News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

nu are voie sa cedeze la primele TIR uri trecute.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

din poze pare a fii un sg str de asfalt...e imposibil sa tina asa...trebuie minim 2 chiar si la un DJ
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Earthchild

Quote from: Cuneo on October 07, 2019, 09:22:43 PM

Sa vedem cat timp mai ramane acolo indicatorul "drum cu denivelari" dupa terminarea santierului.

...si ce-au avut vandalii satului cu indicatorul de judet de l-au luat la piolet? Pe ce pune românul mâna, strică.

gruiarew

Dacă ați știi ce atelaje trec pe județene / comunale, te doare capul.

Semnul probabil a fost doborât și au trecut peste el.

Și da, semnul cu denivelări trebuie să fie. Ori e drumul bun ori e rupt. Așa mi-am rupt un arc și mi-am făcut janta praf. Drum ca în palmă, semn drum cu denivelări din 5 în 5 km. După vreo 50 chiar a fost rău. Dar eu obișnuit cu drum bun am ignorat semnul :)

Să trăiască meltenanța!
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Cuneo

#889
Quote from: AlexxC on October 08, 2019, 09:49:42 AM
Se vede pe panou cine a executat. Dupa datele de acolo drumul ar trebui sa fie in garantie cat timp a fost respectata masa maxima admisibila...desi ma indoiesc ca au circulat doar masini mici pe acolo.

Nu, pe panou se vede executantul din județul Arad, dincoace de panou în județul Timiș e bătaia de joc!
Masa maximă admisă e 25 tone, dar nu se respectă. Trec sute de basculante cu piatră de la cariere și balastiere, dinspre jud. Arad, spre Timiș. Știu sigur de la băieții care încarcă cu Wola, că se ajunge la peste 40 tone. La câțiva km, la Alioș, s-a făcut un cântar de control, dar ăla e de formă, probabil cad fraierii care nu cotizează. Se știe că e un drum folosit de camioane de mare tonaj, trebuia executat în consecință.

JohannDB

E mai  ușor să stai cu "cântarul la șpagă"...., decât să faci drumul ca la carte și apoi să ceri autorizație de transport la peste 40 de tone ......

Cuneo

Din câte am citit, 40 de tone sunt permise doar pentru trenuri rutiere cu 5-6 axe, la basculantele care transportă piatră pe acest drum, nu e cazul.

Cuneo

Am lucrat în Italia, la Cuneo, într-o fabrică care făcea utilaje grele. Întotdeauna se cântărea încărcătura și nu se depășea niciodată 19,9 tone. Se demonta utilajul și se împărțea încărcătura în 2-3 TIR-uri, astfel încât să nu depășească 19,9 tone, nimeni nu risca să încarce 20 tone. Oare de ce? Nu mergea cu șpaga la cântar.

Io

#893
^ Lucrurile sint dictate de "mondializare/comert" si au fost implementate si in infrastructura, de la cit poate sa cintareasca un camion incarcat (40 de tone, nu mai mult, ce e peste are alt regim) si pina la cit poate sa cintareasca un container plin ca trebuie sa-l ia ala in macara sa-l puna pe vas. Cind am facut eu scoala cu astea un container de 20" (1 TEU - adica 1 Transport Equivalent Unit) putea avea incarcatura maxima de 22.5 tone iar unul de 40" (2 TEU) 25.5 tone. Nu incarci mai mult ca ori ti-l opreste nu stiu ce control pe sosea, pe calea ferata sau (mai rau) in port (nu e o problema sa-l incarce si sa-l transporte insa te vor pune la plata si iesi din calculul pe care ti l-ai facut) sau iti miriie forwarderul cerindu-ti mai multi bani. Sau se bat transportatorii intre ei. Tendinta mondiala e de crestere a masei TEU.
Inteleg ca practica pe sosea e de supraincarcare. E ilegal azi insa e semnul unei tendinte/forte de piata.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alecu26

Asa cum in Romania acum multi ani s-a trecut la dimensionarea drumurilor forlosind 11.5 tone pe axa....ca asa era in Europa (de la 10 tone parca), iar pe CF...incarcatura pe axa si convoaiele de calcul au tot crescut si crescut...foarte posibil in viitor sa creasca inca putin din nou incarcaturile de proeictare si pe rutier.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Pe DN13, se impune atenția în apropiere de Fișier. Banda spre Brașov (în coborâre in acea zona) este închisă datorita lucrărilor demarate pentru a construi (cred) un zid de sprijin în zona unei alunecări.

Se circulă alternativ, zona fiind semaforizată. Problema e că capătul cozii e vizibil târziu datorita curbelor și parapetilor proaspăt montați.

Dominik

Lucrări de frezare și așternere covor asfaltic pe A1, între km 49 - 51, calea 2, banda 1.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1172536649616191/
You're in Steelers Country

alexandru_m

DJ 691 este o bataie de joc si in judetul Arad. Da, proaspat asfaltat, dar la cum se simte pur si simplu au asternut asfalt peste gropile pre-existente. In viata mea nu am mers pe drum mai denivelat decat acela. Sunt gata sa pun pariu ca la anul in Mai drumul va fi cel putin la fel de rau in Arad precum in Timis.

Cantarul la care te referi este practic parasit. In viata mea nu am vazut acolo sa se faca controale si am tranzitat zona de suficiente dati.

Cat despre incarcatura, am stat de vorba cu un sofer de basculanta care lucreaza in zona si mi-a spus ca nu este nimic anormal pentru ei sa aiba 40 de tone incarcatura pe masini (total ansamblu in jur de 60 de tone). Drumul ala este super tranzitat de basculante, sunt cariere la Cicir, Sambateni, Lipova si Valea Muresului la Batuta, toate deservind cu materiale zona Timisoarei, unde se construieste mult si bine.

Dominik

#898
Lucrări de reparații pe suprafețe întinse realizate de Secția Producție Lucrări Drumuri din cadrul DRDP Timișoara pe Autostrada A1, la km 341+000, între nodul rutier Simeria și nodul rutier Orăștie.





















DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

mircea

N-ar face rău să treacă și pe partea cealaltă, între km 320-322, tot pe prima bandă. Sunt niște gropi pe acolo care așteaptă rezolvare.