News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Ryanair

Started by iuli, February 17, 2016, 11:11:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iuli

Adica recupereaza pe biletul de intors, ca doar nu te duci si ramai in Atena  :lol:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzaverde

Quote from: iuli on October 28, 2016, 07:59:21 AM
Adica recupereaza pe biletul de intors, ca doar nu te duci si ramai in Atena  :lol:

Cand ma duc la Londra intotdeauna zbor cu Norwegian la dus si cu SAS/Ryanair la intors; fac exact aceiasi manevra, dar, din fericire, nu s-au inteles care e directia "ieftina". Am zburat dus-intors cu sub 10 euro.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Compania low-cost Ryan Air caută piloți la București

Compania aeriană irlandeză, care își propune o extindere masivă a operațiunilor sale din România, caută să angajeze pentru operațiunile sale din România comandanți de zbor pentru aeronavele sale Boeing 737, adjuncți ai acestora și comandanți pentru alte tipuri de aeronave. Potrivit unui anunț apărut pe situl companiei de consultanță McGinley Aviation, doritorii trebuie să dețină pașaport UE, să vorbească limba engleză potrivit standardului în domeniu și să fie în stare bună de sănătate.

Digi24

RaduC


elphax

doar nu ti se pare ceva imposibil ?

Reteaua pentru Star Alliance a inceput deja sa fie instalata. Probabil la anul va fi functionala in jumatate de Europa

frunzaverde

#20
Quote from: elphax on November 07, 2016, 01:51:27 PM
Reteaua pentru Star Alliance a inceput deja sa fie instalata. Probabil la anul va fi functionala in jumatate de Europa

Norwegian are wifi on board gratis de ceva ani (2011). Pe toata flota. In toata Europa, in SUA si partial TATL. La fel ca la Ryanair, flota DY e foarte mare (100+ de avioane); si nu au un model de business foarte diferit de Ryanair.

In SUA, la fel, wi-fi este prevalent - aproape toate zborurile interne au wi-fi, fie ca zbori cu Delta, cu United, cu American, Jetblue sau Southwest.

Si long-haul, Emirates si Qatar au internet pe aproape orice ruta. Pe Emirates e aproape gratis (am pus o poza din zbor pe forum).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


Cosminescu

Nu stiu daca e legal sau nu... Si daca ar fi legal mi se pare o aberatie... Adica sa zbori in interiorul Romaniei, dar sa nu poti plati in Lei la bordul avionului!!

cristi5

#23
^^^ Sunt curios cat va cere Ryanair pe Wifi :)

Wifi Emirates costa 1 USD, cu primii megabytes gratis. Verificarea se face cu un cookie, deci daca pornesti alt browser sau incognito, mai merg cativa megabytes :) Am facut Skype video de deasupra Oceanului Indian. Am apasat din greseala pe video, nu credeam ca merge.

Apropo de Star Alliance, Lufthansa a avut Wifi, cel putin pe zboruri transoceanice, acum vreo 7 ani. Dupa aia au renuntat, n-am inteles de ce.

Mai stie cineva vreo firma care are TV in direct afara de Emirates? Poate urmeaza Ryanair, sa mai adauge o sursa de venituri.

infraAdi_ro

Ryanair: În prezent nu acceptăm plăți în lei pentru produsele achiziționate la bord; urmărim îmbunătățirea fiecărui aspect al business-ului

"Ne cerem scuze pentru incoveniențele cauzate, dar, în prezent, nu acceptam plăți în moneda naționala Leu (RON) pentru produsele achiziționate la bord. În continuare urmărim îmbunătățirea fiecărui aspect al business-ului nostru pentru o mai bună experiență de zbor a clienților", afirmă reprezentanții companiei într-un comunicat remis AGERPRES."

http://www.agerpres.ro/economie/2016/11/11/ryanair-in-prezent-nu-acceptam-plati-in-lei-pentru-produsele-achizitionate-la-bord-urmarim-imbunatatirea-fiecarui-aspect-al-business-ului-22-40-46

Hai ca se poate,lucrurile se indreapta.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

ion59

Păi și cum îl îmbunătățesc? Doar cu ne cerem scuze? Asta e așa o formulă bună de băgat peste tot.

nirolf


frunzaverde

#27
Quote from: cristi5 on November 11, 2016, 11:06:11 PM
Mai stie cineva vreo firma care are TV in direct afara de Emirates? Poate urmeaza Ryanair, sa mai adauge o sursa de venituri.

Stiu de JetBlue, United si American si Lufthansa cu servicii Live TV. Nu e foarte popular ca serviciu cu taxa suplimentara - mai ales cand vine exista alternative on-demand (mai ales ca acum exista suficienta stocare incat sa fie mii de optiuni in unele sisteme - de ce naiba sa te uiti la TV cu reclame?).

Ryanair nu vrea sa instaleze nimic care creste greutatea avioanelor fara revenue semnificativ care sa compenseze costurile de combustibil chiar si in cel mai rau scenariu. Echipamentele pentru liveTV - ecrane, cutii cu controllere pentru ecrane etc. sunt mult mai grele decat doar doua access-point-uri ca echipament client pentru wi-fi/telefonie. De altfel United si Delta renunta la a instala ecrane noi pe short/medium haul; in loc pun doar wifi si au un serviciu de inchiriat tablete pentru cine nu face BYOD.

