[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

"Cu privire la Magistrala 6 de metrou pot să spun că aplicația de finanțare din fonduri europene nerambursabile a fost finalizată, a fost încărcată în sistemul MySMIS, urmează a fi transmisă la Comisia Europeană pentru a face analiză", a explicat Aldea.

B365

alecu26

Dar nu mai da Banca Japoniei fonduri?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

subway

Ba da, dar nu se acopera decat 30%

alecu26

si da UE bani pentru porcaria asta?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

subway

De ce nu ar da?...porcarie e doar in mintea mataluta...
:(

Ionut

Apropo de finantare, este 30% JICA si restul de 70% fonduri UE? Sau sunt si imprumuturi? Era vorba parca acum ceva vreme ca ar fi si imprumuturi.

alecu26

Ma gândeam ca alte cartiere din Bucuresti merita ceva mai repede si inaintea acestui proiect metrou.

Si cum majoritatea capitalelor europene nu au metrou la aeroport (cu cateva exceptii explicabile)...sunt curios cine va circula cu acest metrou?

Angajatii aeroportului?

Ca sigur nu vor circula cei cu vila si mercedes din nordul capitalei, corporatistii care merg la avion si plateste firma 40 de ron cat e taxiul si care face cam la fel, si nici aia din ceva colt al capitalei care merg pe jos, schimba un autobuz si vreo 3 metrouri sa ajunga la aeroport.

Dar e bine ca UE sunt asa disperati cu noi, incat ar rambursa si costurile pentru Canal Dunare Marea Neagra.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Există unde verde de la Jaspers? Știu că respinseseră la un moment dat de la finanțare proiectul ăsta. Nu e neaparat o mizerie, dar ca necesitate, e mult după continuarea M5, M4 până la Progresul și în general cam ultimul din ce e desenat pe harta Metrorex cu toate magistralele posibile. Sunt aproape sigur că pe sectorul Băneasa-OTP va bate vântul prin trenuri, 2-3 pasageri per vagon.

subway

Studiile spun altceva...
N-ati vrea sa discutam pe argumente si nu pe impresii si garagatze tipic romanesti???

Ionut

Guys, play nice. :)
Intrebari si raspunsuri, mai usor cu emotiile. Valabil pentru ambele parti. Multumesc! :D

nenea_hartia

@subway: Păi ei au argumentat. Argumentează și tu, te rog, de ce crezi că acest proiect este vital acum :). Nu că nu e nevoie de o legătură decentă cu (măcar) Gara de Nord. Sunt unul din nefericiții care au circulat cu RATB de la Otopeni. Prima și ultima dată. Am povestit aici experiența. Dar vitală de la aeroport mi se pare o conexiune feroviară care să permită legături directe spre București, Ploiești și Constanța (cum argumenta @cristi5). Nu metrou.

GDPR

Cum a fost dezbaterea publica de la ANPM, a participat cineva?

subway

Tu crezi ca la Bruxelles te primeste cineva fara o analiza consistenta a 'optiunilor'???
Daca era cineva cu adevarat interesat venea azi la dezbaterea publica dar in afara de Ionut n-am zarit pe nimeni...
:(

subway

#283
Quote from: adrian rosca on October 05, 2017, 06:44:01 PM
Cum a fost dezbaterea publica de la ANPM, a participat cineva?
A fost sala plina, s-a stat si in picioare ca agentia de mediu nu are o incapere corespunzatoare si nici scaune suficiente!!!
Cel mai activ a fost #Ionut, cinste lui!!!
Din pacate nu a venit nimeni de la MeU...
:(
Prognoza mea e ca acordul de mediu va fi redactat in maximum 2-3saptamani...
Cale libera!!!
Urmeaza analiza la Jaspers central...a cererii de finantare si a documentatiei aferente, acolo nu merge cu 'pareri si impresii' e vorba de 'profesionisti exigenti' nu de amatori habarnisti...
;)
Dar kakanaria asta romaneasca, datul cu stangul in dreptul si sa moara si capra vecinului ma enerveaza la culme.
:(
Vreti autostrazi, n-am nimic impotriva...va impiedica metroul???
Vreti cai ferate moderne de mare viteza, si eu vreau...va impiedica metroul???
Vreti porturi si aeroporturi...cine nu vrea...metroul???
Metroul vine doar sa sustina aceste cereri si se adreseaza rezolvarii altui gen de probleme...

dr4qul4

@subway, stii de ce e o porcarie?
Pentru ca nu poti face o linie de metrou catre aeroport fara sa tii cont de extinderea aeroportului.
Trebuia sa existe un singur plan care sa includa tot ce e nevoie acolo pentru urmatorii 30 de ani.
Poate au de gand sa mute acolo Gara de Nord, si atunci metroul va fi neincapator. Sau poate T2 va fi facut la vest de DN1.
Dar daca facem T2 mai spre est, cum va fi deservit de acest metrou? Si T2 va fi mult mai mare decat T1.

Ma uit pe plan si nu pot sa nu remarc ca aceasta linie de metrou a fost proiectata pentru a lega Aeroportul Otopeni de Aeroportul Baneasa si de Gara de Nord.
Statia aia de la Baneasa e bine amplasata DOAR daca se redeschide aeroportul.

Asadar, este proiectata pentru:  Otopeni T1, Aeroport Baneasa functional, Baneasa Shopping City, Romexpo si Gara de Nord. NU este proiectata pentru Otopeni T2, viitoare legatura CF cu Ploiesti sau macar Buzau/Galati, pentru noul centru corporatist al capitalei, din zona Aviatiei-Pipera si nici macar pentru Therme Balotesti (care atrage in fiecare zi de weekend vreo 4-5000 de persoane si nici in timpul saptamanii nu e gol).

@restul, stiti de ce NU e porcarie? Pentru ca alt proiect de metrou nu avem in acest moment. Sau mai bine zis, NU avem niciun alt proiect major in Bucuresti. Asa ca daca nu facem M6, nu vom face nimic.

Good is better than something. Something is better then nothing.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist