[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Si ce spatiu avem la Romexpo si degeaba...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

etravel

#1966
Quote from: sab on December 22, 2024, 01:40:52 PMAi dreptate, foarte clar ai scris si nu este vina ta ca "dupa rond" inseamna de fapt inainte de rond si te referi la fotografie vorbind despre o zona care nu era de fapt in acea fotografie... :lol: 

Vad ca ai ratat ideea: Pasajul iese pe partea cealalta. In fotografie se vede atat intrarea cat si un colt din iesire. Se putea foarte bine prelungi astfel incat sa aiba si corespondenta cu statia de dupa rond. Bine, acum o sa imi spui ca de fapt se vrea un fel de airbridge ca la aeroport, sa cobori direct in statia de metrou din tramvai.

Quote from: sab on December 22, 2024, 01:40:52 PMIar eu nu sunt nici pe departe un sustinator al M6, ba dimpotriva.
Sa ne intelegem: nu am nimic impotriva proiectului. Nu au decat sa isi faca ei cate metrouri vor. Sa si le bage unde vor. Dar sa nu intre cu bocancii plini de noroi din santier, in vietile oamenilor. Ca nu au acest drept.
A, vrei sacrificii? Ok. Plateste despagubiri. Nu mai suntem in iepoca de aur sa pretinzi lucruri pe gratis.

Quote from: sab on December 22, 2024, 01:40:52 PMCat despre durata, la M5 au fost 10 ani pentru ca nu a avut finantare, M6 are.
De multa finantare ce are s-a oprit tentativa de santier de la Chibrit de circa o luna, daca nu si mai mult.
Uite video pus pe canalul oficial M6, cum expediaza in fix 2 secunde santierul pustiu, cat sa nu vezi ca de fapt nu se lucreaza.
Dupa cum spuneam, 10 ani. 


Quote from: dr4qul4 on December 22, 2024, 01:22:02 PMEu ca economist vad variante atat pt Chibrit si cat si pt Romexpo. Cu siguranta ca nu sunt cele mai bune, dar cei care au gasit solutiile actuale nu au folosit mai mult de 1 neuron pentru asta.
Te rog frumos -  e posibila o singura varianta, asta implementata in teren!



etravel


xenotium2

Dispare imediat tot spatiul ala liber si toate cladirile abandonate.

De cand au inceput lucrarile la metrou, pe tot DN1 mai exact in dreptul statiilor Paris, Washington au aparut constructii pentru locuinte! Ani de zile a fost padure acolo/camp/case parasite, iar acum dintr-o data au aparut "x residence". Langa Expozitiei a aparut Marea Loja Masonica, Parcului 20 + alte constructii pe langa.

Langa Shaormeria Baneasa s-au daramat casele vechi fix acum cateva saptamani, oare de ce?  O:-)

@etravel : 1 Mai e capatul, statiile au prioritate incepand de la statia de la care pleaca TBM-ul pana la statia de la care trebuie scos.

In momentul de fata prioritara este Tokyo apoi avem pe rand Aeroport Baneasa -> Gara Baneasa -> Montreal -> Expozitiei -> Pajura -> PSS 1 Mai.

Finantare exista, nu asta e problema, trebuie sa se miste mai cu talent la Tokyo, anul asta era planificat sa plece TBM-ul, dar de unde sa plece avand in vedere ca nici macar cu peretii mulati la Tokyo nu sunt gata?

