News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

satanistu

Deci ca si inchideri de trafic avem asa:

Interstatia 1 Mai - Pajura - pentru 2 ani incepand cu 06 iulie 2024 se inchide sensul de la Podul Constanta pana la statia de tramvai Carpati
Pajura - nimic
Expozitiei - trecerea dinspre cupola Romexpo spre strada Parcului
Montreal - pentru doua luni incepand cu 06 iulie 2024 pe Bd. Marasti (sensul de mers de la Spitalul CF2 pana la PPL)
G Baneasa - nedefinit incepand cu 29 iunie 2024 - 2 benzi langa statia Gara Baneasa
Aeroport Baneasa - inchisa o parte din Strada Gratioasa (peron statie tramvai 5 - iesire in DN1) incepand cu 22 mai 2024
Tokyo - inchisa 1 banda de langa santier incepand cu 21 mai 2024

GAC

intrebarea este cat timp va fi testrictionat traficul pe M4?
daca ma gandesc bine, aceasta perioada poate fi redusa la 3 luni...
pss poate fi lasat la urma; nu-i nicio graba.

sab


Jacob46

Deja se vad efectele inchiderii cate unei benzi la Miorita. Pe sensul de intrare dinspre Baneasa este coada dimineata la pranz si seara. Partea "buna" este ca busonul care se crea inainte pe Kiseleff de la Piata Presei la Arcul de Triumf a disparut, el s-a mutat la IKEA-Baneasa-Morita. Ieri dimineata, odata trecut de Miorita am mers fluierand pana la Arc.

Problema si mai mare in schimb este si se va accentua pe sensul de iesire spre Otopeni. Deja se vad efectele inchiderii acelei benzi. Ieri la ora 18:00 era blocat Kiseleff (complet pana la ARC) + Prezan (complet pana la Aviatori) + Averescu pana la Mihalache. Am avut noroc si am prins o fereastra in care inca nu ruta cred Google si Waze pe Marasti si am reusit sa prind meciul. Insa, cand se vor inchide toate benzile de pe Marasti spre Piata Presei, dezastrul va fi complet dupa parerea mea. Cred ca vom avea niste rute fabuloase de la Google si Waze pana Otopeni/Balotesti/Corbeanca. Rute prin celebrele sufocate deja Maniu, Chitila, Bucurestii Noi :). Nu cred ca Aerogarii sau Colentina vor fi o optiuni prea bune ...

satanistu

Conform Stirile Kanal D, restrictia de la Gara Baneasa sta in picioare pana in Septembrie.

Probabil o sa faca peretii mulati + tavanul statiei sau o parte din tunelul care strabate DN1-ul.

satanistu

Am pus niste poze, tot pe Metrouusor cu zona inainte sa inceapa restrictiile de trafic + organizarea la PSS.

https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?postId=482548&handler=byPostId

satanistu

Inchiderea de trafic de langa Piata Montreal a fost amanata pentru 13 iulie.

Inchiderea de trafic de la Piata Chibrit a fost amanata fara o anumita data.

Xenos

Mai ales partea a doua e o veste foarte bună.
Sper că, spre deosebire de Dr. Taberei, nu vor face închideri de trafic decât în preziua celei în care se apucă efectiv de treabă, ori acum e clar că au destul de furcă pe la Gara Băneasa și la viitorul PLS.

satanistu

Probabil pentru Chibrit se asteapta ca muncitorii de pe A0 sa vina la metrou, avand in vedere ca la sfarsitul lunii termina A0 Lot 1 Sud.

skinner

Poate acum se gandesc sa faca zona 1 Mai in doua sau mai multe etape, in prima faza inchideau sensul spre centru si celalalt sens il faceau dublu sens cu o banda pe sens sau 2+1. OK, se suspendau tramvaiele dar macar se putea circula pe Grivitei de la Ion Mihalache spre pod si invers. Si apoi se mutau pe partea opusa.
Nu stiu cum vor sa bage pe str. Carpati si Mircesti autobuze de 12 m , eu nu cred ca vor putea lua virajul. Mai departe, de pe Mircesti pe Caransebes este iarasi foarte strans si ai cedeaza trecerea.

panzer

STB are si Otokar-uri mai mici de 12m. Cu doar 2 randuri de usi.
Au spus ca le lipsesc niste avize la Podul Constanta.

reiny2000

@skinner vor circula cam ca aici, încet și foarte încet.

satanistu


Jacob46

#1723
@Jacob46

Aglomeratia cauzata de ingustarea de la 3 la 2 benzi de la Gara Baneasa/Miorita este mult influentata de acea trecere de pietoni, de-a dreptul sinucigasa din punctul meu de vedere. In lipsa aceste trecerei de pietoni cred ca aglomeratia ar fi mult diminuata. Dar, semanam ce am cules. Am lasat acea trecere de pietoni acolo fara a gandi desfiintarea si inlocuirea acesteia cu un pasaj pietonal subteran ca cel de la Piata Presei. Pe viitor, cu aparatia acestei noi statii de metrou poate va creste si atractivitatea Garii Baneasa si se va impune construierea acestui pasaj pieotan. Stie cineva daca sunt ceva limitari in zona aceea care ar putea ingreuna acest pasaj pietonal?

satanistu

Conform schemei de expropiere o sa fie pasaj pietonal exact intre cele doua accese situate pe fiecare parte a DN-ului. Acum conteaza sa fie lasat deschis si dupa ora 23, altfel o sa fie cum a fost la Aviatorilor inainte.