News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cristi N

Eu nu am vazut nicaieri ca cineva sa foloseasca scuza asta, e doar o batista groasa pusa pe tambal in legatura cu proiectul asta.

subway

#1141
Cand nu esti in stare sa faci ceea ce trebuia facut e metoda clasica de bagat lumea in ceata ca ti-au venit idei mult mai bune dar care de cele mai multe ori sunt simple aberatii...deja vu!
Din pacate consecinta e ca nu se face nimic...

AndreiB

Dupa ce se deschide M6.1 va fi mult mai usor de ajuns la Baneasa, desi statia e destul de departe de centrul comercial - cam 7-10min de mers pe jos.

Sincer, cred ca trebuie expropriat tot cvartalul unde e bucla actuala de intoarcere - e locul ideal pentru o parcare supraterana, cu spatiu verde pe acoperis. Cladirile actuale sunt foarte modeste/in paragina.

In materia liniei de pe Barbu Vacarescu, parca nici nu ma mai intereseaza solutia aleasa. As fi multumit si daca abandoneaza proiectul si refac linia pe amplasamentul actual.

vancouver

Ma sperie comentariile voastre de aici si de pe alte thread-uri unde am venit cu diverse propuneri de eficientizare. Repet, numai de eficientizare, simplificare si reducere a costurilor. Dar ma sperie cat de reticenti puteti fi la orice e nou, sa ramana totul fix cum e, chiar daca pe termen lung o sa se dovedeasca o greseala sau o sa coste cu mult mai mult sau o sa impiedice dezvoltarea. Sunt pur si simplu consternat.

Si repet, n-am spus sa se faca linia spre Pipera inainte de 2070. Am spus numai sa o avem in vedere ca si continuare posibila, adica doar sa lasam usa deschisa in acest sens.

Ma critica unul ca o sa se faca cu 10 minute mai mult pe M6 pana la Pipera decat pe M2 (de parca ar exista concurenta intre proiecte, o absurdidate, e evident ca fiecare va avea bazin separat de public), dar pe de alta parte altii sustin ca tramvaiul 5. Pai ala nu o sa faca 5 minute in plus, ala face 30 de minute in plus, acolo nu mai conteaza? Ca M6 o sa aibe traseu ocolit. Pai si M1, care merge in cerc, cum e? Ca sa ajungi de la Eroilor la Gara ocolesti prin Crangasi. Asa si?

Va mira ca daca mergeti la primarie la ghiseu si cereti ceva primul raspuns e ca nu se poate? Sau cand criticati ceva vi se raspunde ca e totusi bine asa? Nu va mai mirati. Toata tara are aceeasi atitudine de oprire in timp. Sau am mai vazut atitudinea de lehamite totala, gen: oricum nu o sa se faca nimic, pentru ca e in Romania si in Romania oricum nu se face nimic.... Pai, e de inteles ca nu se poate face nimic. Daca toata lumea are atitudinea asta de conservatorim excesiv, atunci clar ca nu o sa miste nimic, decat poate cu mari mari forte din exterior.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

subway

Nu e deloc asa, e vorba de o minima respectare a prioritatilor, altfel ne trezim in 2070 (daca ne mai trezim) ca suntem tot in secolul trecut.
Ne putem permite asa ceva?
Am fost in RFG prima oara acum 55+ani si cand m-am intors de acolo mi-am zis (in gand) pe astia n-o sa-i ajungem din urma in veci...acum sunt si mai pesimist
:(

carutasul

apropo de priorități, nu ar fi mai mare urgența la M4? Că în viziunea mea ar scoate din "stagnare" bucata actuală, am avea (in sfârșit) o legătură decentă între gară și centru , ar conecta un cartier foarte populat cu centrul, gara și restul magistralelor ...

subway

#1146
La M4sud ai deocamdata doar un SF, nicio strategie de implementare si in conditiile astea nicio speranta de a vedea ceva concret in teren mai devreme de 4ani oricata viteza ai incerca sa bagi...
Autostrada Moldova, sau Valea Prahovei sau Valea Oltului crezi ca vor fi gata pana atunci? Nici vorba!

