[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Goldmund

https://www.europarl.europa.eu/factsheets/ro/sheet/29/cadrul-financiar-multianual

  de acord cu subway, specialistii de la CFR sunt intr-o faza oarecum asemanatoare precum cei din Mexic care timp de 30 de ani nu au facut mai nimic pentru metroul lor, ramanand astfel fara specialisti, la CFR e intr-o situatie mai critica cred, din moment ce 40 de ani nu s-a mai facut ceva important.

Iar incurcatura cu "cum ajungem la T2?" mi se pare o discutie abstracta, SF,  din moment ce UE doreste sa reduca drastic zborurile cu avionul, dar mai inati doreste sa interzica zborurile "scurte"(ce ineamna un "zbor scurt"?! intre 200 si 1000km?!), plus scumpirea drastica a zborurilor, efectul este usor de inteles...Si de ce arata cum arata T1? Firme capusa au pus manutza pe el, precum pusesera altii manutza pe statiile de la metrou. Trebuie un manager nou acolo, o echipa noua si sa vedeti cum se vor schimba lucrurile in bine. Avem specialisti inca la M, am avea si trenuri ultramoderne(mai cumpara Drula inca cateva garnituri), la CF, Romania ar trebui mai intai sa-si pregateasca specialistii, iar garniturile cu locomotive sunt si mai scumpe(daca nu le imbunatateste pe cele vechi vreun atelier CF...)

alecu26

ne apropiem de finalul perioadei de contestatii...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

razvan96

Nu chiar, nu avem un castigator oficial inca. Ce anuntase Economica e "pe surse". Asteptam sa se anunte castigatorul.

survola

A apărut astăzi un câștigător:
"Membrii comisiei de evaluare desemnează oferta prezentată de ofertantul Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.s. – MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S ca ofertă câştigătoare pentru această procedură de atribuire, ofertă care a fost clasată pe primul loc în clasamentul rezultat după aplicarea criteriului de atribuire. Asocierea a prezentat ca terţ susţinător pe Yuksel Project Uluslararasi A.Ş. Acesta a prezentat în documentele de calificare un angajament privind susţinerea tehnică şi profesională a ofertantului referitor la personalul cheie, respectiv Şef de proiect – design, şi la punctele 3 şi 4 a cerinţei referitoare la experienţa similară (proiectare), respectiv Formularul 13b, completat la data de 22.05.2019", se arată în raportul de atribuire datat joi, 15 mai 2021, obținut de Club Feroviar.
Sursa

tonică

Nu am găsit nicăieri informația cea mai importantă: cu cât au câștigat? Oferta financiara cântarea cică 40%. Dar nimic despre ea in presa.

etravel

Quote from: AndreiB on May 21, 2021, 09:24:59 PMcrestem frecventa ramelor la (ideal) 20 de minute.
Nu mai bine cresti lungimea peroanelor, implicit gara? Loc de prelungire ar fi, cel putin pana in prima curba.

sab

#1236
Problema nu este legata de capacitatea de preluare a calatorilor, ca sa crești lungimea peronului si a garniturilor. Ele sunt goale acum.
Problema este intervalul de succedare, care este mare si face linia neatractiva.


vancouver

La Gara Baneasa trebuie neaparat facut tunel de legatura direct pana la peroanele garii sau macar o iesire fix in fata cladirii garii, gen la GDN. Obligatoriu. Daca nu e prevazut, atunci mai trebuie un contract separat pentru asta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AndreiB

Eu as merge mai departe si as conecta pasajul de metrou la pasajul subteran din Gara Baneasa, pentru a avea acces facil la ambele peroane.


sab

#1241
Sa fim seriosi. Cati calatori folosesc aceasta gara ? Este o gara "amarata" cu 2 peroane, folosita mai ales in sezonul estival.

AndreiB

#1242
Azi e o halta minora. Dar daca vreodata introduci retea suburbana pe M800, ar putea deveni o corespondenta importanta cu reteaua de metrou. Vorbim de 100 de metri de tunel subteran pietonal (sub o alee secundara si niste boscheti); nimica extravagant.

sab

#1243
Chiar 170 de metri, indiferent la care acces al stației te legi. Poate mai mult, pentru ca tunelul nu poate sa meargă  "direct". Nu știu daca merită. Oricum nu se va face pe cheltuiala Metrorex, știm foarte bine ca Metrorex nu este interesată nici măcar de subtraversări scurte de bulevarde.
Si, in ceea ce spui tu, este un mare "DACA". Daca vreodată aceasta gară va deveni importantă, probabil ca se va face si această lucrare. In acest moment nu se justifica deloc pentru ce trafic este acolo.






AndreiB

Cred ca accesul A e langa esplanada din fata Garii Prezidentiale (de unde am masurat eu). Indiferent, costul nu e enorm. Eu sunt fan al solutiilor permanente din start. Solutiile temporare au tendinta de a se "permanentiza" dupa principiul lasa ca merge si asa.