Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

Credeti ca de data asta au avut mai mult succes la CAB cei de la ACCIONA? :lol:

04.04.2018

Quote
Tip solutie: Respingere recurs
Solutia pe scurt: Respinge plângerea ca nefondată. Defintivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 04.04.2018.

tom_sawyer

^ am dat vreo 2 pagini in urma ca sa-mi dau seama ca se refera la SF Craiova-Drobeta-Caransebes.

Ce s-a mai intamplat din aprilie? Deja licitatia asta are peste 2 ani de cand e pornita.

perfidus

Aveti idee de ce contractul asta "Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebeș - Timișoara - Arad" semnat in 2015 are stadiu de executie 0%?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

Mai mult ca sigur ca nu au emis ordinul de incepere din motiv de lipsa de finantare.

dan tm

Dar in urma studiului de fezabilitate nu trebuie sa vina proiectul tehnic, mediu, exproprieri, contractare abia apoi ordin de incepere?

perfidus

^ Ordinul de incepere pentru un SF nu depinde de altceva decât de voință și bani. Nu e vorba de lucrări, care sa necesite ce zici tu mai sus.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cristi5

^^^^ Cred ca acest post este relevant.

Quote from: north on July 08, 2018, 12:52:50 AM
Arad - Caransebeș este aproape de finalizare (dublare integrală, viteză de proiectare 160 km/h). Actualmente se investighează modalități de reducere a costurilor (costurile foarte mari sunt cu stațiile, și în special cu complexul Timișoara Nord), precum și optimizarea integrării / funcționării CF în zona urbană Arad - Timișoara. APM a emis decizia de încadrare în 15 iunie.
Realist proiectul ar urma să fie licitat undeva prin T2 2019, și este într-adevăr cel mai matur după cele de pe coridor dintre Curtici și Brașov.

Despre Cluj - Episcopia Bihor: proiectul este de-abia pe la început. După cum arată lucrurile, dublare este foarte puțin probabil să se facă, poate cu excepția bucății dintre Aleșd și Oradea.

Vlad94

Dupa citirea atenta a SF-ului, am observat ca nu se are in calcul realizarea de noi statii in Timisoara si Arad,  Consider ca ar trebui adaugate statii in Timisoara, in apropierea Iulius Mall, in Piata Timisoara 700 si in zona Micalaca in Arad.

dan tm

Pentru asta iti trebuie multa viziune. Sint multe zone in Timisoara si Arad unde se preteaza statii noi.


DAr pina sa fie ceva statii noi, azi am vazut acest panou in gara Vinga. Oare cum au circulat atita vreme trenurile fara frine strinse sau fara sistem de detectare. Mai trebuie sa implementeze un sistem care sa taie putin vegetatia din gabarit sa se vada semnalele si celelalte indicatoare.


IMG_20180803_170900 by David Daniel, on Flickr

TibiV

Quote from: dan tm on August 03, 2018, 10:31:08 PM
Oare cum au circulat atita vreme trenurile fara frine strinse sau fara sistem de detectare.
Cu Dorel (sau Paun) care dadea intai cu ciocanul si apoi punea dosul palmei pe fiecare boghiu....
Job pe care astazi nu mai vrea sa il faca nimeni.... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Quote from: NGC on September 20, 2014, 09:13:26 AM

[167629] / 20.04.2016: "Studiu de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei feroviare Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebes, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean"
    Depunere oferte: 08.06.2016 23.06.2016
    Oferte deschise in 23.06.2016: 6 oferte
    Stadiu actual licitatie: Reevaluare oferte ITALFERR si ACCIONA + BAICONS in urma deciziei CAB din 04.05.2017 (Castigator initial ACCIONA + BAICONS (loc 2)) Contestatie ITALFERR admisa de CNSC in 21.11.2017 (dupa ce CFR a reevaluat ofertele si a stabilit castigator tot pe ACCIONA + BAICONS) => Reevaluare oferta ACCIONA + BAICONS + Contestatie ACCIONA la CAB respinsa in 21.12.2017 + Contestatie 2 ACCIONA la CAB respinsa in 21.12.2017 => Contestatie ITALFERR admisa de CNSC in 08.02.2018 => Contestatie ACCIONA la CAB conexata si respinsa in 04.04.2018 + Contestatie 2 ACCIONA la CAB respinsa in 04.04.2018
    Valoare estimata:  41.924.000,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire: -


Quote from: NGC on June 27, 2016, 02:40:57 PM
Ofertele pentru "Studiu de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei feroviare Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebes, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean":

