Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Daca ar fi asa cum spui, CFR ar mai avea dreptate sa provizioneze suma fixa respectiva la toti ofertantii? Cum stabileste CFR acea suma fixa, cum o justifica, nu ia in calcul si neprevazutele?  Alstom pot invoca si ei aceleași motive sa nu dea un angajament ferm scris apriori, nu se poate sti exact ce presupune partea de rescriere soft pana nu se face proiectul tehnic, sau variabilele pot duce la cresteri de peste 10-15% cat este acceptat. Si ne invartim intr-un cerc vicios din care nu se vede o iesire simpla.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

antonelu

Încă o decalare a termenului de depunere a ofertelor la Arad- Timișoara, ca urmare a contestației Siemens de la CNSC: 31.01.2022. Dacă mai urmează și faza pe CAB, cum s-a mai întâmplat din păcate, pesemne că depunerea nu va fi mai devreme de luna aprilie 2022, deși licitația a fost postată de CFR pe SEAP în 19.10.2020.

Ar trebui modificată legea achizițiilor publice și pe partea de contestații înainte de depunerea ofertelor, similar cum a fost modificată pe partea de semnare a contractului după decizia comisiei de evaluare: dacă CNSC respinge contestația, Autoritatea Contractantă să poată derula etapa de depunere a ofertelor, chiar dacă Contestatorul se duce mai departe la CAB.

antonelu

Încă o decalare a termenului de depunere a ofertelor la Arad- Timișoara: 14.02.2022

florin74

Avem solutie la contestia Siemens
Se resping toate punctele,doar CFR trebuie sa faca o corectura - eroare materiala la un raspuns de la clarificari
În temeiul art. 26 alin. (2) din Legea nr. 101/2016, admite în parte contestaţia formulată de SC SIEMENS MOBILITY SRL, în contradictoriu cu COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE CFR SA și va dispune îndreptarea erorii materiale din cadrul răspunsului nr. 3, astfel cum rezultă din motivarea prezentei.
În temeiul art. 26 alin. (6) din Legea nr. 101/2016, respinge, ca nefondate, restul criticilor

Atasat decizia

florin74

Clarificarea CFR. Toti ofertantii trebuie sa coteze suma alocata de CFR. Deci nu se va face nici o diferenta aici intre ei. Eu asa o inteleg. Pana la urma ca sa evite scandalul. Ideal ar fi fost ca aceasta lucrare sa fie scoasa din contract si incredintata direct lui Alstom. Dar era mai complicat, ca negocierea trebuia sa o faca CFR :))))
Noul termen e 23.02.2022.
Speram sa fie si ultimul.
Deocamdata nu vad nici o actiune la CAB, de a contesta decizia CNSC,

qew00

Chiar sper la vesti bune.
In momentul de fata traficul feroviar pe Arad - Caransebes (atat de marfa cat si de calatori) e mult sub potential din cauza timpilor mari de mers din cauza infrastructurii. Plus orar prost si material rulant in stare proasta.

Visez la momentul cand vor exista trenuri din ora in ora din Timisoara spre Arad si Caransebes, si cand va face pe intreaga ruta Arad - Caransebes, un tren IR, aproximativ 90 de minute.

NGC

Nici eu nu stiu sa fi ajuns ceva la CAB si vad ca azi s-au depus pana la urma oferte. Asteptam comunicatul cu ofertantii.

oc7avian

CFR Infrastructură - Facebook

Quote
București, 23 februarie 2022
📢 𝟏𝟏 𝐎𝐅𝐄𝐑𝐓𝐄 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐞𝐜ț𝐢𝐮𝐧𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐓𝐢𝐦𝐢ș𝐨𝐚𝐫𝐚 – 𝐑𝐨𝐧𝐚ț 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐣 ș𝐢 𝐑𝐨𝐧𝐚ț 𝐓𝐫𝐢𝐚𝐣 - 𝐀𝐫𝐚𝐝

🚆 11 operatori economici au depus oferte la procedura de licitație deschisă pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de modernizare pe secțiunile Timișoara Est - Ronaț Triaj (lotul 3) și Ronaț Triaj - Arad (lotul 4), aferente obiectivului "Modernizarea liniei CF Caransebeș - Timișoara - Aradˮ.

