[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

andrei@buc

Quote from: nenea_hartia on October 07, 2017, 03:09:56 PM
Mai mult, mă tem că unul din guvernele următoare va opri total sau parțial finanțarea, pentru că investiția asta nu arde, nimeni nu țipă după ea, nici măcar locuitorii din Otopeni, deci nu aduce voturi. Vom rămâne ani de-a rândul cu un șantier deschis.
S-a intamplat asta de atatea ori deja si la investitii care aveau un impact net superior: metroul dr taberei, centura bucuresti, pasajul basarab, ciurel. si astea sunt doar exemple din bucuresti unde banii, "interesele", predispozitia unora de a favoriza proiectul partidului sau in fata proiectului partidului celuilalt au dus la lungirea constructiilor pe ani si ani si ani si ani...

in plus, discutia despre "ai merge cu metroul la aeroport?" nu tine seama de un fapt simplu: la 12 milioane de pasageri, presupunand ca toti merg cu metroul la aeroport, tot nu aduce decat o medie de sub 35k calatori pe zi.

metrorex afirma ca pe pipera-berceni au o medie de 300k calatori pe zi.

cum spune si vancouver: infrastructura genereaza in timp relatii noi pe care nu poi sa le estimezi de la inceput, birouri si spatii logistice pe traseu, pentru ca oamenii au, dintr-o data, cum sa ajunga acolo, dar nu prea vad cat s-ar putea construi nou datorita metroului, tinand cont de faptul ca deja zona este in mare masura construita (cel putin conform cu PUG-ul). deci este improbabil sa vedem prea curand sute de mii de calatori zilnic pe M6.

in aceste conditii este dificil de explicat de ce locuitorii din pantelimon trag paiul scurt si raman in continuare fara metrou (dupa ce au stat atatia ani si fara tramvai). ma rog.. altfel decat prin faptul ca nivelul saraciei e mai pronuntat acolo decat in zone afluente precum otepeni, corbeanca, balotesti

subway

#346
Departe de mine de a 'baga strambe' la dezvoltarea infrastructurii de transport pe diverse moduri...daca ma banuiti de asta e fix pe dos...si inseamna ca nu ma cunoasteti inca...suficient!
;)
Partea proasta e alta, ca baza 'logistica' adica 'profesionistii' in celelalte domenii de transport a fost distrusa sistematic si cu buna stiinta iar acum daca metroul inca mai beneficiaza de specialisti de 'clasa internationala' se aplica vechiul proverb cu sa moara si capra vecinului daca noi tot suntem tembeli si impotenti...sa-i lichidam si pe ceilalti ca atunci nu ar mai fi niciun termen de comparatie... ;)
Metroul a fost mereu cenusareasa si a cincea roata la caruta la MT dar daca ar trece la PMB ar fi chiar dezastru total...desi asa ar fi firesc...
Scuze pentru limbajul meu direct si frust, dar situatia e atat de innamolita si de rahat ca nu am incotro...si nici nu mai sunt la varsta la care sa am vreo inhibitie sa spun lucrurilor pe nume, verde si raspicat...
;)
Daca tot mi-am asumat voluntar rolul ingrat de 'locomotiva' n-am sa ma impiedic sa trag 'trenul cu calatori' stand ca boul la diverse bariere artificiale...puse in cale de idioti...
:jumpy:

subway

#347
@andrei@buc
Nu te lua dupa diversiunile lui #cutter, el se referea la studiile facute acum o mie de ani cand JICA a aprobat proiectul ca 'proiect de mediu', i-a durut in 'parti' de partea 'comerciala' (si pe noi la fel), cand am zis noi ca hai sa aprofundam problema consultantul japonez a zis nu, ca ar fi pierdere de vreme, azi la Bruxelles altfel se pune problema si s-a raspuns cerintelor 101%!
Metroul...ruuulez!!!
;)

Pelicanul

Dacă ne raportăm la ritmul de construcție al magistralei 5, M 6 nu poate fi gata ( adică în exploatare cu călători ) decât în jurul aniilor 2040 - 2050.   :(
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

subway

De ce ar fi acel proiect o referinta?
Cunosti istoricul proiectului sau si tu vorbesti 'din baie' dupa dus???
Chiar crezi ca nimeni nu invata nimic si nu trage invataminte?
Te inseli amarnic...
:(

subway

@nenea_hartia
Nici nu-ti imaginezi cati cretini pe metru patrat avem...vorba ceea, Romania frumoasa tara, pacat ca e populata cu prea multi idioti..l
:(

nenea_hartia

@subway: Din păcate, impresia mea generală e că nimeni nu învață nimic și nu trage învățăminte :(. Am atâtea exemple că nici nu știu de unde să încep. Dacă însă se va începe construcția (eu încă mă îndoiesc), atunci îi voi ține pumnii să se termine cât mai repede, deși acum sunt în principiu împotriva acestui proiect.

