News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

panda_no 5

Ca sa inchidem discutia cu inchisul aeroportului. Ori ramane aeroport ori revine tot terenul mostenitorilor familiei Bibescu. Fara ca statul sa se aleaga cu ceva.

Aeroportul Băneasa, închis pentru cursele de pasageri la începutul anului 2012 si intre timp redeschis, a readus în discuție interesele imobiliare din zona de nord a Capitalei. În ciuda opoziției unora dintre cei care locuiesc în zona de nord a orașului, autoritățile încearcă să dea un suflu nou celui mai vechi aeroport din România, transformându-l în primul aeroport urban din țara noastră.
Autoritățile nu au însă altă variantă. În documentul din 1923 prin care familia Bibescu a donat terenul autorităților române se specifică clar că dacă se schimbă destinația acestuia moștenitorii pot revendica cele aproximativ 200 de hectare.
Să rămână o poartă aeriană, asta și-au dorit membrii familiei Bibescu.

Xenos

Haha, noroc cu interbelicii care încă mai țineau și la interesul public, nu doar la propria îmbogățire.
Trăiască prinții adevărați!
În altă ordine de idei, avioanele de pe Băneasa se aud zdravăn și prin zona Mihalache, de ex. Bănuiesc/sper că sunt zboruri mai ales în perioada verii, nu tot anul.
Trebuie să fim însă fair și să zicem că multe cartiere din zona aeroportului au apărut (mult) după aeroport, care, încă la începutul anilor 2000, stătea acolo foarte relaxat, neînconjurat de case.