News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

etravel

#1770
@Sorinus, initial au avansat termenul de doi ani, dupa care probabil s-au gandit ca e insuficient, asa ca au avansat expresia "pana la terminarea lucrarilor".
Cineva, nu se stie cine, probabil metroul Bucuresti, a distribuit cu maxim tupeu un material (foto mai jos) prin care se multumeste cetatenilor pentru intelegerea acordata si pentru "cooperare'.
Metroul nu explica insa locuitorilor de pe strazile afectate cine va raspunde pentru faptul ca oamenii literalmente nu mai au liniste in casele lor din cauza traficului. Ca nu se pot odihni din cauza aceluiasi trafic. Ca nu mai pot deschide un geam sa aeriseasca din cauza poluarii emise de mii de vehicule zilnic. Pentru sansele extrem de crescute de cancer pulmonar la adulti si mai ales copii. Pentru noaptea mintii de a inghesui traficul de pe doua bulevarde mari, pe stradute cu maximum o banda si jumatate.
V-am transformat viata intr-un calvar. Va multumim pentru intelegere si cooperare.











skinner

Din pacate startul lucrarilor la PSS 1 Mai este extrem de slab. Pe langa montarea gardului organizarii de santier, au scos din linia de tramvai si au taiat 3 copaci. Asteptarile erau sa vedem asfalt decopertat, stalpi demontati si deja sa se vada retelele pregatite sa fie relocate.
Despre deviere, numai de bine. Raman la parerea ca se putea face in doua sau mai multe etape. Din planurile de la licitatie racordul la tunelul vechi si putul de ventilatie se face doar pe partea cu blocul turn, pe sensul celalalt perpendicular cu soseaua este doar canivoul de ventilatie care consider ca se poate face independent de racord. Cred ca ar fi ramas loc de doua benzi de circulatie. In fine, este prima zi lucratoare. Revin si cu poze.

danutzu_1069

Ocolirea pe strada Mircesti era des folosita si inainte de inchidere...

etravel

Quote from: skinner on August 26, 2024, 08:28:11 PMracordul la tunelul vechi si putul de ventilatie se face doar pe partea cu blocul turn
Sper sa sape acolo cu atentie marita si maximum de constiinciozitate, fara sa provoace tasari sau alte deplasari ale terenului. Nu de alta, dar la cutremurul din '77 blocul turn a fost extrem de afectat, se pot vedea consolidarile cu ochiul liber daca stii unde si cum sa te uiti.

skinner


Xenos

Am scris si aseara dar vad ca nu mai apare mesajul: de ce nu se inchide treptat, pe masura ce capata contur lucrarile? acum e evident ca se poate circula.

etravel


satanistu

#1777
De ce? E simplu - pentru ca asta a cerut constructorul.

I s-a aprobat inchiderea constructorului pentru a nu veni cu scuze daca nu poate sa atinga termenul pus in contract (e.g. nu am primit aprobare, de asta am intarziat). Exact cum s-a intamplat cu MAPA - defrisarile de pe Lot 2 Pitesti-Sibiu. (unde intrebarea era de ce vara si de ce pe timp de zi)

Problema cea mai mare e ca statia din care pleaca TBM-ul nu e gata si nu e nici pe departe gata.

Conform ultimei stiri de pe pagina de FB Metrorex (de acum cateva ore), stadiul pentru statia din care pleaca TBM-ul este jalnic!

Quote✅221m de grindă de ghidaj,30 panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 112) și 96 de piloți plastici pentru consolidarea terenului (dintr-un numar de 498) s-au executat pentru viitoarea stație de metrou Tokyo;

Reamintesc ca dupa peretii mulati trebuie turnat tavanul statiei, trebuie excavat pentru a extrage pamantul ca sa ajungi la -1, apoi turnata podeaua etajului -1, apoi excavat pentru -2 adica nivelul peronului, (intre timp se betoneaza peretii etajului -1), apoi turnat radierul, transportat + ansamblat TBM-ul, facut niste teste, etc.

Mentionez ca trebuie ca urmatoarea statie trebuie sa fie gata ca sa poata sa plece TBM-ul! TBM-ul nu se mai opreste pana la urmatoarea statie si functioneaza 24/24.

Anul asta, sincer, nu cred ca o sa fie nici macar TBM-ul montat (de plecat nu putem vorbi) - mai sunt 4 luni iar miscarea este modesta spre slaba.

Spre exemplu la Aeroport Baneasa acum e wasteland, toate echipamentele (fara o foreza) au fost mutate la Tokyo. Acum la Aeroport Baneasa se lucreaza la exacavarea tunelului de legatura pt accesul B si atat! - asta de vreo 3 saptamani.

