News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

miahi

@TibiV exista in regulile forumului sa nu postezi link-uri considerate "chioare" ?

Chiar nu inteleg de ce dati cu bata in balta gratuit.

@satanistu multumim pentru efort depus pentru documentarea lucrarilor pe M6 .

TibiV

Nu, in regulile forumului nu scrie nimic despre link-uri "chioare".

Scrie doar (indirect) despre bunul-simt... Dar asta este greu de evaluat.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sab

#1757
Ce treaba are bunul simt cu link-urile?. Asa cum se spune ca este simplu sa dai mai multe click-uri și sa postezi poze cu tool-ul forumului, nu vad care era problema sa se dea un click care sa te ducă în alta parte, unde sa găsești update-uri despre M6, separat pe fiecare stație și interstatie.
Rog pe cei care au "ripostat" sa fie sinceri si sa spună cu mana pe inima daca ei ar fi postat aceleasi poze în două locuri, data fiind și modalitatea diferita. Este vorba și de timpul omului..
Acum, vrand-nevrand... cine vrea sa vadă evoluția M6 tot dincolo va ajunge.
Aici se rămâne cu mândria și cu bunul simt la cote ridicate... Deh, muieti-s posmagii?

TibiV

Quote from: TibiV on August 06, 2024, 04:13:01 PMPe vremea cand varsta si sanatatea imi permiteau, am postat mii de fotografii de pe santiere, si aici si la metrouusor. Toate prin imgur (si inca nu exista tool-ul).

Poftim.
Poti verifica, username-ul este acelasi si aici si pe metrouusor...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sab

Fiecare forum isi alege modalitatea de incarcare a pozelor. Acolo nu este obligatoriu prin imgur, este  opțiunea fiecărui user daca trece prin imgur sau nu.
Ceea ce nu a fost ok a fost atacul ieftin la adresa unui user. Și justificarea..."n-am eu timp sa dau click-uri pe acolo sa vad care este noutatea. Sa mi se pună aici,mura în gura".
Trist, extrem de trist..

Ionut

#1760
Haideți să trecem mai departe vă rog.
Și să revenim strict la subiect, M6.

Nu este obligatoriu să se pună pozele prin imgur, puteți să le puneți pe ce serviciu de hosting vreți.

Tool-ul folosit de noi și pus la dispoziție de @cristi5 este ușor de folosit și nu are restricții, cu excepția uneia de throttling.

https://proinfrastructura.ro/poze.html

Și, după cum știți și după cum a fost dintotdeauna pe acest forum, puteți pune linkuri externe pentru poze, info, ce vreți voi.

M6 vă rog.

TibiV

Da, este extrem de trist.
Este trist ca nu intelegi niste lucruri elementare, si nu este vorba de pro sau contra imgur.

Este trist ca ai uitat de discutiile despre "link-uri chioare", care s-au mai purtat pe forum acum cativa ani.

Atunci cand au fost postate link-uri la comunicate oficiale, comunicate care apoi au disparut "subit", iar unii useri nu intelegeau despre ce este vorba...

Se pare ca iti este greu sa intelegi ca orice link "extern" isi poate pierde orice valoare atunci cand "sursa" este modificata, sau daca sursa pur si simplu dispare - asa cum s-a intamplat cu multe "ziare online" si alte "surse" similare...

Nu este vorba de "mura in gura", este vorba de a pastra macar ceva din "original", ca sa nu iti bati capul sa intelegi despre ce se vorbea acum x ani.
Este ca la multe poze/filmari de acum cativa ani, care pur si simplu au disparut de pe forum, pentru ca autorii le-au retras, le-au facut "private" sau pur si simplu au parasit forumul.

Incearca sa vezi niste postari din urma cu 5-6-7 ani, pe diverse topicuri. Vei fi uimit cate "gauri" exista pe forum...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Este important să faceți ce zice @TibiV. Din motivele pe care le-a expus. Dar dacă nu vreți, nu vreți. Mergem mai departe.

M6, gata.

sab

#1763
Numai ca am avut dreptate cu "mura in gura" :
Quote from: Xed on August 05, 2024, 07:45:13 PMEu ce se inteleg din "mic update"? Trebuie sa iau toate subtopicele statiilor de metrou si sa ma apuc sa citesc ca sa imi dau seama care e noutatea
Pana la urma @satanistu este printre putinii care face poze si le posteaza. Inclusiv acolo nu sunt multi care posteaza poze, pentru ca M6 nu este in cea mai accesibila zona.
Sa vedem acum cine mai aduce update-uri despre M6. AICI.
Pana la urma era internetului functioneaza pe baza de link-uri , nu de multiplicare de informatii. Ca se poate schimba si sursa, asta este, se mai intampla, sa nu crezi TibiV ca nu inteleg (alt atac gratuit din partea cuiva care crede ca "le stie el pe toate"...), dar nu trebuie sa facem din tantar armasar si sa spunem ca toate sau majoritatea link-urilor se pierd in timp.
Si cu asta ma opresc si eu...Succes mai departe !


danutzu_1069

#1764
Subscriu si sustin cele exprimate de @TibiV , mai ales ca si eu sunt unul care am postat si aici si "dincolo".
Metoda extrem de simpla, upload in imgur pentru poze, apoi alegeam un forum in care scriam si puneam pozele <BBCode (Forums)>, apoi copy-paste la tot,  dincolo... nu cred ca este cine stie ce efort...

Aceiasi opinie si pentru link-urile "chioare"... si stiti ca am "tras de urechi" pentru asta....
Ca m-am plictisit sa vorbesc la pereti... asta e altceva...
Culmea este ca doar membrii mai noi nu prea se conformează si sunt  foarte... vocali...

