News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Intrebari avem multe. Eu insa am o propunere: Statia Aeroport Baneasa sa includa si o legatura directa cu tramvaiul 5 (inclusiv cu bucla de intoarcere).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

andrei@buc

Quote from: cutter on October 03, 2017, 09:15:58 AM
A se imagina efectul asupra traficului cînd acele perimetre roșii (stațiile) vor fi săpături deschise (cu anii - a se vedea experiență M5 Drumul Taberei)...
zona de intrare in bucuresti dinspre dn1 a beneficiat de santiere de o multime de ani. prin perioada 2007 aveam biroul in otopeni, chiar cand se construiau cele 2 pasarele si faceam o ora de la piata presei. a fost si pasajul de la baneasa. apoi au construit podul peste centura (cel care coboara la lukoil, la gara otopeni), pasajul de sub giratoriul de la piata presei.

in ultimul deceniu nu stiu daca au fost 2 ani consecutivi fara restrictii. insa santierul asta s-ar putea sa se termine prin 2030 daca nu e pregatit bine

rizzuh

Haz de necaz: poate asa o sa fie trafic pe A3, pentru ca o sa ajunga mai repede bucuresteanul la munte pe A3 decat pe DN1 prin santier :lol:

Acum serios, o sa fie absolut horror traficul. Daca proiectul nu este facut absolut perfect, vor fi santiere pe DN1 multi ani de acum inainte. :((

GDPR

O intrebare de pus la dezbaterea publica: avand in vedere durata mare de executie (XX ani), cum a fost tratat impactul produs asupra mediului de praf si poluantii rezultati din arderea combustibililor [oxizi de sulf (SO2 si SO3), acizi corespunzatori ai acestora (H2SO4 şi H(SO3)2), aldehide rezultate din oxidarea partială a combustibilului inaintea arderii cat si in timpul acesteia, particule (pulberi in suspensie), oxid de carbon (CO), oxizi de azot (NOx), hidrocarburi nearse] pe perioada de executie a lucrarilor? Ma refer nu doar la boxele produse in mod direct de activitatile pe santier, cat mai ales la cele rezultate din blocajele de trafic. Vorbim de zone foarte aglomerate (DN1 si Calea Grivitei).

Si sa nu ne zica ca lucrarile o sa dureze doar 48 de luni, ca nu-i crede nimeni.

SkyPilot

#259
Chiar sunt necesare statiile Bruxelles si Bratianu? Produc zonele respective asa un flux de calatori incat sa justifice existenta unei statii?

dumbravaandrei

Acum nu. In 10 insa... sigur vor genera trafic
Plus ca iti trebuie access la anumite distante pentru a asigura access ISU in caz de nevoie.

subway

Quote from: cutter on October 03, 2017, 09:15:58 AM
A se imagina efectul asupra traficului cînd acele perimetre roșii (stațiile) vor fi săpături deschise (cu anii - a se vedea experiență M5 Drumul Taberei)...
Perimetrele rosii NU reprezinta conturul statiilor!
:(

Ionut

Explica-ne atunci exact ce reprezinta.
Si cum vor afecta lucrarile DN1.

subway

Reprezinta zonele cu impact de mediu afectate intr-un fel sau altul de lucrarile de baza si de lucrari temporare (devieri de retele, de circulatie, organizari de santier, etc.)
Impoactul asupra DN1 e minim, sunt doar cateva puncte 'mai inghesuite'.

Ionut

Daca poti sa ne dai detalii exacte despre cum o sa fie impactul asupra DN1 ar fi de mare ajutor.
Putem sa discutam joi daca esti si tu prezent, ori poti scrie direct aici. Cu planse e cel mai simplu. :)

GDPR

Ce e hasurat cu rosu sunt exact zonele ce vor fi afectate de santier. Poate ca nu vor fi in acelasi timp afectate, ci in etape ca la M5, dar asta nu avem de unde sti. Poate nici proiectantul nu stie inca, proiectul nu e inca gata din cate stiu eu.

subway

#266
Detalii despre ce gandeste consultantul doar dupa adjudecarea licitatiei design&build...deocamdata doar documente publice oficiale
Ne vedem joi, contez pe voi ca sa contracarati 'avocatii' multinationalelor deranjate de expropieri!
E esential ca sa se faca auzita vocea realului cetatean si nu a diverselor 'vuvuzele'
Concentrati-va pe problemele de mediu nu pe altceva si nu uitati ca JICA a promovat si finantat acest proiect ca benefic pentru mediu!!!
O:-)

GDPR

Design&build? Interesant. Silver Book?

subway


TibiV

La cum arata bugetul, va trebui sa cititi "black book"....
Este tiparita cu litere negre pe hartie neagra... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)