etravel

#1969
Quote from: xenotium2 on December 22, 2024, 02:05:56 PMDe cand au inceput lucrarile la metrou, pe tot DN1 mai exact in dreptul statiilor Paris, Washington au aparut constructii pentru locuinte! Ani de zile a fost padure acolo/camp/case parasite, iar acum dintr-o data au aparut "x residence". Langa Expozitiei a aparut Marea Loja Masonica, Parcului 20 + alte constructii pe langa.
Te rog da-mi voie, pentru ca stiu zona foarte bine: cladirea Marii Loje Masonice e in constructie din 2019, daca nu chiar din 2018. In 2019 am vazut-o eu prima data si nu era la stadiul de fundatie. Parcului 20 e construit pe locul unei vechi fabrici de mezeluri denumite Medeus, intrata brusc in faliment. Langa Parcului 20 este un alt loc parasit, o fosta statie de betoane in poarta careia e deja afisat un anunt de "consultare" a publicului in vederea unui nou ansamblu rezidential.
In rest da, cresc cladirile rezidentiale pe DN1 ca ciupercile.
Langa cladirea Willbrook - Platinum center deja s-a ingradit terenul existent si apar diferite utilaje grele (excavatoare, basculante, etc) care se tot preumbla pe acolo. Mai inspre Baneasa deja a crescut o cladire rezidentiala. Iti dai seama cu ce preturi se vor da apartamentele alea, avand in vedere ca sunt efectiv "langa metrou".
Si asa mai departe.

Quote from: xenotium2 on December 22, 2024, 02:05:56 PM@etravel : 1 Mai e capatul, statiile au prioritate incepand de la statia de la care pleaca TBM-ul pana la statia de la care trebuie scos.
Intrebare: cu ce viteza e prevazut in proiect ca vor inainta TBM-urile?

sab

#1970
Hai sa discutam pe situatia concreta. Ce avem acum este pasajul rutier (cu galben) si pasajul pietonal (cu albastru). De notat ca pasajul pietonal a fost demolat partial cu ocazia constructiei celui rutier si acum avem doar bucata pe care am marcat-o.
Sa presupunem ca se amplasa statia in parc (cu rosu). Cum faceai tu legatura cu terminalul de mijloace de transport (cu mov)?  Ai spus ca pasajul pietonal "se putea prelungi". Figureaza, te rog, cum se putea prelungi.


Ba chiar ai spus, legat de pasajul pietonal ca "avem doua bucati" . Care este bucata numărul 2?
Te referi la ramasita situata între cele doua brate ale pasajele rutier, care era astupata și tocmai a fost demolata?

paullie

Al doilea pasaj pietonal este chiar in josul pozei tale, gura de intrare este fix unde este semnul cu bradut.

sab

#1972
Bun, l-am figurat si pe acela. Nu ne ajuta nici acesta prea tare.



Cum se facea legatura cu terminalul ? Acel al doilea pasaj este si mai departe de o potentiala statie in parc. Ca sa nu mai spun ca, daca ne raportam la Bd Expozitiei si la racordarea statie la traseu cu curbe de minim 200 grade, statia ar trebui sa fie amplasata mai la nord de cum am figurat-o eu și paralel cu Bd Mărășești, partea dintre Expoziției și rond.


sab

#1973
Adica ceva de acest gen ar trebui sa fi fost statia din parc...In stanga este cea care deja se construieste, in dreapta este amplasamentul propus...
Trecem peste demolarea acelor cladiri ...Ar fi fost mai bine? Cui ar fi servit statia din parc? Beraria H clar ar fi fost fericita. :lol:
Dar in ansamblu, legatura cu celelalte mijloace de transport, cladirile de birouri, etc?...





etravel

#1974
Quote from: sab on December 22, 2024, 05:21:18 PMBun, l-am figurat si pe acela. Nu ne ajuta nici acesta prea tare.
De acord ca nu ne ajuta prea tare, pentru ca nu la asta ma refeream, ci la imaginea urmatoare; aceeasi orientare a statiei, dar translatata cu cateva sute de metri spre NE.  Dupa rond.
Ai doua pasaje de la capatul tramvaiului, prin care poti uni statia. Eventual le poti extinde pana in statie daca doresti, nu asta e problema.
Impactul asupra traficului e zero, ai loc unde sa te desfasori iar copacii taiati se pot inlocui cu puieti. In cativa  ani ai paduricea la loc.
Dar desigur ca nici asta nu se poate.



