News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paullie

Intre Aviatorilor si Aurel Vaicu facuta bifurcatie in Y apoi pe sub N Caranfil si Bd Aerogarii Pâna la Academia de Politie (daca se poate finantare) 7km de sapatura cu 7-8 statii si aia a fost. Cadenta mai rara (12 min ?) si sunt destui care coboara la birouri la Aviatorilor.

Parerea mea, nu dati cu pietre.

Sau bifurcatia sa plece pe sub parc pe ruta Piata Scânteii gara Baneasa.

dr4qul4

@sab, stiu ca la Victoriei statiile sunt prost amplasate si din M2 iesi doar spre un capat, dar ma gandesc ca s-ar putea face un pasaj pietonal din Mijlocul peronului M2 Pipera->IMGB care sa iasa spre capatul cu scari rulante de la PV1.
Nu stiu daca e si tehnic posibil, dar doar asa s-ar putea separa cat de cat cele 2 fluxuri de trafic.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: vancouver on September 15, 2020, 07:11:26 PM
Cand M4 va fi gata pana la Gara Progresu, M6 cum e gandit sa circule. Doar pana la Gara de Nord? Sau sa continue impreuna cu M4 pana la Gara Progresu?

Ambele pana la Gara Progresu.
Cand vor fi gata si M6 si M4, actuala M4 GdN-Straulesti va deveni un fel de racord (gen N.Grigorescu-A.Saligny pe M3)

@paullie & Co.

Nu incercati sa va ganditi la solutii prin care M6 sa se "desprinda" din M2 (indiferent ca la Piata Victoriei, la Aviatorilor sau la Aurel Vlaicu) .
Astea nu vor face decat sa injumatateasca capacitatea M2, care oricum nu mai face fata nici acum.

Iar varianta unei linii M6 cu cap de linie "fizic" la Piata Victoriei nu este cu nimic mai buna decat noua linie CF GdN-OTP T1.
Pentru ca va obliga toti utilizatorii sa faca "schimb" fix in acelasi punct (Piata Victoriei 3, sa ii spunem). Acolo sa se goleasca trenurile si sa se mute cu totii (si cu bagajele de rigoare) in PV1 si PV2. Incercati acum transferul la o ora "medie" (nu de varf) intre PV1 si PV2 (deci fara un PV3) si spuneti-mi cum va place....

Solutia actuala (M6 ramificata din M4, sau M4 ramificata din M6), dar pe traseul aprobat are avantajul ca vor exista cel putin 3 puncte distincte de schimbare a magistralei, pe traseu - deci fara "toti calatorii sunt rugati sa coboare".
Basarab M6(M4)<->M1
Hasdeu M6(M4)<->M5 (sectiunea Eroilor-Iancului)
Eroii Revolutiei M6(M4)<->M2

(PLUS ca exista posibilitatea unui alt "interchange" in zona Izvor cu M1/M3, dar asta este sub multe semne de intrebare... Subway a indurat mult "dincolo" pe tema asta...)

Solutia M4/M6 mi se pare benefica pentru ca va crea o magistrala sud <-> nord (M2 este sud-est <-> nord-est) care in mod sigur nu va duce lipsa de calatori.
Si asa cum la Straulesti s-a facut "amorsa" pentru continuarea M4 spre nord-vest (Mogosoaia), la Gara Progresu se poate face "amorsa" pentru continuarea spre sud (Jilava/1 Decembrie)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

sab

@dr4qul4
M1 nu are decat doua amarate de scari rulante care urca in acea zona. Toti calatorii care vor sa coboare in statie+ unii care urca trebuie sa foloseasca unica scara fixa, care mai este si cu ditamai stalpii pe mijloc, deci are capacitate redusa.
In concluzie, complexul de statii de acolo este atat de prost proiectat incat clar nu mai poate sa primeasca un alt schimb de calatori.
Daca mai faci o statie pentru M6 acolo , trebuie sa faci doua pasaje pietonale, unul catre M1 si unul catre M2. Cel de pe M2 sa spunem ca-l duci in capatul dinspre Aviatorilor, mai putin solicitat. Insa unde duci pasajul catre M1 si cu ce preiei calatorii , mai exact cu ce scari fixe+rulante ? Asta este de fapt problema reala a aducerii M6 la Victoriei, schimbul de calatori.
Repet, nu stiu de ce aceasta solutie cu M6 la Victoriei a fost promovata multi ani, pentru ca apoi sa ne dam seama ca nu este viabila. Probabil din acelasi motiv pentru care ni s-a tot aratat un traseu pe sub str Cobalcescu si un schimb la Izvor, iar acum se spune ca  nu se poate, tehnic si economic.