frunzaverde

Este absurd, dar absolut absurd, sa faci planuri pentru 2070. Oriunde in lume. Fix pierdere de timp.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

carutasul

Nu mă așteptam să fie gata în 3 ani ca M5 :)  Dar mă mir că nu e mai multă "acțiune" la pregătirea proiectului ăsta. Mie mi se pare important ( și ține cont că eu stau dincolo de Bragadiru, deci interesul meu personal e altul, nu M4 :) )

sab

#1149
Normal, prioritare ar fi M4 si M5.
vancouver dadea exemple de cum ajungi pe M6 in centru, dar a uitat sa precizeze ca, deocamdata, M5 este vis indepartat. La fel si M4/6 dincolo de GdN. Sunt de acord cu ce a scris el, dar eu vorbeam de momentul in care facem M6  care se opreste la GdN2 pentru multi ani.
Cand reteaua va fi completa, da, putem sa ducem M6 si la OTP. Insa pentru inceput, asa cum este conceput, va fi doar feeder pt M1. La fel ca M4 si M5.

subway

Colega, ai idei putine dar fixe!
Din punct de vedere al stadiului de pregatire pentru implementare M6.1 e pe primul loc, in cel mult un an putem avea un contract de executie semnat si in doi ani sa vedem cartitele sapand.
In ce priveste M5.2 daca se rezolva cu contestatia putem avea un PT in cca 1,5ani si apoi un contract de executie in cca tot 1,5ani.
Pentru M5.3 Pantelimon avem PT dar ar trebui urgent actualizat pentru a tine cont de prezenta liniei de tramvai operesciene. Una peste alta tot cam la peste trei ani ne-ar duce cu contractul de executie.
Restul sporovaielilor nu-si au rostul...

sab

#1151
Merci, la fel !
Ideea este ca punem carul inaintea boilor, trebuia sa grabim in implementare M5.2, nu M6. Sapam de 10 ani la M5.1, nu trebuia ca dupa 10 ani sa ne aflam in stadiul de azi cu M5.2. Fara o retea functionala M6 va transporta aer ani buni datorita neatractivitii, trecand peste faptul ca nu avem oricum calatori suficienti ca sa justificam metrou acolo, chiar si cu toate magistrale terminate si in functiune.
Asa ca, din punctul meu de vedere, daca nu se face M6 nu este nicio paguba. Nu trebuie sa facem o investitie majora intr-un proiect doar pentru ca diverse interese, divergente de cele ale orasului, l-au impins in fata.
Ura si la gara !

subway

Ideea de a grabi M5 (desi nu prea ai cum) oprind M6/M4 e cea mai mare prostie posibila si vad ca o repeti cu insistenta fara sa ai argumente. Singura strategie desteapta pentru a scoate capitala si zona metropolitana din dezastrul din trafic e sa ai doua magistrale permanent in executie, restul sunt doar bancuri proaste.

dr4qul4

Daca M6.1 este pana la Mall Baneasa si are deja finantare europeana, atunci asta trebuie facuta. Nu avem nici un motiv sa o sabotam.
Si stiti prea bine ca nu sunt fanul metroului pana la Aeroport.
Dar o statie comuna cu tramvaiul 5 la Aeroport Baneasa nu are cum sa nu fie binevenita.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndreiB

#1154
Nu cred ca vrea nimeni sa opreasca M6.1. Ideea e sa prioritizam M5.2 si M4 sud inaintea M6.2.

E clar ca datorita lipsei prioritizarii M5.2 (istoric vorbind) nu o sa putem avea doua magistrale in executie in acelasi timp. Dar daca in 2 ani sapa cartitele pe M6.1 si in 3 ani (conform termenelor tale) incep sa sape M5.2, eu cred ca este o situatie ideala pentru Bucuresti.

As fi chiar suficient de eretic sa sugerez ca ar trebui sa incepem sa sapam si M4 sud imediat ce se poate - si sa avem 3 magistrale in executie in acelasi timp, daca permite finantarea.