À propos, există vreun mijloc, link sau loc unde să putem consulta toată documentația (altul decât faimosul ,,documentația se poate consulta la sediul APM")?

subway

#352
Mi se pare corect ce spui...
Vezi ca am pus link-ul...Il gasesti undeva cateva pagini mai in spate...
;)
In privinta invatamintelor e asa de simplu, la finalizarea oricarui proiect tragi linie si notezi, asa DA, asa NU, asa se face in tot mapamondul...normal la cap!
In jargonul de specialitate se numeste 'lessons learned'!!!
:)
In rest hai ca macar pe aria asta sa discutam deschis barbateste, ca altfel daca o luam cu o fi si-o pati pe dupa piersic n-o sa rezolvam nimic niciodata si problema 'arde'...asa ca mai bine turnam gaz pe foc, sa faca buuuum si sa rezovam ceva...ori la bal, ori la spital!!!
:tomatoes: :gaah: :yikes: :madwife:

cutter

Același bla-bla ca și la politruci (deși subway nu e unul dintre ei, le-a învățat limbajul). Răspuns prin atacuri la persoană, discreditarea interlocutorului în loc de argumente, diversiune de la argumentele pertinente și multe volte și perdele de fum.

"Informațiile sunt vechi"

"Oamenii răi fac prostii și critică de pe margine"

"Totul e bine acum, din ce în ce mai bine, Comisia va fi de acord cu noi"

Parcă îl aud pe Cuc sau pe Ioniță.

Ne dai și nouă un studiu de trafic pentru M6?

Analiza cost-beneficiu?

Ne spui cum poate fi vreodată o prioritate înainte de M4 și M5 Universitate (unde "s-au făcut pași mari înainte" - mai exact ce pași?).



subway

#354
N-am facut deloc atac la persoana ci doar la informatiile pe care te bazezi, iar politician esti tu nu eu...masoara-ti cuvintele ca nu vorbesti cu Tzatza Frosa...dar la atitudinea mea reciproca vad ca nu se aplica...
Ti-am oferit 'ocazia' de a te pune la zi, in mod absolut politicos...dar constat cu tristete ca nu te intereseaza...deh...orgolii prostesti...de politicieni care pretind ca le stiu ei pe toate...
Ai fost la 'butoane', ce ai facut???
Mai nimic sau din contra...iar daca altii se straduiesc sa faca ceea ce nu ai fost tu in stare...evident ca nu e bine...pentru tine...
:(

Ionut

Mda, vad ca nu reusim sa ne intelegem.
Haideti sa revenim strict pe subiect daca se poate.

O sa cer la Metrorex ce e nevoie.

carutasul

Eu zic că om fi noi mai "geantă latină" şi ne aprindem repede, dar să ne acordăm reciproc prezumţia de bune intenţii, nu?

subway

#357
Quote from: Ionut on October 07, 2017, 07:17:10 PM
Mda, vad ca nu reusim sa ne intelegem.
Haideti sa revenim strict pe subiect daca se poate.

O sa cer la Metrorex ce e nevoie.
Aici e vorba de un singur 'neinteles' si de neinteles...treaba lui, sa fie sanataos si la vara voios...eu n-am nimic personal cu el, ma intereseaza doar 'subiectul'...
Cat priveste relatia cu Mrex chiar te rog cere, ca am 'asfaltat' destul aleea de acces...ar fi si pacat sa n-o folosesti...
:)

dr4qul4

@Subway, atat te intreb:
- ai fi preferat ca acum sa fi avut planul de extindere al aeroportului sau e mai bine fara el, ca nu cumva sa fie nevoie sa se modifice proiectul la M6?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

#359
Evident pentru oricine, normal ar fi fost sa avem mai intai planul de dezvoltare al aeroportului, care sa zica uite ce vrem noi sa facem si unde, haida autostrazi, cai ferate, metrouri si oricare alte transporturi, veniti de ne deserviti!
E la mintea cocosului!!!...dar nu dispunem decat de gaini ametzite...