[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

etravel

Quote from: sab on December 22, 2024, 06:43:15 PMva "reconstitui" oarecum bucata de pasaj pietonal dezafectata cu ocazia constructiei pasajului rutier si va constitui un mod eficient de subraversare a strazii pentru cei de la Romexpo si cladirile de birouri. 
Un mod mai eficient decat sa treci direct pe la trecere, pe la suprafata? Poate doar daca ploua sau bate viscolul.
Altceva: daca tot s-a ocupat un sens de mers cu statia, de ce Dzeu proiectantii nu au prevazut o descarcare a traficului in Kiseleff pana in Arc? Din acelasi terminal puteau face face o bretea care sa iasa in Kiseleff, tot consideri fluxul principal de trafic pe acolo. Plus ca mai degrevezi ceva din bd. Marasti (nu Marasesti). Sau nici asta nu se poate? 

 

sab

#1981
Nu este vorba de ploaie, ci de a astepta la semafor. Nu este mai eficient?
Probabil ca acea trecere va fi desfiintata.

Ba da, se putea face breteaua, nu stiu de ce nu s-a facut. Poate nu s-a primit un aviz, ceva.
Asa cum se putea devia circulatia prin actualul parc de langa terminal, insa cred ca nu s-a primit aviz de defrisare de la mediu. Imi aduc aminte ca la Eroilor 2 s-a emis foarte greu acest aviz, pentru ca implica defisare masiva.

etravel

Parcul din spatele capatului tramvaiului? Sau pe unde?

sab

Ceva de genul asta, cu negru




etravel

#1984
Aaaa, pai acolo e o problema. S-a extins santierul. Nu mai poti merge de la statia STB catre capatul tramvaiului, au blocat inclusiv aleea pietonala care se vede in imaginea de mai sus. Le-ar fi trecut devierea fix prin santier. Cred ca de aceea nu s-a mai facut.

sab

Adevarul este ca o statie are nevoie si de spatiu pentru materiale, nu numai de locul unde se sapa.
Atunci breteaua ar fi o solutie, cu ceva asfalt si un semnafor s-ar rezolva.

etravel

Quote from: sab on December 22, 2024, 08:52:07 PMAdevarul este ca o statie are nevoie si de spatiu pentru materiale, nu numai de locul unde se sapa.
Nu le-am facut o vina, dimpotriva, ma asteptam sa se extinda. Bine ca acolo, de cate ori trec, se lucreaza.

xenotium2

Din ce stiu, traficul de pe DN1 in dreptul Garii Baneasa o sa se inchida o perioada, pentru ca fix pe sub DN1 o sa treaca un pasaj pietonal (fix unde e acum trecerea de pietoni) de pe stanga pe dreapta (deja sunt garduri vis-a-vis de statia de metrou).

Atunci ce o sa faca lumea?  O:-)

etravel

E bine ca fac pasaj acolo, e un loc incredibil de periculos pentru pietoni.
Probabil se va inchide alternativ cate un sens cu deviere pe jumatate din sensul celalalt, altminteri e imposibil de inchis total.

sab

#1989
Se va inchide pe rand traficul, nu au cum sa inchida DN1 total. Sau pot sa devieze traficul peste statie, cand va fi gata statia.

La o adica se poate aplica si metoda "tevi orizontale", care s-a aplicat la M4 in zona apeductelor si la pasajul pietonal de la Basarab, fara deviere/ inchidere trafic.

Asa, de ex, si la Tokyo ai subtraversare de DN1, adica acces pe cealalta parte.

vreausosele

Poate s-a mai discutat dar nu am citit toate paginile.
De ce la santierul de la Decathlon se tine ocupata o banda pe langa pasaj ? In ultimele luni nu am vazut sa fie folosit acel spatiu.
Acea banda inchisa blocheaza traficul in giratoriul de sub pasaj pe unde se intra/iese de la mall, ii blocheaza pe cei de la cladirile de birouri.
In fiecare zi trec pe acolo si pur si simplu nu inteleg de ce e blocat, chiar daca aveau nevoie la un moment dat de acea banda, se putea bloca atunci.

Gendan

Legat de trafic și inconveniențe, nu vreți să aflați și părerea cuiva care lucrează în zonă?

Lucrez in zona Miorița, vin la birou de trei ori pe săptămână. Mijlocul preferat de transport (dar nu și unicul), tramvaiul 41 de la Lujerului până la Piața Presei.

Înainte de șantier, luam tramvaiul până in terminal și mergeam pe jos până la birou. Prin aleea din parcul transformat acum in șantier, prin fața turnurilor, continuând prin fața Casei Presei până la birourile din spate.

De când cu șantierul și închiderea acelui acces prin parc, traversez pasajul subteran spre Berăria H, pe jos până în stația STB, orice autobuz o statie până la Miorița.

Fac fix același timp ca înainte. Cel mai enervant e că trotuarul temporar de pe lângă șantierul de la Miorița e destul de îngust, in unele locuri nu au loc două persoane una pe lângă cealaltă.

La întoarcere, merg pe jos până la Piața Montreal și iau tramvaiul.

Din perspectiva mea e mai mult decât suportabil deranjul curent.

Legat de traficul rutier, cred că am pierdut maxim 2' cel mai mult așteptând la gâtuirea de aici. E enervant, nu e un capăt de lume.

Despre pasajul care va înlocui trecerea de pietoni de la Miorița, mă aștept să folosească chesoane, similar cu modul în care a fost construit pasajul de la Berăria H. Pregătești chesoanele, anunți in public că se vor face lucrări, îți alegi zile de weekend in timpul verii și le îngropi.

etravel

Quote from: etravel on December 22, 2024, 08:38:46 AMstrazi de gradul 4 (vezi OUG 43/1997 pentru clasificare)
Errata: categoria IV, nu gradul 4.

seby_01

Am trecut martea trecuta pe Expozitiei, s-a pus un gard langa piata Montreal (in fata unei intrari in Romexpo). Din ce imi dau seama, au inceput sa sparga niste asfalt si borduri.

P.S. Cine imi zice si mie ce e o interstatie, ca n-am auzit niciodata?  :)


xenotium2

Mai degraba e centrala de ventilatie (aerisirea aia pe langa treci si pute a metrou), interstatie sunt totalitatea tunelurilor dintre doua statii.