vancouver

Pe vremea cand era inca promovata solutia cu M6 la Victoriei inca nu aparasure acela mega-aglomeratii si nimeni nu se gandea ca deja capacitatea acestei statii este depasita. In fapt nimeni nu se gandea ca o statie de metrou poate fi depasita. Acum stim ca se poate si orice aglomerare in plus in acel punct ar fi criminala (la propriu - vor muri oameni acolo daca se mai adauga si calatorii de pe M6 peste ce este acum).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

M4/6 este ok asa cum e acum desenata. Nu are de ce sa ajunga la Victoriei.
Legarea aeroportului de Victoriei ar trebui sa se faca prin prelungirea M2.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sab

#1087
M2 nu va ajunge vreodata la aeroport, parerea mea. Traseele sunt cam batute in cuie si cu astea defilam.

@vancouver
Cand stii ca ai o statie executata cu o singura scara fixa si cu doua amarate de rulante si atat (atunci nu erau executate cele doua rulante noi din capatul catre Stefan cel Mare), nu poti sa te gandesti ca poate fi potrivita pentru un nod de trei linii. Parerea mea...

@TibiV Ce faceam daca Metrorex alegea solutia recomandata de consultant, adica M4/6 sa nu ajunga la Eroii Evolutiei ?

tom_sawyer

#1088
Quote from: razvan96 on February 14, 2020, 11:06:44 AM
Lista e asta:
1. AKTOR SOCIETATE TEHNICĂ ANONIMĂ - OMIKRON KAPPA CONSULTING SA - ACTIV GROUP MANAGEMENT
2. Cabinet de Proprietate Industrială Lazăr Elena
3. Asocierea STRABAG SRL - OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LTD. STI. (+ o gramada de subcontractanti)
4. Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS (leader) - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret AS
5. Asocierea Kalyon Insaat Sanayi ve Ticaret AS - Sinohydro Co. Ltd (+ o gramada de subcontractanti)
6. Asocierea ACCIONA CONSTRUCCION SA - Impresa Pizzarotti & C SpA Italia SpA
7. Asocierea ASTALDI SpA - SALINI IMPREGILO SpA - MILANO
8. Asocierea China Tiesiju Civil Engineering Co. Ltd (leader) - Institutul de Cercetări în Transporturi INCERTRANS SA - Studio Corona SRL Civil Engineering
9. Asocierea China Communications Construction Co. Ltd - 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata SpA
10. Asocierea Esta Construction LLC (leader) - Doğuş İnşaat ve Ticaret A.Ş
11. Asocierea FCC Construction SA (leader) - Gülermak Agir Sanayi Insaat ve Taahhut





https://clubferoviar.ro/o-firma-a-partidului-comunist-chinez-prima-pre-clasata-la-licitatia-metroului-de-otopeni/

Pe 14.09 s-a terminat evaluarea candidaturilor și urmează depunerea ofertelor, conform SEAP.

S-a depus o contestație și la CAB împotriva deciziei CNSC (probabil Aktor?).

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100051113 (secțiunea Clarificări)


ionut.damian

In iulie, Metrorex a incarcat documentatia de licitatie pentru M6 tronsonul 2 in SICAP. S-au primit cateva observatii de la ANAP, iar acum se lucrareaza la corectarea anumitor aspecte. Licitatia se lanseaza foarte curand.

subway

Sper sa scurteze lista scurta la doar trei firme serioase si sa termine cu balacareala asta cu sase ametiti.

subway

Azi s-a rezolvat in instanta si precalificarea la M6.1, actorii trimisi la plimbare.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Si pasii urmatori? Nici o noutate aici? ca valoare e probabil cel mai mare proiect/contract al Romaniei daca va fi.

Sau acum daca avem trenulet...toata lumea s-a relaxat?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

razvan96

S-a amanat pentru 2 decembrie depunerea ofertelor. Nu poate fi cel mai mare contract la o valoare estimata de 1,269 miliarde de lei totusi, pana si PiSi4 va fi mai scump.