   41.924.000,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 13.787.580,00 RON fara TVA    CONSIS PROIECT SRL
2. 17.997.973,20 RON fara TVA    Asocierea ACCIONA INGENIERIA SA - BAICONS IMPEX SRL
3. 18.374.420,00 RON fara TVA    Asocierea SYSTRA SA - SC IRIMAT CONS SRL
4. 22.272.950,00 RON fara TVA    EGIS RAIL SA
5. 23.548.464,00 RON fara TVA    Asocierea ITALFERR SPA - SC ISPCF SA - SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL
6. 36.260.068,00 RON fara TVA    Asocierea SNAMPROGETTI ROMANIA - 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA

CFR SA a atribuit contractul pentru etapa pregătitoare a modernizării liniei Craiova – Caransebeș

CFR SA a atribuit contractul pentru ,,Studiu de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei feroviare Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebes, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean", contract în valoare de 23,5 milioane de lei.

Contractul a fost atribuit asocierii ,,Itaferr SpA - SC ISPCF SA - SC Italrom Inginerie Internationala SRL, cu lider de asociere Itaferr SpA".

Fondurile necesare sunt asigurate din Contractul de finantare nerambursabila CEF (GRANT AGREEMENT UNDER THE CONNECTING EUROPE FACILITY (CEF) -TRANSPORT SECTOR AGREEMENT No INEA/ CEF/ TRAN /M2014/1047757) + Bugetul de Stat.

Termenul de realizare a documentațiilor este de 15 luni de la semnarea contractului.

Obiectivele generale ale proiectului sunt:

i) Modernizarea liniei de cale ferata în conformitate cu Specificatiile Tehnice de Interoperabilitate (STI) si cu previziunile cererii de trafic de calatori si de marfa national si international, astfel:
– linie dubla, electrificata, de 25 kV,
– controlata de un sistem ERTMS (ETCS Nivel II+GSM-R ),
– gabarit de libera trecere C,
– sarcina pe osie de minim 22,5 tone/osie,
– posibilitatea exploatarii trenurilor cu lungimea de 740 m în toate statiile,
– caracteristici ale peronului – peroane înalte si lungime a peronului de 40 m, în toate statiile,
– lucrari civile în statii – lucrari de igienizare si cosmetizare a constructiilor existente, interventii la structuri, eficientizare fluxuri,
– viteze de circulatie cuprinse între 100 – 120 km/h (pentru trenurile de marfa) si 120 – 160 km/h (pentru trenurile de calatori).
ii) Modernizarea electrificarii pe toata lungimea (în sistem de alimentare de 25 kV);
iii) Marirea capacitatii de tranzit;
iv) Prin implementarea proiectului, linia de cale ferata va fi în conformitate cu parametrii tehnici ceruti de standardele si legislatia europeana în vigoare. De asemenea, implementarea proiectului va contribui la realizarea obiectivelor urmatoarelor conventii si acorduri internationale.

newsby.marianandrei.com

Anunt de atribuire (sectoriale) numarul 190300 / 05.10.2018

Deci a durat 2 ani si jumatate de la momentul lansarii licitatiei (20.04.2016) pana la momentul atribuirii (05.10.2018). :gj:

perfidus

Atribuire inseamna semnare contract sau mai este loc de ceva contestatii?

Obsercati ca dpdv financiar asocierea condusa de Italferr este "cam" pe locul 5.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Phenol

Asta e rezultatul procesului de evaluare a ofertelor depuse.
Semnarea contractului va fi dupa perioada de contestatii. Cel putin 30 zile ma gandesc.
Insa asta se intampla a nu stiu a cata oara la aceasta licitatie, parca prima oara Baicons a fost desemnat castigator de pe locul doi. Toata istoria se poate vedea la topicul dedicat.

Vlad94

De Arad-Caransebes se mai aude ceva? Pare a fi un proiect interesant, cu variante de viteza, dublare, dar fara statii in zone importante din Timisoara si Arad. Poate API si actorii locali vor putea face lobby la CFR pentru adaugarea statiilor noi.

tom_sawyer

Quote from: perfidus on October 08, 2018, 11:16:25 AM
Atribuire inseamna semnare contract sau mai este loc de ceva contestatii?

Quote from: Phenol on October 08, 2018, 02:32:19 PM
Asta e rezultatul procesului de evaluare a ofertelor depuse.
Semnarea contractului va fi dupa perioada de contestatii. Cel putin 30 zile ma gandesc

S-a terminat cu contestatiile. Atribuit inseamna semnare contract.