Se mai lucreaza intradevar la Gara Baneasa, la Piata Montreal acum astupau fostul pasaj pietonal si in partea sudica functiona un Kelly, iar la Expozitiei si Pajura nu am mai trecut, dar vazand video-ul din drona, pare ca la Pajura inca se chinuie cu grinzile de ghidaj, iar la Expozitiei progresul e nesemnificativ.

panzer

Da. Metroul doare. Aviz pentru clujeni.  :lol: [haz de necaz]

Si pentru mine este exact pe traseul navetei de la tara in oras. Nici o idee cat e programat sa stea inchis? Pana se termina?

satanistu

@panzer: iti pot spune cat e programat sa stea inchis atunci cand pleaca TBM-ul din statia Tokyo.

Momentan statia Tokyo nu e gata, deci nu putem vorbi de o plecare.

Pana nu iese TBM-ul de langa statia de tramvai Carpati, nu se deschide nimic.

etravel

@satanistu - de ce nu au inchis totul cand ajungeau TBM-urile la statia Montreal? De ce trebuie sa fie totul blocat pe timp indefinit, acum cand vine toamna, vreama rea, scoala, studentii si creste nevoia de artere largi pe care sa se circule, nu palnii care iti iau doua ore sa le depasesti?
Chiar crede cineva de la metrou, PMB, TPBI sau mai stiu eu unde, ca se va putea mentine inchiderea a doua artere de trei benzi pe sens, pe timp nedefinit?

skinner

#1781
Pentru ca de la licitatie planul de organizare de santier era definit asa cum e acum de cine a proiectat. Pentru ca e mai ieftin sa inchizi tot: ai front de lucru, activitati care se pot face in paralel, nu te doare capul de traficul de langa santier. Pentru ca trebuia inchis sa faca racordul cu galeria veche, Pss si galeriile de ventilatie. Problema cea mai mare cred ca e lipsa mobilizarii. Azi e a doua zi lucratoare si doar au scos linia de tramvai. Semaforizarea inca functioneaza, stalpii de iluminat sunt la locul lor, 0 utilaje in santier - foreza, kelly si ce o mai trebui.

Traficul va ramane inchis pana toarna planseul, va ramane o gaura pe unde vor scoate TBM-ul dar se poate reface carosabilul pe langa aceasta pentru a se circula. Presupun ca se vor face pereti mulati, se sapa intre acestia si galeria veche, se sparge galeria veche si apoi se toarna plafonul pe lungimea respectiva ramanand gaura respectiva.

satanistu

Si daca e gata azi PSS degeaba, pana nu a ajuns TBM-ul la Chibrit degeaba.

E putin cam tarziu sa fi inchis atunci cand ajungea TBM-ul la Piata Montreal. Eventual cand pleca de la Tokyo era ok.

Apropo, am pus pe linkul chior niste poze noi de la Tokyo si I.C. Bratianu, nici nu-l mai pun ca sar haterii de serviciu, puteti sa trageti concluzii pe baza acelor poze in legatura cu statia Tokyo. (ultimele poze de la Tokyo le-am pus fix acum o luna - 27 iulie)

etravel

#1783
Quote from: satanistu on August 27, 2024, 10:48:27 PMniste poze noi de la Tokyo
Uite niste poze si mai noi. De ieri. Scuzati calitatea, e de la geamul cladirii, plin de praf.
A, sa nu uit: luni, cand am  trecut spre aeroport, am vazut oameni care defrisau de zor in curtea fostei statiuni de cercetare pentru mecanizarea agriculturii. Ori e o coincidenta, ori incep de acolo ...










satanistu

Din pacate ai prins fix locul unde nu se intampla nimic.. acolo nici grinzile de ghidaj nu le-au turnat.

Miscare sustinuta de cateva saptamani e fix in fata cladirii de birouri.


In legatura cu fosta statiune de cercetare pt agricultura - daca te referi la lucrarile intre Cris Garden Plaza si NHR Agropartners atunci te referi la statia de metrou I.C. Bratianu, aflat in sectiunea nordica.

https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?topicId=6892&pageNum=1 -> aici am atasat pozele, link nechior care duce direct catre topicul in care am pus pozele.

Au inceput lucrari si acolo unde e amplasata statia Otopeni, au pus garduri. In weekend promit ca incerc sa trec sa vin si de acolo cu poze (+ Aeroport Baneasa/Montreal/1 Mai/daca mai e ceva nou pe sectiunea nordica)