[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vancouver

Da,  ai dreptate. Trebuie statie comuna la Pipera, daca se face. Si nu te poti astepta la un puhoi de oameni care sa schimbe M2 cu M6 la Pipera, dar ar fi gresit sa nu le dai ocazia celor care au nevoie sa o faca.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alex8

În ultima perioada a scăzut foarte mult gradul de ocupare al clădirilor din Pipera. Crezi ca se vor întoarce vremurile cu clădirile de birouri pline in Pipera sau își vor schimba destinația?
Referitor la traseul pentru M6, au început sa apară clădiri mari de birouri, cu siguranță nu suficiente, dar este loc de mai bine.

AndreiB

Personal cred ca da. Si daca nu se intorc avem probleme mult mai mari urbanistice - e.g. cerere enorma de suburbanizare in Ilfov.

subway

Si de ce ar fi gresit ca oamenii sa doreasca sa traiasca la aer curat???...ca nu pricep.

AndreiB

Daca asistam la o depopulare majora a Bucurestiului in favoarea Ilfovului, mai ales in contextul lipsei urbanismului in comunele respective, o sa incurajeze o dependenta aproape exclusiv de masina, care nu e benefica per total pentru regiune.

alecu26

#1190
cand se mai intampla ceva pe contractul asta? Adica am avut precalificare. cele 4 oferte cat vor avea nevoie sa fie analizate?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

subway

Pentru primul lot e in evaluare, nu cred ca o sa avem un rezultat inainte de toamna acestui an, dupa care urmeaza faza pe contestatii...

florin74

Dacă apare OUG privind firmele din China și Turcia... O sa rămână FCC doar..

alecu26

incredibil.

Odata ce ai avut precalificare trebuia sa se verifice pretul, cerute niste clarificari unde sunt mici....si declarant castigator. Nu asta a fost intreaga idee a precalificarii?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

subway

In faza de precalificare nu exista oferte financiare, se verifica doar capabilitatea firmelor candidate, oferta financiara e ultima care se verifica dupa deschiderea ofertelor tehnice ale firmelor calificate.
Dar hai sa vedem ce se intampla pana atunci:
https://clubferoviar.ro/mai-are-cinci-zile-catalin-drula-inca-asteptat-sa-se-pronunte-oficial-pe-metroul-otopeni/

TibiV

#1195
Un "minunat" articol semnat de faimosul Doru Cireasa...

Quote
Metrorex informează Ministerul că partea de costuri privind consultanța, asistența tehnică și supervizarea sunt acoperite 100% de un împrumut japonez JICA, în timp ce proiectarea și execuția sunt susținute prin împrumutul japonez în proporție de 85%, doar 15% urmând să fie acoperit de România.

Iar asta este "perla perlelor" (sau bomboana de pe coliva lui Cireasa...)
Quote
Prin continuarea liniei 4 de la Gara de Nord la Gara Progresul, care intersectează în zona Izvor – Hașdeu magistralele 1, 3 și 5, în zona Eroii Revoluției Magistrala 2, se realizează legături cu toate magistralele de metrou.

O mizerie de articol, la fel ca multe altele la care ai facut la fel - ai pus doar link "chior". Nu ai citat un cuvant. Probabil pentru ca stii foarte bine ca sunt doar minciuni...

subway, ne mai lasi cu preluarea gunoiaelor de presa?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Sa-i explice cineva lui Cireasa cum functioneaza imprumuturile...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

#1197
Tibi
Daca nu-ti furnizam eu materia prima ai mai fi avut ce comenta???
Dar nu, preferi sa tragi cu gloante oarbe in pianist...
N-ar fi mai normal sa te limitezi la a comenta la subiect, fara acuze si insinuari nejustificate???
Ce treaba am eu cu Doru Cireasa, ca nu prea inteleg...sau oricine nu corespunde vederilor tale face parte din oculta mondiala???

TibiV

NU sunt "insinuari nejustificate".
Stim cu totii foarte bine ca M6 este "copilul tau de suflet". (As fi vrut sa fii la fel de pasionat macar de M5.2...)

Dar ai "aruncat" niste "petarde" (precum articolul lui Cireasa) pe post de "argument" (a aparut in "presa", deci este adevarat...)

Stim amandoi ca articolul ala "bate campii".
Nu complet, dar 80% este GiGo....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#1199
Iar te inseli amarnic, daca vorbim de copiii mei de suflet sunt in ordine M5, M4Sud si abia pe locul al treilea M6, ca sa-ti fie clar!...dar ca deobicei incurci marfa cu ambalajul.
:(
La M6 lucrul cu care nu am fost de acord, nu sunt si nu voi fi niciodata e improvizatia penibila cu trenuletul degeaba...orice e mai in regula decat asa ceva, in pofida propagandei desantate de la Club Feroviar si MT.