News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dominik

Asternere de covoare asfaltice pe DN 68A, sensul Luoj - Traian Vuia





















DRDP Timisoara
You're in Steelers Country

Dominik

Lucrarea de întreținere de pe VO a municipiului Lugoj continuă, așternerea de straturi bituminoase foarte subțiri are rolul de a mări rugozitatea, pentru o aderență mai bună a pneurilor. Acest tip de lucrare mărește durata de viață a unui drum.











DRDP Timisoara
You're in Steelers Country

JohannDB

"Acest tip de lucrare mărește durata de viață a unui drum."  Mdaaaaa... Și scurtează viața parbrizelor și crește  "tocirea" protecției anticorozive a pasajelor de roată la mașini și ciobiri semnificative de vopsea pe caroserie, prin efectul abraziv majorat al particulelor (pietricieleor din compoziția "tratamentului)..... Un avantaj și alte dezavantaje....!! Nu știu "cum se face" că acest tratament, în cca. cinci luni, e cojit și adunat pe margine, încât, la o frânare de urgență apucată mai pe "margine" te duci la naiba-n praznic...... Ceva nu se leagă... și nu numai la noi....
Un asfalt de calitate este "destul de rugos" pentru a oferi aderență, are destul spațiu pentru a aduna și evacua apa de ploaie, e destul de "colorat" pentru ca la cele mai mici raze de soare să producă topirea zăpezii prin acumulare termică... Destul de deschis la culoare, pe uscat, pentru a fi vizibil optim noaptea, cât mai ales ziua (ziua când n-ar mai fi de discutat)............și altele....
    Iar la VO Lugoj, am trecut zilele trecute, în chiar condiții foarte bune..... Se face cumva ceva pentru a "bifa" când sunt poțiuni unde chiar "e de lucru" ??

AlexxC

Iti dau doua exemple din Gorj : DN67 si DJ661; pe primul mi-am ciobit parbrizul si imi tremura dintii in gura de la vibratii de fiecare data cand il parcurg,plus alte neajunsuri....in schimb pe cel de al doilea DJ661 tratamentul a fost facut ca la carte,aproape nu iti dai seama de diferenta fata de un strat nou de asfalt,  bineinteles ca se simt ceva vibratii si este mai zgomotos dar este un exemplu de ASA DA! Totul tine doar de calitatea executiei si in special de granulatia pietrisului.

prd.marius

Asa au stricat si DN1C, acum un an sau doi. Plus ca au intarziat atunci cu realizarea marcajelor rutiere, enorm de mult.

Dominik

Antreprenorul Tirrena Scavi a demarat ieri lucrările de frezare pe sectorul de autostrada A1, Timișoara – Lugoj lotul 2, km 468+500 – km 473+400, iar astăzi a început așternerea mixturii asfaltice. În funcție de condițiile meteo, antreprenorul va lucra și în zilele de week-end. Cele două noduri rutiere Remetea Mare și Topolovățu Mare vor fi deschise traficului rutier.







DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

pasadia

DN13, intre Rupea și limita de județ BV/MS are parte de 3 șantiere destul de importante:

- ieșirea din Fișier, șantier început de anul trecut (asigurarea unui mal pe partea vestica). Se circula pe o singura banda, semaforizat, însă semnalizarea e cam din scurt.

- coborârea dinspre Fișier spre Bunesti, zona unde sunt 2 benzi spre Brașov. La fel, asigurarea malului pe partea vestica, înspre deal. Se circula pe 2 benzi semnalizate cu indicatoare. Prost semnalizat și asfaltul nu e nivelat.

- in dreptul localității Crit, alta asigurare a malului pe partea vestica (înspre vale). Alunecarea era deja de vreo 2 ani, destul de accentuată. Există semafor montat și funcțional, dar semnalizarea e tot cam din scurt.

Au noroc cu faptul că traficul e redus, altfel.ar fi problematica circulația. Dpmdv ar trebui apoi sa lucreze și pe sectorul de coborâre dinspre Hetiur spre Nadeș, și acolo sunt câteva alunecări și tasări ale asfaltului, unele destul de adânci.

Dominik

Antreprenorul Tirrena Scavi continuă lucrările pe sectorul de autostradă A1, Timișoara – Lugoj lotul 2, km 468+500 – km 473+400.







DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

adiarc

ce buna e garantia...

unul din putinele lucruri bune facute de cnair sunt cei 10 ani garantie la loturile adjudecate recent...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

#999
Lucrările de refacere a zidului de sprijin și a părții carosabile de pe DN7, localitatea Câineni Mari, afectate de surparea vechiului zid de sprijin, au fost reluate.
Lucrările au fost suspendate în perioada cand s-au înregistrat ploi abundente din cauza faptului că râul Olt atinsese cota de inundații și exista riscul ca utilajele și muncitorii să fie surprinși de viitură.
Data limită de finalizare nu se modifică din cauza acestei suspendări deoarece constructorul avea un avans de cca trei săptămâni față de calendarul de execuție, acesta lucrând în trei schimburi.

https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/676223929596978/

Așternere de covor asfaltic pe DN7, Valea Oltului, localitatea Călinești.

https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/630254777845524/
You're in Steelers Country

marinul

Reîncep lucrările pe DN 19 E Biharia - Chiribiș. Vezi până unde vor recicla

După ce lucrarea de recilare in situ pe relația Oradea - Marghita a fost abandonată anul trecut, Prefectura Bihor anunță reînceperea lucrărilor pe DN 19 E Biharia - Chiribiș. Rămâne de văzut câți kilometri vor recicla cei de la CNAIR.
Lucrările de reciclare in situ a drumului național DN 19 E Biharia – Chiribiș au fost sistate anul trecut, din direcția Marghita înspre Oradea. S-a ajuns cu reabilitarea până undeva între comunele Chișlaz și Sălard, după care urmează un tronson în care drumul arată foarte prost, în direcția Oradea. Între Sălard și Biharia drumul arată mai bine, după ce a fost peticit, fiind turnate covoare asfaltice, anii precedenți.

Până unde vor recicla?
DRDP Cluj intenționează ca în acest an să recicleze DN 19 E cel puțin până la Sălard, pe direcția Chiribiș – Sălard. Prefectura informează că bugetul lucrărilor este de circa 10,5 milioane de lei. "Vom continua cu reciclarea pe încă 11 – 14 kilometri, pe DN 19 E", precizează directorul regional Eugen Cecan, întrebat de JURNAL BIHOREAN & BIHON până unde se va recicla drumul, anul acesta. Cecan spune că mașina de reciclare lucrează cum în zona Pișcolt, județul Satu Mare, urmând să ajungă în Bihor într-una din săptămânile viitoare.
Directorul regional așteaptă să vadă și cum va arăta rectificarea bugetară, pentru bugetul Direcției Regionale Drumuri și Poduri Cluj, de care aparține și județul Bihor. În funcție de noile posibilități financiare, vor putea fi realizate noi lucrări de reciclare, în județul nostru, transmite Eugen Cecan.
DN 19 E Biharia – Chiribiș este un drum care arată catastrofal deja de câteva decenii (!), de fiecare dată autoritățile motivându-și pasivitatea prin faptul că acest drum va fi oricum distrus de mașinile de tonaj greu, ce vor lucra la autostradă. O atitudine similară poveștii cu drobul de sare, deoarece, iată, au trecut mai bine de zece ani de când nu se mai lucrează la lotul de autostradă Biharia – Chiribiș!



Lucrări premergătoare
În legătură cu lucrările de pe DN 19 E, abandonate anul trecut, Instituția Prefectului județului Bihor comunică următoarele:
"Lucrările de reparații ale tasărilor sunt premergătoare lucrărilor de reciclare in situ, care urmează să fie efectuate pe sectorul menționat. Prin metoda reciclării in situ se va refolosi o parte din structura existentă a drumului, cu adaos de liant, care se va așterne peste 15 cm de piatră spartă în stratul de bază al drumului, generând astfel un strat de bază durabil, fără pierdere de material.
Lucrările de reciclare in situ a DN 19E pentru anul în curs sunt realizate în regie proprie de către secția de producție a Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj, iar valoarea lor este de cca 10,5 milioane lei".

Ar recicla și DN 1 P
Potrivit directorului Cecan, DRDP Cluj își propune să înceapă în acest an și reciclarea in situ a drumului național DN 1 P, lung de 22 de kilometri, ce face legătura între DN 1 și DN 19 E, pe relația Uileacu de Criș – Picleu – Brusturi – Spinuș.

bihon.ro

Dominik

Antreprenorul Tirrena Scavi continuă execuția lucrărilor de reparații și întreținere a părții carosabile, în perioada de garanție, pe A1, Lugoj - Timișoara. Imagini de pe sectorul km 474 – km 476.

















DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

EugenRo



Revin cu vechiul meu stres (mentenanta).
Poate cineva sa confirme daca dungile indicate in imagine sunt crapaturi transversale?  :o

mircea

Apropo de TS și reparațiile ce le fac. Să nu uite de de craterul de la km 477. Am dat vineri seara în el cu atâta patimă de am făcut pană.

punktnet

Un drum groaznic este DN7 intre Baldana (DB) si Gaesti (DB).
De ce nu se poate reface asfaltul aici? Adica, in primavara au iesit la asfaltat (PORR) pe portiuni aleatorii de 100m in cateva puncte unde - ironie - asfaltul chiar se prezenta bine. Toate gropile si denivelarile au fost ocolite deliberat, asa pare.
Nu se stie nimic de soarta acestei bucati de drum?
Just kidding.