Sa-mi fie scuzat oftopic-ul... dar este necesar.

Spadan

Metroul de Otopeni: A fost emisă autorizația de construire pentru secțiunea Tokyo – Aeroport Henri Coandă a M6 (economica.net)
Secțiunea Nord a Magistralei 6 de metrou a primit Autorizația de Construire, a anunțat vineri Metrorex. Amintim că pentru secțiunea sudică a M6, lucrările au început deja.
M6 Tokyo – Aeroport Henri Conadă – 7,6 km
Metrorex anunță vineri obținerea Autorizației de Construire pentru Lotul 1.2 al Magistralei 6 de metrou, marcând un pas semnificativ în avansarea Proiectului ,,Magistrala 6. 1 Mai – Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni".

Acest segment al M6, denumit Secțiunea Nord, va lega capitala României de principala poartă aeriană, Aeroportul Internațional Henri Coandă, asigurând astfel o conexiune vitală în cadrul rețelei de transport european (TEN-T).

Lucrarea este realizată de asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S. – Somet SA, în baza contractului de proiectare și execuție lucrări de structură de rezistență semnat cu Metrorex S.A. pentru acest lot, care include un traseu de 7,6 km între Stațiile Tokyo și Aeroport Otopeni.

La acest moment asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S. – Somet SA elaborează Proiectul Tehnic de Execuție necesar pentru emiterea Ordinului de Începere a Execuției Lucrărilor, precizează Metrorex.


Segmentul de nord al M6, Lotul 1.2, se întinde pe o distanta de 7,6 kilometri incluzând stațiile Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu și Aeroport Otopeni. Acest traseu va include, de asemenea, șase segmente de interstații: Tokyo – Washington, Washington – Paris, Paris – Bruxelles, Bruxelles – Otopeni, Otopeni – Ion I.C. Brătianu, și Ion I.C. Brătianu – Aeroport Otopeni.

,,Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni" este unul de utilitate publică, de interes național, proiectarea și execuția secțiunii Nord fiind finanțată de la bugetul de stat și fonduri externe rambursabile – credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).

Această conexiune nouă și rapidă se adresează tuturor locuitorilor Capitalei, oamenilor de afaceri, navetiștilor, turiștilor și va asigura îmbunătățirea oportunităților privind activitatea și călătoriile, mediul și calitatea vieții. Noua linie de metrou va deservi o zonă cu un potențial ridicat de cerere pentru transport rapid, sigur și eficient. De asemenea, siguranța în trafic se va îmbunătăți semnificativ, mai spun cei de la Metrorex.

Pentru secțiunea sudică a M6, asocierea Alsim Alarko – Makyol a început deja lucrările. Mai mult, cele două utilaje de forare tip TBM (Tunnel Boring Machine), aduse de anul trecut pentru execuția tunelurilor secțiunii 1 Mai – Tokyo a M6, ar urma să fie puse în funcțiune în lunile august – septembrie 2024, potrivit răspunsului ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu la interpelarea unui deputat USR.



Utilajele TBM pentru prima secțiune a Magistralei 6 de metrou au sosit în România încă din toamna anului trecut. ECONOMICA.NET a prezentat primele imagini în septembrie 2023.

Secțiunea Sud (Lotul 1.1) reprezintă segmentul cuprins între stațiile 1 Mai (existentă) – Tokyo și are un traseu de 6,6 km.

Lucrările la secțiunea Tokyo – Aeroport Henri Coandă din Magistrala 6 de metrou vor începe după emiterea autorizației de construire, estimată în al doilea trimestru al anului 2024, se arăta într-un răspuns anterior al ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu la interpelarea unui deputat USR.

În iulie, Metrorex a relansat licitația pentru lucrări de arhitectură, cale de rulare, instalații electromecanice și curenți slabi la M6, cu o valoare estimată a contractului cu 29% mai mare față de cea din procedura precedentă, care a fost anulată.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este data de 10 septembrie 2024, ora 15:00, arată și datele din SEAP.

Magistrala 6, cu cele două secțiuni, va avea un traseu de 14,2 km şi va cuprinde 12 staţii, cu următoarele denumiri: Staţia 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, Aeroport Otopeni.

PlayStation

De astazi, 9 august, la Aeroport Baneasa

(GPS) (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

București, 14 august 2024 

Metrorex anunță lansarea paginii web www.magistrala6.ro. Noul site este destinat tuturor celor interesați să afle informații actualizate despre proiectul "Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni".

Implementarea proiectului se derulează în prezent pe două secțiuni de lucru, Secțiunea SUD, 1 Mai – Tokyo fiind finanțată de la bugetul de stat al României și din PNRR (https://magistrala6.ro/sectiunea-sud/) și Secțiunea NORD, Tokyo – Aeroport Otopeni, având sursele de finanțare asigurate de la bugetul de stat și fonduri externe rambursabile – credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).

Magistrala 6 va asigura legătura directă de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni. Cu un traseu care va cuprinde 14,2 km și 12 stații noi de metrou (Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroportul Otopeni), M6 va asigura, cu 12 trenuri noi, un transport rapid, ecologic și eficient în București și în Ilfov.

metrorex.ro

GIV

interesant colajul
Jurnal De Santier M6: prima parte a lunii August, 2024

Sorinus

A inceput devierea la 1 Mai. Aveti idee cat va dura, am citit undeva 6 luni. Bine, clar nu va fi DOAR 6 luni, dar si daca e un an, e ok, fata de ce-a fost la Razoare de exemplu.