📢 Valoarea financiară totală estimată a contractelor este de 3.917.081.120,59 RON, lei fără TVA, din care 1.445.386.706,40 RON, fără TVA, pentru lotul 3, respectiv 2.471.694.414,19 RON, fără TVA, pentru lotul 4, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile.

‼ În cadrul procedurii de licitație publică, împărțită în două loturi, au fost depuse următoarele oferte pentru fiecare lot, astfel:
🌉 6 𝒐𝒑𝒆𝒓𝒂𝒕𝒐𝒓𝒊 𝒆𝒄𝒐𝒏𝒐𝒎𝒊𝒄𝒊 - 𝑳𝒐𝒕𝒖𝒍 3 𝑻𝒊𝒎𝒊ș𝒐𝒂𝒓𝒂 𝑬𝒔𝒕 – 𝑹𝒐𝒏𝒂ț 𝑻𝒓𝒊𝒂𝒋 𝑮𝒓. 𝑫
✅S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A.
✅FCC CONSTRUCCION S.A.
✅ALSIM ALARKO SANAYI TESISLERI VE TICARET A.S.
✅WEBUILD SPA – MILANO
✅IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA ITALIA S.P.A.
✅MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI – asociere

♦Lotul 3 Timișoara Est – Ronaț Triaj Gr.D (13,86 km), de la km 568+399, al liniei CF București – Jimbolia (indicativ 100), până la stația Timișoara Nord, după care se continuă pe linia CF Timișoara – Arad (indicativ 218), de la km 0+000, la km 008+183 (semnalul de ieşire din Ronaţ Triaj Gr. D). Lungimea traseului este de 13,86 km, de la intrarea în cap X stația Timișoara Est, până la semnal cap Y, din Ronaț Triaj Gr.D. Pe traseul existent calea ferată este simplă, electrificată, dotată cu instalație BLA și este dispusă atât în rambleu cu înălţimea de maxim 12 metri, cât și în debleu cu adâncimea de maxim 8 metri. Pe cea mai mare parte a tronsonului feroviar vizat, pentru modernizare, calea se va dubla. Traseul de cale ferată proiectat se va desfăşura în general pe amplasamentul existent al liniei CF, cu excepţia tronsoanelor compuse din aliniamente şi curbe ce nu asigură retrasarea liniei cu parametrii pentru circulația cu viteza de 160 km/h.

De asemenea, se vor executa lucrări:
► de construcţie, reconstrucție sau reparaţii/reabilitare a 3 poduri și 3 podeţe, 9 pasaje denivelate, 1 trecere la nivel și 2 podeţe de descărcare;
►de modernizare a instalațiilor de energoalimentare, linie de contact, telecomunicații, semnalizare, centralizare, bloc (SCB), sanitare, termotehnologice etc
►de modernizare a clădirilor din staţiile şi haltele de mişcare de pe tronson: Timişoara Est, Timişoara Nord; Ronaţ Triaj Gr. D (post de mișcare), Timișoara Centru, Ronaţ Triaj Cab.1, Ronaț Triaj h, Ronaț Triaj Gr. D (halta). Stația care se va transforma în post de mișcare este Stația (grupa de linii) Ronaț Triaj Gr. D.
►de modernizare a reţelelor locale existente, de conducte de distribuţie a apei şi de canalizare, care asigură racordarea tuturor consumatorilor branşaţi în prezent la staţiile CF.
► de protecția mediului: panouri fonoabsorbante, decontaminarea solului, amenajări de spații verzi, separatoare de hidrocarburi și bazine decantoare, garduri și panouri de protecție.


