News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2.

Main Menu

[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

subway

Victoriei ar fi dead-end si punct, nu mai fantazati aiurea.

dr4qul4

Oare nu se va reduce fluxul la Victoriei cand va fi gata sectiunea centrala din M5?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

subway

Cu siguranta dar va creste cu mult traficul pe ansamblul retelei, socoteste numai cate facilitati suplimentare de transfer va asigura M5

sab

De ce vezi dead end ? Traseul poate continua pe sub Buzesti/ Victoriei.

subway


paullie


rizzuh

#1071
Cum sapati voi pe sub galerie sau statie si pe sub pasajul rutier? Prin fundatiile lor? Sau faceti "deep-level tube" ca la Londra, la 50m adancime? Iar pe sub Buzesti este deja M1 pana la McDonald's.

sab

#1072
Teoretic, deasupra galeriei de pe Buzesti ar trebui sa mai fie o galerie. Se stie ca M1 este la nivelul cel mai de jos,  iar excavatia deschisa se face de obicei cu pereti mulati pana aproape de suprafata. Totodata, intre M1 si pasajul rutier ar mai fi un nivel "liber", nivelul la care in cealalta parte a statiei este M2, deci nu trebuie sa te duci la -50m, desi nu este de neglijat nici subtraversarea, insa nu stiu daca ajungi la -50m.
Problema este peretele diafragma in curba facut pentru M1 la intrarea de pe Buzesti si faptul ca o lucrare de intercalare a unei galerii acolo (repet, daca ea nu exista deja ca un spatiu tehnic) nu este o lucrare simpla. Nu este simpla, dar nu este nici imposibila, dupa parerea mea.

subway

#1073
Din cauza prezentei actualelor doua linii de metrou plus pasajul rutier care nu lasa loc si nu permit o continuare spre niciunde asa ca parerea ta e doar o parere gresita. N-am niciun chef sa pierd timpul sa-ti mai dau 1001 motive suplimentare asa ca hai sa vorbim despre lucruri serioase ca de exemplu ce ar mai fi de facut ca sa pornim efectiv la treaba pe un proiect deja aprobat si finantat

sab

Nu trebuie sa dai motive suplimentare, te cred daca spui ca nu mai este loc, ai mai multe informatii ca mine. Voiam doar sa aduci un argument, ca sa inteleaga si ceilalti, nu doar sa arunci o afirmatie.
In ceea ce priveste M6, stii parerea mea, nu este o prioritate, sunt bani aruncati aiurea.

rizzuh

Apai de putut se poate face, la Victoriei e joaca de copii fata de ce paienjenis de tuneluri este pe la King's Cross - St. Pancras - Euston, Bank, Green Park sau Aldgate. Sau mai dincoace, la Chatelet. Sau, de ce nu, la Avenida de America. Prin 1863 cand au taiat panglica la King's Cross nu cred ca s-au gandit sa lase loc pentru inca alte 5 lini. Ma gandesc ca se poate face si la noi inca o linie, dar o sa coste ceva banuti ;)

Knattspyrnufelag

Și de la Victoriei unde să meargă, pe M2, care abia face față în prezent?

dr4qul4

Nu e nevoie de linie noua pe Buzesti, ci doar de un pasaj pietonal intre PV1 si PV2
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

subway

@rizzuh
Daca aduci si argila londoneza in subsolul Bucurestilor e ok...
:)

sab

#1079
@dr4qul4
Daca nu este nevoie de o noua linie (pe Buzesti sau pe alt traseu...), asta inseamna, intr-adevar, dead-end pentru M6 la Victoriei. Poate guru ne explica de ce acest lucru nu este de dorit, desi a fost solutia promovata intens in anii de dupa 1990.
Unde duci noul pasaj pietonal ? Adica de unde pleaca si unde ajunge ?