News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sab

#1845
Nu stiu de ce il intrebi pe satanistu, intreaba-i pe cei care au proiectat magistrala si pe sustinatorii ei.  :)

Insa incerc eu un raspuns. La Bruxelles s-au gandit ca mai "culeg" ceva calatori care ar veni pe Centura, poate de aceea este in plan si P&R acolo. Poate si o legatura cu calea ferata de centura, cine stie...

Pentru cea de-a doua statie din Otopeni (I.C. Bratianu) s-a ales un loc ferit, astfel incat sa nu fie sub DN1, sa nu blocheze traficul si sa fie oarecum la jumatatea distantei intre statia Otopeni (care este in centru) si statia Bruxelles de la DNCB. Daca nu faceau inca o statie, nu ieseau la numar si era prea mare distanta. Carcotasii ar putea spune ca amplasamentul statiei IC Bratianu a fost ales expres, deoarece metroul aduce dezvoltare si zona din jurul statie vor rasari "zgarie-nori" in curand.
Oricum, ca un oras de cca 10.000 locuitori sa aiba 2 statii de metrou este, cred, o premiera mondiala...


dudley

Nu stiu cand s-a facut proiectarea la M6, dar statia Bruxelles putea fi asezata mai bine ca sa deserveasca cartierul Greenfield care e o aglomeratie de 6-8K oameni (poate mai mult). Pana se termina executia probabil cartierul va creste la 10-12K. Macar daca o sa adauge ulteior o alta gura pe partea opusa, undeva unde este acum parcarea Arabesque, altfel se pierde usor un bazin mare de oameni.

sab

#1848
Greenfield nu este pe traseul M6, este la distanta de cca 2 km. Nu poti sa abati o linie de metrou sa deserveasca toate cartierele asa-zis "rezidentiale".
Oamenii aceia, cand s-au mutat acolo si-au dorit un anumit standard de viata, izolare si spatiu verde (padure). Asta a fost criteriul esential, pe care si l-au asumat, nu cum ajung rapid in Bucuresti. Altfel se mutau in Militari sau intr-un cartier conectat la transportul in comun.

Este mult prea departe parcarea sa mai fie adaugata ulterior vreo gura de metrou. Nu va mai sapa nimeni cca 300m pe sub DNCB si calea ferata.
Asta este, pentru cei de acolo ramane sa isi ia masina si sa parcheze la P&R de la Bruxelles. Decat nimic, este ceva...

AndreiB

Cred ca Greenfield are nevoie de un shuttle la 15min care sa lege cartierul de Gara Otopeni si statia M6. E relativ simplu de facut post M6.