News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stangabriel

Quote from: Cristi N on April 15, 2020, 01:12:40 PM
As zice okish cu indulgenta. Nu am trecut prin zona, nu stiu ce semnalizare au lucrarile astea dar deja au fost 2 accidente din cauza lor. Ieri unul in care a fost implicat un motociclist si azi un mic carambol de vreo 4 masini.

Semnalizarea era lipsa. Este adevarat. Totul era la mica intelegere intre soferi.

Cristi N

Parca fac dinadins, atunci cand e nevoie de semnalizare nu o monteaza si in cazurile exceptionale cand totusi pun semnalizare temporara o lasa acolo cu anii.  :lolz:

gruiarew

Pe DN1 sau pe DN68A? Unde au fost accidentele de care ziceți?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pasadia


Dominik

Reparații cu mixtură caldă pe DN 68A Coșava - Coșevița, executate de Axela Construcții, și pe DN 7, Bârzava (AR), antreprenor: PORR Construct.

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/246959006430593/

DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

JohannDB

 ""..................pe DN 68A Coșava - Coșevița...""..... Offfff, în locul acestor frezări "locale/sectoriale/cârpeli", nu mai bine ar încerca o frezare completă pe un sens "dus" și "întors" pe  celălalt sens, cu circulație la paletă/semafor timp de maxim o săptămână (că sunt NUMAI 15 km amărâți) ca să se facă un lucru "mai de Doamne-ajută", cu bătaie mai lungă ??
   Și apoi pentru a da o față umană/comercială restului de drum, de la girația Holdea la Săcămaș s-ar putea închide complet (înafara localnicilor) accesul traficului pe DN68A pe porțiunea asta, cu transfer  pe A1 de la Ilia la Holdea și tot așa, ras și turnat totul din nou în două trei săptămâni............ După care ar putea , "pe bune" (de data asta) reexpertiza "podurile" și a trage concluzii....... concludente !!
  Sau, bucata Holdea - Săcămaș, refăcută "pe din două".... Adică odată închis complet (cu excepția traficului localnicilor) 68A între Săcămaș și Grind cu transfer pe A1, între Nod Ilia și Grind, iar mai apoi închiderea 68A între Grind și girația Holdea, cu transfer pe A1 de la Grind la Holdea ; sau invers.................. Dar în trei săptămâni de "deranj" s-ar putea face !!
  Dacă bagi trei freze în "baterie" sau două cu tamburul frezor mai lat, și o iau la "goană" continuu pe un sens, după care să vină basculele cu asfalt și finisorul necesar, n-ar fi un capăt de lume.
  Parcă aici mai sunt plăci de beton în carosabil, dacă mai rețin bine, dar se poate face. Și acum nu-i trafic "normal"; s-ar putea profita de asta !!
  Am trecut de m-am săturat pe acest sector de drum și este frustrant să o tot iei de la Holdea spre Abucea  - Dobra - Săcămaș în loc să "vezi dacă țin podurile sub tine" !!

adiarc

pai asta tot spun si eu...acele carpeli sunt o pierdere de timp si bani....si acum e momentul oportun si datorita traficului muuuult mai redus.......dar cui sa-i pese?sau cine ,chiar sa gandeasca cu creierul,atata timp cat timpu trece,leafa merge 100%..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

JohannDB

   At least, two of us .... cu aceeași gândire, dar "geaba" !!

adiarc

pe DN1,Sibiu-Fagaras,se decoperteaza str de uzura...probabil va urma o asternere a unui nou strat..( antreprenor Geiger )

o initiativa excelenta....de fapt normala....sa inlocuiesti str de uzura la 10 ani...deja acesta dadea semne clare de oboseala - crapaturi,gropi dupa trecerea iernii,mici denivelari.....eu am ajuns doar pana la lim de judet Sb-Bv( unde au ajuns cu decopertarile dinspre Scoreiu )

sper ca se vor ocupa si de parapetii rosi de rugina ai cam tuturor podurilor si de rosturile de dilatatie si sper sa faca pana la BV acest lucru ( in jud Bv deteriorarile sunt mai mari,probabil datorita iernilor mai aspre ca in jud Sb si a unor cantitati de sare mai mari )





circulatia e "intensa"  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

În următoarea perioadă, PORR Construct execută reparații pe A1, între Remetea Mare și Arad. Se lucrează pe banda 1, iar circulația se desfășoară pe banda a 2-a.
Echipele antreprenorului au început lucrările de la km 496, în apropiere de nodul Remetea Mare, pe sensul de mers spre Timișoara.







DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

stangabriel





Powered by API/PUM imgur uploader

Pe centura de vest a Ploiestiului, Dn1, se decoperteaza marcajele rutiere si denivelarile, dupa care se pune un strat subtire de emulsie si criblura fina. Macar acum se curata si mizeria de pe margine si de langa parapetii de beton. Marcajele inca erau bune, fiind din cele termoplaste(cred ca asa se spune) , nu vopsea.

Asfaltul nu avea gropi, dar foarte multe crapaturi. Am vazut masini cu insemne Viarom.

Dominik

You're in Steelers Country

Dominik

You're in Steelers Country

EugenRo

Iesire A1 de la Remetea.  :( (Poate) viitorul nod cu A9.
Trist ca dupa <10 ani arata asa; trist ca nu exista o reala intretinere/ mentenanta a soselelor in Romania.





Cristi N

Am mers zilele astea pe Centura de Vest a Ploiestiului doar pe o portiune mica: intre Giratoriul cu A3 si cel de la Lukoil. Griblura asternuta sare in toate directiile, e jale. Nu stiu daca au facut economie la emulsie, la trecerile cu compactorul sau daca au fost prea generosi cu pietrisul dar mi-e mila de caroseriile si parbrizele celor care trec pe acolo.

La intrarea in Bucuresti se inlocuiesc parapetele de beton din pasajul Baneasa, sper ca de data asta sa eliminea si carpeala cu tabla de la iesirea spre Fantana Miorita: locatie Postare FB CNAIR