Quote from: cristi5 on November 11, 2016, 11:06:11 PM
Apropo de Star Alliance, Lufthansa a avut Wifi, cel putin pe zboruri transoceanice, acum vreo 7 ani. Dupa aia au renuntat, n-am inteles de ce.

Connexion by Boeing ii spunea serviciului. Boeing l-a desfiintat la 1 ianuarie 2007 din lipsa de cerere - Lufthansa dorea mentinerea lui, dar, din cate am inteles, Boeing a primit o oferta de la guvernul american care rezerva toata capacitatea disponibila pentru zboruri guvernamentale, iar cum in utilizare comerciala era folosit la 2-5% asa ca nu se justifica extinderea platformei, asa ca au oprit vanzarea "la civili".

Serviciul era scump (capacitate mica totala), stiu ca era aproape 100$ pentru un long-haul. Si cum in 2005-6 nu existau dispozitive portabile (in afara de cei cativa norocosi cu un BB) si masuram durata bateriei la laptop in zeci de minute nu in zeci de ore, nu prea se inghesuia lumea. L-am folosit o singura data, pe un zbor MUC-OTP in 2006, cand, cu doua luni inainte de inchiderea serviciului, l-au facut gratuit. Nu mergea rau, dar nu oferea vitezele serviciilor curente.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

infraAdi_ro

#28
Ryanair s-ar multumi sa ofere bilete gratuite pe cursele sale: Pentru moment noi ii platim pe calatori sa zboare cu noi!

""Este mai mare daraua decat ocaua!". Fara sa fi auzit vreodata zicala romaneasca, seful companiei Ryanair, Michael O'Leary, tocmai a ajuns la aceeasi concluzie.

Acesta se plange ca plateste catre aeroporturi si autoritati mult mai mult decat incaseaza din vanzarea biletelor. "Practic, eu platesc calatorii ca sa zboare cu noi", s-a plans O'Leary, care spera sa ajunga la o intelegere cu operatorii aeroportuari pentru a imparti in mod echitabil veniturile obtinute impreuna, in acest fel putand sa ofere chiar si bilete gratuite, relateaza The Guardian.
Intr-o interventie avuta la conferinta Asociatiei Operatorilor Aeroportuari, seful Ryanair a anuntat ca marile aeroporturi din Europa i-au facut deja o oferta, iar o eventuala reducere sau abolire a taxelor aeroportuare i-ar putea permite sa-si atinga obiectivul de a oferi zboruri gratuite publicului.
"Pentru noi, provocarea consta in a reduce cat mai mult tarifele de transport. Am o viziune in care, in urmatorii 5 sau 10 ani, tarifele de transport pe liniile Ryanair vor fi zero, caz in care avioanele se vor umple la refuz, iar noi vom obtine profit impartind veniturile realizate de aeroporturi, inclusiv o parte din cele obtinute in retail si shopping aeroportuar", a explicat Michael O'Leary.

Compania sa va atinge 119 milioane de calatori urcati la bordul avioanelor in acest an, iar conducerea a decis sa mareasca flota de aeronave, pentru 2024 asteptandu-se sa transporte peste 200 de milioane de persoane.

O mare parte din crestere este asigurata de migratia calatorilor de la transportatorii aerieni ca Air Belin, Lot din Polonia si Alitalia catre compania irlandeza specializata in zboruri low-cost.

"Cred ca se va intampla. A inceput, de fapt, deja pe Heathrow si pe alte aeroporturi internationale mari", sustine O'Leary
Taxa de aeroport este cea care ii incurca in acest moment planurile sefului de la Ryanair. "In unele locuri platesc si 20 de lire pentru locul ocupat de un pasager si alte taxe, in vreme ce eu vand biletul poate cu 4 lire. Automat platesc 13 lire taxa de pasager ca sa fac lumea sa zboare cu noi", calculeaza O'Leary.
Seful companiei low-cost crede ca viziunea sa va deveni realitate, chiar daca nu toate zborurile Ryanair vor putea fi oferite gratuit publicului calator din cauza costurilor mari inregistrate la curse pe distante lungi.
Tariful mediu pe o cursa Ryanair este de 46 de euro, in care intra taxa pe bagaj si taxele aeroportuare, insa un sfert din veniturile companiei din acest an au fost obtinute din impartirea profitului cu alti operatori din sfera serviciilor de pe aeroporturi, asa cum sunt companiile de inchiriat automobile sau cele care asigura servicii de catering la bord. "

sursa
Romania are un viitor doar daca are prezent!

lupu.irimie

Ziua buna tuturor,

Pana acum am fost doar un simplu lector al forumului, urmarind si citind parerile membrilor forumului.
Legat de Ryanair pot sa va povestesc destul de multe, si din toate cele pe care eu le cunosc, cam mai nimic de bine. Ok, FR a intrat pe piata romaneasca si a inceput sa faca concurenta lui Blueair, Wizz, Tarom... oferind preturi si conditii de calatorie civilizate, dar....
Cei care lucreaza in cadrul acestei companii... pardon, cei care NU LUCREAZA, pentru ei, sunt contractati in conditi de sclavagism modern.
Personalul navigant lucreaza cu contracte pe Irlanda sub fel si fel de firme de "consultanta", paravane pentru Ryan. Cat despre cei care fac la sol deservirea... nu mai vorbesc.
Inainte de a cumpara un bilet cu ei, va rog sa va ganditi la acest aspect.
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!