TVlad

#1975
Nu s-ar fi putut construi pe amplasamentul actual dar translatata vreo 10 - 15 m mai spre est, in parculet, in asa fel incit sa nu fie inchisa circulatia rutiera? Eu de asta sint nemultumit: am senzatia ca era loc destul acolo dar au preferat sa blocheze inutil traficul rutier. Cum au facut de altfel si la Miorita. Chiar era nevoie sa gîtuie soseaua? Acolo era loc destul mai in fata garii.

etravel

Quote from: TVlad on December 22, 2024, 06:25:20 PMCum au facut de altfel si la Miorita. Chiar era nevoie sa gîtuie soseaua? Acolo chiar ca era loc destul mai in fata garii.
La Miorita e de ras. Trec de doua ori pe zi pe acolo si ma tot uit cum pe spatiul ocupat din carosabil oamenii tin niste fier-beton si atat. E drept ca intr-o zi am zarit o mana de lucratori care sudau ceva la fier-beton. In rest nicio miscare pe locul respectiv.
Dor cozi kilometrice de masini in ambele sensuri. Si intarzieri cu zecile de minute, tot in ambele sensuri.

TibiV

@etravel

translatarea aia cu cateva sute de metri ar fi facut practic imposibila legatura M6-Terminal 41. NU ar fi fost doar cateva sute de metri in plus, pentru ca nu este drum drept "ca in palma", ci cu urcari si coborari - asta in cazul in care s-ar fi putut folosi pasajul "vechi", dinspre Piata Presei. Daca nu si s-ar folosi pasajul "nou", ar fi aproape 1 km de plimbat prin parc - in principiu vara ar fi frumos, dar nu este o idee prea fericita dimineata, cand oamenii se grabesc sa ajunga la munca....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

Quote from: etravel on December 22, 2024, 06:31:04 PMTrec de doua ori pe zi pe acolo si ma tot uit cum pe spatiul ocupat din carosabil oamenii tin niste fier-beton si atat. E drept ca intr-o zi am zarit o mana de lucratori care sudau ceva la fier-beton.

Aha, deci nu mi s-a parut. Eu ieri am trecut pe acolo dar eram la volan, nu am prins aglomeratie si nu am avut timp sa ma uit cu atentie ce se intimpla. Am vazut in viteza fierul beton dar m-am gindit ca altul trebuie sa fie motivul, nu doar nesimtirea, ca doar spatiu pentru depozitarea unor deseuri pot gasi si in alta parte. Fierul acela era contorsionat si plin de pamint, e clar ca nu va fi reutilizat in acea stare.

sab

#1979
Pai hai sa revedem schița.
Asta este statia actuala si este la limita intre cele doua ramuri ale pasajului rutier. Nu vad cum o duci mai spre est, si asa accesul nordic este "intors" sa se poata incadra pana la pasajul rutier.

Chiar credeți ca, dacă  se putea face statia in aceasi zona, astfel încât sa nu se afecteze circulația, nu se facea? Chiar credeți ca cineva a vrut neaparat sa fie "Batman"?

Nota bene : Actuala statie va mai avea un plus in partea sudica. Pentru ca va avea iesiri pe ambele parti ale bd Marasesti, va "reconstitui" oarecum bucata de pasaj pietonal dezafectata cu ocazia constructiei pasajului rutier si va constitui un mod eficient de subraversare a strazii pentru cei de la Romexpo si cladirile de birouri.  Despre legatura scurta cu terminalul de transport de suprafata...imaginea spune totul.



@etravel
Deci am intuit bine ca te referi la o statie dincolo de intersectie. O astfel de statie chiar nu deservea pe nimeni in mod eficient, iar un pasaj subteran de acest gen era mai ceva ca cel de la Unirii, sute de metri buni. Mie imi ies vreo 300m pe linie dreapta (cam de 3 ori cel de la Unirii), probabil mai mult cum propui tu, intortocheat prin subteran. Era total neatractiv, cum spune si TibiV.
Și asa M6 nu are o atractivitate fenomenala, sa pierzi și calatorii de la terminalul de suprafață este chiar sinucidere curata. :o