Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dan tm

Statia Golento controleaza si ramificatia Vidin.
La nivel de dotari de gara statia Golenti nu este modernizata deloc.
Eu am stat doua ore acolo asteptind trenul Serdika.

Noul birou de miscare este in containere modulare, iar in cladirea veche a statiei sint instalate ecrane mari de afisare, dar cladirea este inchisa tocmai sa nu fure cineva televizoarele. Nu exista nici macar toaleta moderna. Nu am fost inspirat sa pozez.

Cum in prezent trenul pentru Vidin e facut de Desiro precis ca si oameni sint mai putini in statia Golenti

TibiV

Nu am fost niciodata pe acolo, deci strict o parere de "outsider", pe baza celor spuse de colegii care cunosc traseul:

Mamaaa... Ce ne place sa ne batem joc de ceea ce avem!....   >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Calafatul revine periodic in atentie ori de cate ori se vorbeste despre navigatia pe fluviu. Pentru ca nu exista o strategie clara pentru a profita de ce ne poate aduce Dunarea din punct de vedere economic, turistic si social, peste toate fostele porturi dunarene care au inflorit acum un secol datorita comertului cu cereale s-a asternut o liniste de mormant.
Calea ferata a acestui coridor orient/est-mediteranean poate fi un stimulent pentru Calafat dar fara o strategie nationala unitara pentru toate porturile dunarene, va fi la fel de trista zona.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


Phenol

@dantm: Se pare ca doar cei inregistrati pot sa vada pozele:





Powered by API/PUM imgur uploader

denis2001

Asa arata abatutele dintr-o gara de pe acest coridor :restrictii de 10/5 km/h

ionut.damian

Din filmare cred ca devine destul de clar de ce s-a ales reconstructia totala in detrimentul RK-ului mult dorit de anumite persoane de pe forum. Intregul terasament e contaminat, traversele stau pur si simplu pe pamant, nu pe piatra sparta. Cum se pot face reparatii la asa ceva? Trebuie totul scos si facut de la zero! Cam asa este tot coridorul. Si nu numai....

AndreiB

Cel putin pe anumite parti de pe Coridor lucrurile nu arata asa - e.g. Brasov-Predeal. Cred insa ca in multe locuri, starea in care a ajuns infrastructura se datoreaza lipsei intretinerii curente de foarte mult timp, mai mult decat un standard de constructie initial prost. Argumentul ar fi fost deci nu RK vs reconstructie, ci mentenanta curenta continua si RK facut la scadenta.

TibiV

^

Corect...

Doar ca argumentul "Cel putin pe anumite parti de pe Coridor lucrurile nu arata asa - e.g. Brasov-Predeal" este off-topic.
Brasov-Predeal NU face parte din "Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Iar Calafat-Craiova a fost o secundară uitată de lume dintotdeauna :)

denis2001

Magistrala 900 a vazut si vremuri mai bune... pana acum 15 ani se mergea cu 140, restrictiile erau destul de putine.
din cauza intretinerii scazute linia sufera de traverse rupte exfolieri aluncari de teren care afecteaza tersamentul.
mai avem si podul de la carcea care sta sa cada si este un pericol adevarat. Daca cautati in raportul AFER veti vedea faptul ca pilonii s-au deplasat cu 20 de cm. Podul acela trebuie reconstruit de la 0 iar traficul mutat pe piatra olt.
Linia de calafat a avut VS 100 in anii 90. Linia are un profil drept, traverse de beton, chiar si la imbinari, doar rareori traverse de lemn. In aceasta situatie chiar si un rk ar fi suficient pe termen scurt...

Vlad94


vancouver

La un moment dat s-a vehiculat ca Arad - Timisoara sa intre pe fonduri UE 2021-2027. Restul nu, ca nu mai ajungeau banii (la calculele de atunci).

Acum avem acest fond de redrasare economica 31 de miliarde pentru care TREBUIE sa depunem proiectele pana la 30.04.2021 ("Next Generation EU"). Vad ca in Romania nu se prea misca nimic pe tema asta. De exemplu grecii se zbat deja sa obtina conditii mai bune. La noi replica oricarui functionar de stat este "inca nu ne-a zis nimeni".

Iar la CFR daca Timisoara - Caransebes nu mai incape pe fonduri clasice UE, atunci ar fi ideal de bagat pe acest fond de salvare. Alo, la MT, se aude?
Tot pe fondul asta s-ar putea baga si Balota.

("România va primi împrumuturi nerambursabile de 19,26 de miliarde de euro şi credite cu dobândă redusă de 11,58 de miliarde de euro")
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Xenos

Pe acel fond ar trebui băgată toată magistrala 900! Arad-Caransebeş e un fleac.

razvan96

Ultimele promisiuni pentru inceperea licitatiei au ca termen august-septembrie 2020.