[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

survola

Dacă schimbi de la Otopeni spre Bazilescu (sau reciproca) oricum treci pe celălalt sens, deci un peron în plus nu ar aduce vreun avantaj.

AndreiB

Chiar un dezavantaj, ca statia actuala are peron central.

sab

#1442
@survola
Daca as schimba de la Bazilescu către Otopeni, ambele metrouri M4 si M6 ar fi la același peron, cele 2 peroane din stația actuala.
Doar Otopeni --> Bazilescu ar fi cum spui tu, pe exemplul Grigorescu . Sau poate nu am înțeles eu...

@AndreiB Una este sa ai sansa, daca te grăbești și sa te plasezi unde trebuie pentru schimb rapid, sa poti sa prinzi celalalt metrou (sa spunem 1 minut îți ia schimbul de peron) și alta este sa aștepți 10min pentru ca metroul nu avea "liber" sa intre în statie.
Da, treci pe celalalt sens, dar ai sansa sa prinzi metroul, mai ales dacă este vorba de M4 Bazilescu--> Otopeni.

Insa discuțiile oricum sunt ipotetice. Părerea mea este ca nu au facut peron nou din cauza macazurilor care sunt înainte de statia 1 Mai, venind de la Grivița.
Sa ne gândim ca depoul lui M6 este aiurea la Straulesti. Ca sa introduci în circulație pe M6 metrourile care vin de la depou, ai nevoie neapărat de macazul de la 1Mai, chiar dacă este contra naturii. Altfel,  de la depou trebuia sa mergi tocmai pana la Gara de Nord, urmatorul macaz. Abia acolo puteai sa "intorci" metroul către aeroport.
Și o sa avem nevoie de acel macaz de la 1 Mai de muuuuulte ori pe zi pentru metrourile M6, pentru ca depou propriu M6 nu pare sa aibă ....
Dacă făceau peron nou ratau acel macaz de la 1 Mai și era aiurea. Chiar și asa va fi aiurea sa "intorci" multe metrouri în fiecare zi la 1 Mai, în mijlocul traseului. Practic blochezi statia. Varianta 2 ar fi ca toate metrourile sa se ducă de la depou la GdN2 și abia de acolo sa devina M4 sau M6. Insa ce te faci cand magistrala va fi prelungita către sud? Tot la 1 Mai vor schimba sensul către Otopeni,parerea mea...

shift2rail

Rocada M6-M4: primul intra in PNRR, al doilea trece pe POT 21/27.
In proces, @grindeanu nu il iarta pe @drula, care, chipurile, ar fi refuzat (fantomatica deja) finantare japoneza ptr M6 Otopeni:

https://economedia.ro/oficial-ministrul-grindeanu-a-anuntat-inlocuirea-in-pnrr-a-magistralei-m-4-gara-de-nord-filaret-cu-prima-sectiune-a-magistralei-spre-aeroportul-otopeni.html#.Y2NqTojTU0M

sab

Nu a refuzat Drula nimic, se plătesc de ani buni dobânzi la  acea finanțare japoneza, deși împrumutul nu este tras. Este doar aprobat (contract semnat). Numai că acei bani de la japonezi nu sunt suficienți si trebuie sa venim cu diferența.
Si aici vine partea interesantă, așa cum spuneam si in alt topic. Poate fi aprobat prin PNRR segmentul M6 Băneasa -Otopeni care anterior a fost refuzat la finanțare europeană "normala"? Sau este o fumigenă a la Grindeanu ?

ionescu63

Eu cred ca este vorba de primul tronson din M6, cel cu finanțare pe fonduri europene
De aici și ideea de a face rocada între finanțări

GIV

Salutare, in contractul semnat cu alsim pt structura de rezistenţă (ma gandesc la tunel + statii) e inclusa si montajul sinei? ce cuprinde de fapt acest contract?

exista si o licitatie pt achizitie trenuri pt aceasta linie? stiu ca a fost ceva relansant in decembrie pt m5.

oc7avian

Nici șină, nici finisaje, nici semnalizare, nici trenuri de metrou. Nu, nu sunt lansate. Semnalizarea trebuie upgradată și cap-coadă pe M4 existent.

Contractul cadru de trenuri de metrou pentru M5 e semnat de hăt. Curând ar trebui să vedem primul metrou livrat.

GIV

si girdeanu zicea ca circulam pana la otopeni pana in 2026  :lol: . bine el poate sa spuna orice :lol:

tom_sawyer

Se cunoaște câștigătorul pentru M6.2?

NGC

Umbla vorba prin targ ca a castigat asocierea GULERMAK + SOMET cu +/- 97% din valoarea estimata, iar ceilalti au fost respinsi.

GIV

https://www.economica.net/metroul-de-otopeni-asocierea-turco-romana-gulermak-somet-desemnata-castigatoare-pe-sectiunea-tokyo-aeroport-henri-coanda-surse_646659.html
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Asocierea Gulermak - Somet ar fi desemnată câștigătoare la licitația pentru secțiunea Tokyo - Aeroport Henri Coandă, potrivit unor surse ale Asociaței Pro Infrastructură (API).

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

@NGC

TibiV

Pai nu crezi ca si mass media are nevoie de informatii credibile din surse ornitologice?!?!...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

e cineva pe forum care se pune la indoiala ce scrie NGC?
Cand da informatii atat de precise, inseamna ca stie el mai bine. Merita apreciat jurnalistul economica pentru ca a folosit exact aceeasi exprimare. Dar putea sa puna si el niste ghilimele

Daca mai spune si ca nu exista contestatii, atunci putem deschide sampania :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GIV