🌉 5 𝒐𝒑𝒆𝒓𝒂𝒕𝒐𝒓𝒊 𝒆𝒄𝒐𝒏𝒐𝒎𝒊𝒄𝒊 - 𝑳𝒐𝒕𝒖𝒍 4 𝑹𝒐𝒏𝒂ț 𝑻𝒓𝒊𝒂𝒋 𝑮𝒓. 𝑫 - 𝑨𝒓𝒂𝒅
✅ARCADA COMPANY
✅FCC CONSTRUCCION S.A.
✅WEBUILD SPA – MILANO
✅IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA ITALIA S.P.A.
✅MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI – asociere

♦Lotul 4 Ronaț Triaj Gr. D – Arad (55 km), de la km 008+183 (semnalul de ieşire din Ronaţ Triaj Gr. D), la km 56+350 (semnalul de intrare în staţia Arad). Pe lângă acest tronson, tot în cadrul lotului 4, proiectul cuprinde și modernizarea/reconfigurarea liniei CF Aradu Nou - Glogovăț (indicativ 220), pe o distanță de cca 7 kilometri. Pe traseul existent calea ferată este simplă, electrificată, dotată cu instalație BLA și este dispusă atât în rambleu cu înălţimea de maxim 12 metri, cât și în debleu cu adâncimea de maxim 8 metri. Pe cea mai mare parte a tronsonului feroviar vizat, pentru modernizare, calea se va dubla. Traseul de cale ferată proiectat se va desfăşura în general pe amplasamentul existent al liniei CF, cu excepţia tronsoanelor compuse din aliniamente şi curbe ce nu asigură retrasarea liniei cu parametrii pentru circulația cu viteza de 160 km/h. Calea ferată existentă între staţiile Aradu Nou și Arad se va menţine simplă, însă se va moderniza. Pe intervalul dintre staţiile Aradu Nou şi Glogovăţ, traseul existent al căii ferate (linia Aradu Nou – Glogovăţ) se va modifica, pentru a se putea realiza un racord feroviar, care va asigura ocolirea Municipiului Arad de către trenurile de marfă, care vor circula între Timişoara şi Arad. Noul tronson feroviar proiectat între Aradu Nou şi Glogovăţ va traversa râul Mureş pe un pod construit în amonte faţă de cel existent.

De asemenea, se vor executa lucrări:
►de reconstrucție sau reparaţii/modernizare a 6 poduri, 30 podeţe, 7 treceri la nivel, 15 pasaje denivelate și 9 podeţe de descărcare
►de modernizare a instalațiilor de energoalimentare, linie de contact, telecomunicații, semnalizare, centralizare, bloc (SCB), sanitare, termotehnologice etc
►de modernizare a clădirilor din staţiile şi haltele de mişcare de pe tronson: Sânandrei, Băile Călacea, Orţişoara, Vinga, Şag, P.M. Valea Viilor, Aradu Nou, Glogovăț, Micălaca. Stația care se vor transforma în post de mișcare este Staţia Valea Viilor.
►de modernizare a reţelelor locale existente, de conducte de distribuţie a apei şi de canalizare, care asigură racordarea tuturor consumatorilor branşaţi în prezent la staţiile CF.
►de protecția mediului: panouri fonoabsorbante, decontaminarea solului, amenajări de spații verzi, separatoare de hidrocarburi și bazine decantoare, garduri și panouri de protecție.

📢 Durata de implementare a fiecărui contract este de 102 luni, din care: 42 de luni pentru proiectare și execuția lucrărilor, 60 de luni reprezentând perioada de garanție a obiectivului.

Vlad94


NGC

"Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivelor de investiţii Lot 1: Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 1 Caransebeș - Lugoj" Lot 2: Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 2 Lugoj – Timișoara Est""

Umbla vorba prin targ ca lotul 1 a fost castigat de asocierea condusa de WEBUILD.

TibiV

Pentru ca tot s-a iscat cearta pe "viteze mari vs. salvarea retelei feroviare"...

Balota - Drobeta Turnu Severin de la Valter Patrick:

Cand nu vom mai vedea mizerii din astea macar pe magistrale, voi fi fericit sa discutam despre viteze mari "ca la altii se poate"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


cristi5

Stie cineva daca e receptionat SFul la Balota? Traseu nou din cate se aude


razvan96

Am uitat sa anunt ca avem acord de mediu pentru Craiova-Caransebes.