News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

Vlad94

Recunosc că eu sunt fan al soluției actuale pentru că:
-Traficul de marfă va conecta direct M200 printr-un traseu rapid, parcurgând traseul mai lung dar cu fir dublu și cu sporire de viteză
-Traficul de călători regio va rămâne pe aceelași amplasament, deservind zona Micălaca prin noua stație de lângă strada Voinicilor (conexiune tramvai). Practic, cu trenul vei avea posibilitatea să circuli din Micălaca până la centrul Timișoarei.
-Pe viitor, dacă va crește traficul regio, trenurile rapide vor putea fi mutate pe firul de marfă.

cristi5

Imi arata si mie cineva pe planase garile Micalaca si Tipografilor? Merci!

TRANSBALKAN461

Nu va fi nici o gară la Timișoara centru; vor fi doar 2 peroane simple,la intersectia strazilor Demetriade cu Alexandru Ioan Cuza. Priveste cu atentie pe planșă.

cristi5

Eu m-am uitat pe zeci de planse, am explicat pe forum ce e pe ele, am calibrat pe OSM (adica am suprapus N planse peste alta harta pana s-au potrivit) si acum daca pun o intrebare depsre niste planse ba mi se dau minusuri ba mi se spune sa ma uit pe plansa.

No bine, cum zicem noi in Ardeal :)

Vlad94

@cristi5:
- Tinisoara Centru se va amplasa langa pasajul peste strada Alexandru Ioan Cuza inspre strada Popa Sapca la km 579. 45.7622518, 21.2271202
-Micalaca se va amplasa langa pasajul peste strada Voinicilor inspre podul peste Mures la km 54.520. 46.1720897, 21.3491644
@transbalkan, si alea doua peroane simple tot gara se pot considera. Sincer sa iti zic si eu mi-am rupt urrchile pana am gasit peroanele.

Phenol

Halta Timisoara Centru o sa fie acolo sus.

Am marcat cu verde locatia.



Iar halta Micalaca o sa fie in spatele garajelor.

La fel, am marcat cu verde.



Powered by API/PUM imgur uploader


perfidus

Quote from: reed on October 24, 2020, 10:29:49 AM
@perfidus, mai exact unde se desființează ptr că în Europa acest mijloc de transport e tot mai folosit.

Imi pare rau ca citez un post mai vechi, abia azi m-am pus la curent cu topicul, s-a scris mult si nu se intelege altfel.
Era vorba de terminalele RO-LA -  in Craiova stiu ca e inchis si pe o parte din terenul de depozitare respectiv se construieiste un cartier rezidential.



Am gasit totusi si o stire pozitiva, din 2018, chiar legata de coridorul ARAD - CRAIOVA - CALAFAT:
https://www.actualitati-arad.ro/un-tren-de-tip-ro-la-facut-12-ore-de-la-curtici-la-craiova/
Ma intreb cat din ce a ramas pe terenul acela mai este azi functional, fata de 2018 cand s-a intamplat minunea terenul este schimbat simtitor si ar trebui sa treaca cu TIR-ul printre blocuri.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AlexxC

Uite niste date legate de RO-LA in 2009....capacitate de doar 160vagoane si durata de transport slab competitiva.
http://www.mt.gov.ro/web14/documente/strategie/strategii_sectoriale/anexe_strategie.pdf
La ce pret are motorina in perioada asta cred ca situatia e si mai defavorabila transportului feroviar.
Eu nu vreau sa platim subventii si pentru asta! Sa isi cumpere firmele camioane electrice si se rezolva problema poluarii.
Extras din document:

snackhunter


Xenos

Dacă gândim precum Keynes, orice investiţie e bună, ridică PIB-ul, dă de lucru industriei locale, antreprenorului etc.
În sine însă îmi pare foarte rău că nu folosim astea 3 mld. pentru un RK serios pentru Bucureşti-Craiova, să aducem toată linia la 140 km/h cu schimbat suprastructura cu trenuri de lucru şi îi îngropăm într-o linie secundară fără nicio miză REALĂ. Coridorul fiind doar o ficţiune birocratică europeană.

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24277805-podul-calafat-vidin-este-dezastru-feroviar.htm

vancouver

Intr-adevar Bucuresti-Craiova e clar mai important decat Craiova - Calafat. Problema la Craiova - Calafat e insa una de oportunitate. Trebuie facut repede, pana nu se razgandeste UE si nu ne mai da nici un cent pentru acea linie. Ar insemna moartea definitiva a liniei. Deocamdata avem coridor aprobat si finantare aprobata.

E clar ca pe termen lung ala nu va fi un coridor cu adevarat important. Cel mult un back-up la coridorul prin Serbia.

E singurul moment in care putem folosi bani externi pentru o astfel de linie secundara si la un asemenea nivel, adica 85% si cu abordare de modificari de traseu in unele puncte pentru a atinge viteze mai mari.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AndreiB

Mie mi se pare ca Craiova-Calafat sufera de "sindromul M6". Avem un proiect avansat, asta trebuie facut, fara a considera oportunitatea altor proiecte mult mai necesare pentru retea.

AlexxC

Pentru noi utilitatea liniei e minima, am stabilit deja asta!
Care este utilitatea pentru Bulgari,Greci,Turci? Care este starea alternativei prin Serbia?

frunzaverde

Fara o reconstructie pe traseu nou, in Bulgaria, utilitatea liniei este minima. Din cauza geometriei, linia bulgareasca are restrictii severe de tonaj si viteza; costurile pentru refacere sunt de 3-4 miliarde dolari.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!