Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

Cam toate proiectele au fost la 10 milioane de euro pe kilometru sau mai mult-vorbim de SF nu de costul de atribuire final. Niste poduri peste Mures nu prea se pot compara cu vreo 8 kilometri de tunel.

cristi5

^^ Se indeplineste un vis de aur al pasionatilor de CF din Romania

Quote
- zona Balota – linia cf se desprinde din linia existentă în dreptul localităţii Prunişor şi se întâlneşte cu linia actuală înainte de staţia Şimian. Această variantă începe de la km pr. 333+000 şi se sfârşeşte la km pr. 359+390, având o lungime L = 26,390 km, linie de pr. 339+200 – km pr. 341+830), un tunel (km pr. 345+900 – km pr. 352+089), un pod (ax km pr.355+642), creşterea vitezei de la 50 km/h la 160 km/h şi scăderea declivităţii
de la 32‰ la 18‰.

dr4qul4

tunel de 6km? WOW. Si traseu nou de inca 20 km. Cu alte cuvinte va trece printre Marmaru si Opranesti, ceea ce e si normal, fiind cam singura varianta pentru mentinerea declivității.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndreiB

Best news ever cu Balota si cu declivitate mai mica decat Predealul. Hai cu cat mai multe naveta de marfa pe aici si pe Valea Jiului si cu marfa rapida si mai multe trenuri de calatori prin pasul Predeal.

vancouver

Mda vesti excelente. Daca gasim si la CFR o doamna Ionita, capabila sa bage un pic de viteza fara sa faca zânzanie, ar fi perfect. Si un ministru ceva mai interesat de feroviar.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AndreiB

Mai ales ultima - redresarea e relativ imbalansata pe rutier, desi ar exista quick wins gramada pe feroviar.

Vlad94

M-am uitat peste memoriu dar nu reusesc sa gasesc nici o plansa cu traseul proiectat din zona Balota.

Cetatean

Am răsfoit și eu puțin memoriul. Pare mai bine organizat, structurat. Cred ca cei de la ital fer sunt destul de buni. Apropo, au birou în Ro?
Poate o sa avem o surpriza plăcută.
Legat de scaderea costului pe km, practic și pe Sighisoara-Simeria-614 costul pe km, e mult mai mic.
Pentru ca nu reușesc sa închidă listele de cantități.
O alta discuție o reprezinta de fapt numărul de km de linie. Dacă  vorbim de un lot de 35- 40 de km, la cale dubla și 4 gări putem ajunge la 120 de km.

alecu26

Italfer sunt doar cu numele si au doar 1...2 oameni.
Subcontractorul conteaza si trage sforile.
La fel ca pe loturile de pe fostul coridor 4. Si acolo a fost Italfer pana la Simeria.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

razvan96

Pentru ca nu am gasit in memoriul de prezentare informatia, am intrebat la CFR si mi-au spus ca durata estimata de calatorie pe Craiova-Caransebes dupa modernizare este de 152 de minute pentru un tren Intercity (VCom=89 km/h) si 199 de minute pentru un Regio.

alecu26

NGC, ne poti ajuta cu informatii despre licitatie? Nu de alta dar am auzit ca e dezastru documentatia.
300 de pagini de raspunsuri la clarificari? Multe in stil CNAIR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

razvan96

"Primul raspuns consolidat contine 152 de arhive" :) O sa incerc sa imi fac curaj sa descarc de pe acolo zilele astea dar pare jale. In plus, Thales si Siemens au contestat la CNSC niste raspunsuri.

RobertH

Ma poate lamuri cineva ce magistrala e intre Timisoara-Arad si in ce stadiu e (PT,AC)? Incerc sa pun pe harta reabilitarea si am dat de date contradictorii. 

razvan96

Linia 218 simplă electrificata, are doar SF si AM, nu are PT si nici AC (se liciteaza proiectarea odata cu executia).

RobertH