Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Phenol

Aradu Nou - Glogovat 1:



Aradu Nou - Glogovat 2:



Aradu Nou - Glogovat 3:



Aradu Nou - Glogovat 4:



24.10.2020

AndreiB

Halta din centru mi se pare proiectata prea low cost. Peroane de doar 100m (max 4 vagoane), trecere peste sina la nivel, cand se putea folosi pasajul rutier.

In mod normal ar trebui sa opreasca toate trenurile acolo, si cele de lunga distanta au mai mult de 4 vagoane.

dan tm

Ce se cistiga mutind linia spre Glogovat pe alt amplasament?

RobertH

Mersi @Phenol, m-ai scapat de o treaba :) . O sa incerc sa pun si eu pe harta in zilele urmatoare schimbarile.

Phenol

@dan tm: au loc pt doua fire si scot trenurile de marfa din centrul Aradului

btw: se parteaza si linia simpla prin oras

Vlad94

Cel mai mult ma bucur pentru cele doua noi statii, Timisoara Centru sau Tipografilor si Micalaca. Aceste statii vor fi in zone foarte pppulate, fiind foarte atractive pentru naveta. Probabil dupa finalizarea proiectului, toate trenurile regio vor fi prelungite pana in Timisoara Est, Lugoj si Caransebes.

dan tm

@Phenol

Pai si pe actualul racord marfa nu merge prin centru.
Nu cred ca e un mare cistig

TibiV

Daca te referi la pastrarea liniei simple prin oras, nu este un mare castig.
Dar este un back-up necesar la starea / intretinerea liniilor CF din Romania....

Daca am inteles gresit, imi cer scuze...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Dont shoot the messenger   :-[

Din ce am inteles eu, ideea era ca impactul (zgomotul) caii ferate sa fie minim asupra orasului, astfel pe vechea linie care ramane prin centru, ma gandesc ca vor circula doar trenuri de calatori iar marfa va face ocol. Are dreptate TibiV, asta poate fi privit si ca un back-up, practic in lipsa acestui ocol portiunea dintre Aradu Nou si Arad ar fi fost singura portiune cu linie simpla. In caz de deranj traficul ar fi fost blocat de tot.

Imi aduc aminte de fostul primar de la Timisoara, care tot se plangea de zgomotul caii ferate. Probabil dorea si el sa scoata noua linie de CF din oras . Care, la prima vedere e destul de simpla, incluzi racordurile Ronat - Timisoara Sud si linia Timisoara Sud - Lugoj in proiect si muti traficul de marfa prin Buzias. Diferenta este sub 3 km. Noroc (sau nu?) ca prin Timisoara era loc pentru al doilea fir si probabil asta era si criteriul principal.

dan tm

Cred ca nu m-ati inteles:

de ce nu se mai foloseste actualul racord?

Zgomotul cred ca nu e neaparat un motiv, de vreme ce se face linie noua.
Adica si pe dincolo pe 200 trenul trece prin fata caselor la fel cum trece si actualul racord.

Phenol

Poate ca din cauza ca nu este loc de trasa pe Arad - Simeria   O:-)

AndreiB

@Phenol

Linia prin Timisoara nu se dubleaza, nu inteleg de ce.

Phenol

Mai verifica odata aici:


Quote from: Phenol on October 24, 2020, 03:39:17 PM

Timisoara Est:



Timisoara Est - Timisoara Nord





si aici:

Quote from: Phenol on October 24, 2020, 03:39:53 PM
Timisoara Nord 1:




intre Timisoara Est (gara Mica, parca asta e numele folosita de Timisoreni) si Tmisoara Nord.

AndreiB

Da, imi cer scuze. Am crezut ca cele doua linii erau cele doua sine fizice, acum vad ca reprezinta doua fire, uitandu-ma pe restul schitelor.

dan tm

Liniile de marfa 23-28 dispar la Gara de Nord si se constryeste o cladire de calatori C2 cu acces in strada Nera? Dar nu inteleg cum va fi accesul peste liniile depoului?