod Constanta-Pajura


Obiect 03 Statia Pajura


Obiect 04 Interstatia Pajura-Expozitiei


Obiect 05 Statia Expozitiei


Obiect 06 Interstatia Expozitiei-Piata Montreal


Obiect 07 Statia Piata Montreal


Obiect 08 Interstatia Piata Montreal-Gara Baneasa


Obiect 09 Statia Gara Baneasa


Obiect 10 Interstatia Gara Baneasa-Aeroportul Baneasa


Obiect 11 Statia Aeroportul Baneasa


Obiect 12 Interstatia Aeroportul Baneasa-Tokyo


Obiect 13 Statia Tokyo

Ionut

M6 1 MAI-TOKYO
PLANURI DE SITUATIE SI PROFILE LONGITUDINALE LINIA 2

Obiect 02 Interstatia 1 Mai-Pajura Zona 1 Mai - PS Pod Constanta


Obiect 02 Interstatia 1 Mai-Pajura Zona PS Pod Constanta-Pajura


Obiect 03 Statia Pajura


Obiect 04 Interstatia Pajura-Expozitiei


Obiect 05 Statia Expozitiei


Obiect 06 Interstatia Expozitiei-Piata Montreal


Obiect 07 Statia Piata Montreal


Obiect 08 Interstatia Piata Montreal-Gara Baneasa


Obiect 09 Statia Gara Baneasa


Obiect 10 Interstatia Gara Baneasa-Aeroportul Baneasa


Obiect 11 Statia Aeroportul Baneasa


Obiect 12 Interstatia Aeroportul Baneasa-Tokyo


Obiect 13 Statia Tokyo

Ionut

M6 1 MAI-TOKYO
SECTIUNI TRANSVERSALE TUNEL

Sectiune transversala tunel


Sectiune transversala tunel echipat

Ionut

M6 1 MAI-TOKYO
PLANURI ORGANIZARE SANTIER

Obiect 02 Interstatia 1 Mai-Pajura Zona 1 Mai-PS Pod Constanta


Obiect 02 Interstatia 1 Mai-Pajura Zona PS Pod Constanta-Pajura


Obiect 03 Statia Pajura


Obiect 04 Interstatia Pajura-Expozitiei


Obiect 05 Statia Expozitiei


Obiect 06 Interstatia Expozitiei-Piata Montreal


Obiect 07 Statia Piata Montreal


Obiect 08 Interstatia Piata Montreal-Gara Baneasa


Obiect 09 Statia Gara Baneasa


Obiect 10 Interstatia Gara Baneasa-Aeroportul Baneasa


Obiect 11 Statia Aeroportul Baneasa


Obiect 12 Interstatia Aeroportul Baneasa-Tokyo


Obiect 13 Statia Tokyo

Ionut

M6 1 MAI-TOKYO
PLANURI DEZAFECTARI SITUATIE EXISTENTA

Obiect 02 Interstatia 1 Mai-Pajura


Obiect 03 Statia Pajura


Obiect 04 Interstatia Pajura-Expozitiei


Obiect 05 Statia Expozitiei


Obiect 06 Interstatia Expozitiei-Piata Montreal


Obiect 07 Statia Piata Montreal


Obiect 08 Interstatia Piata Montreal-Gara Baneasa


Obiect 09 Statia Gara Baneasa


Obiect 10 Interstatia Gara Baneasa-Aeroportul Baneasa


Obiect 11 Statia Aeroportul Baneasa


Obiect 12 Interstatia Aeroportul Baneasa-Tokyo


Obiect 13 Statia Tokyo

Ionut

M6 1 MAI-TOKYO
SCHEME DE PRINCIPIU. INSTALATII ELECTRO-MECANICE.

Schema de electroalimentare de principiu


Schema de principiu de alimentare cu energie electrica pentru o statie de metrou cu SET


Schema bloc de principiu de alimentare la joasa tensiune pentru o statie de metrou cu SET


Schema de principiu instalatii de ventilatie pentru o statie de metrou cu SET


Schema de principiu a coloanelor pentru o statie de metrou cu pulverizare

Ionut

M6 1 MAI-TOKYO
SECTIUNE CARACTERISTICA TUNEL


Ionut


Ionut

M6 1 MAI-TOKYO
INTERSTATIA 1 MAI-PAJURA