News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

In alta ordine de idei, de pe topicul despre DN am aflat asta:

Quote from: alexd on August 28, 2019, 10:39:21 AM
Despre firma mai sus mentionata.

https://www.g4media.ro/fratii-ciocan-jupanii-politici-psd-din-caracal-au-primit-de-la-guvern-27-de-milioane-de-euro-la-doar-o-luna-dupa-ce-presa-a-dezvaluit-coruptia-generalizata-din-olt-contractul-pentru-reabilitarea-u.html

Ce gasim in acest articol este de-a dreptul bulversant. Adica din cei 6000 de angajati ai CNxxx nu s-au gasit cativa care sa faca echipa pentru toaletarea estetica si curatarea santurilor drumurilor din sectia Tg Jiu? Trebuiau cheltuiti 2 milioane de euro din banii nostri de rovinieta pe contracte cu dedicatie? Cum de nu intra nimeni pe fir sa-i scuture putin?

Quote..... Trading este abonată la contracte cu statul, figurând în SEAP cu 30 de contracte. De exemplu, în octombrie 2018, ..... Trading a semnat un contract de aproape 2 milioane de euro cu Compania națională de administrare a infrastructurii rutiere pentru "lucrări de întreținere curentă vară – Estetica rutieră și scurgere ape DRDP Craiova – Lot Tg Jiu".
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pest1969

Stiu ca pare un moft, dar nu ar fi o idee buna ca API sa ia pozitie in legatura cu aspectul jalnic al bretelelor dintre centura Bucuresti si A1?
Sunt folosite la greu de catre transportatorii din Romania si strainatate si mi se pare ca CNAIR isi da masura valorii cu acele bretele care ne aduc aminte de tarile sarace din afara Europei.
Nu s-or fi gandit sa le faca in regie proprie si sa vedem cu totii ce iese?
Evident, ma gandesc la o reabilitare care sa le faca sa arate normal, nu micile reasfaltari pe care le tot practica cu acelasi efect dupa foarte putin timp.

Ionut

Sunt multe chestii pe care "ar trebui" sa le faca API. Asta daca ar avea timp, bani si oameni. Fa niste poze si vedem daca punem de o pozitie.

perfidus

#873
De acord cu Ionut, iar la partea cu banii tocmai mi-am adus aminte ca n-am mai donat de mult.
Asa ca n-ar strica s-o faceti si voi cei mai proaspăt înscriși pe forum!
Niciodata nu a fost mai puternica vocea API ca in acest an 2019. S-o facem impreuna si mai puternica.
Scuze de offtopic @Ionut :D
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dominik

Așternere straturi bituminoase foarte subțiri pe DN 69 Timișoara - Arad.









DRDP Timişoara

You're in Steelers Country

alexandru_m

Oameni buni, e tarziu in noapte si nu am energia necesara pentru o postare super-argumentata, vreau doar sa intreb o chestie (sper ca este locul potrivit).

Nu exista o varianta in care noi, oamenii de rand, eventual alaturi de firme de transport (daca doresc sa se implice) sa angajam niste avocati si sa dam in judecata MT si administratorii de drumuri? Ideal ar fi sa putem da in judecata oameni cu nume si prenume, nu doar institutii.

Sa atasam urmatoarele chestii: devize de reparatii ale masinilor (tot ce e legat de suspensii/articulatii), inlocuiri parbrize, etc. Iar transportatorii sa vina cu niste calcule clare cu privire la pierderile pe care le au (un simplu exemplu: LD3 vs ruta groazei pe DN68A).

Poate nu castigam, sau poate castigam. Macar sa ii zguduim nitel pe nemernicii astia din birouri. Sunt satul de platit reparatii, sunt satul de mizeriile de drumuri pe care le avem si mai mult decat atat sunt mai mult decat revoltat de oamenii care ar trebui sa lucreze pentru infrastructura, dar lucreaza mai mult contra ei.

Noapte buna va doresc. Sunt transportator si ma duc sa dorm cate ore mi'au mai ramas pana la o noua saptamana de nervi si chin.

JohannDB

Pentru "alexandru_m"...
    """""Actiunea de regres este o actiune civila, de drept comun, izvorata din imprejurarea ca victima prejudiciului are dreptul sa actioneze pentru despagubiri printr-o actiune civila atat pe comitent, cat si pe prepus, concomitent sau succesiv sau numai pe unul dinte ei.
.................
           Actiunea in regres este reglementata in Codul civil la art. 1384-1386. Potrivit acestor dispozitii, cel care raspunde pentru fapta altuia se poate intoarce impotriva aceluia care a cauzat prejudiciul, cu exceptia cazului in care acesta din urma nu este raspunzator pentru prejudiciul cazat.

Cand cel care raspunde pentru fapta altuia este statul, Ministerul Finantelor Publice se va intoarce in mod obligatoriu, pe cale judiciara, impotriva aceluia care a cauzat prejudiciul, in masura in care acesta din urma este raspunzator, potrivit legii speciale, pentru producerea acelui prejudiciu.

Daca prejudiciul a fost cauzat de mai multe persoane, cel care, fiind raspunzator pentru fapta uneia dintre ele, a platit despagubirea se poate intoarce si impotriva celorlalte persoane care au contribuit la cauzarea prejudiciului sau, daca va fi cazul, impotriva celor care raspund pentru acestea.""""""""
                  Suntem puțin of top, dar caută lămuriri despre asta..... Partea proastă e că de exemplu un minister nu va veni în regres împortiva celui ce a produs, conform condițiilor, "prejudiciul", mulțumindu-se cu eventualele despăgubiri de la...... buget și se pune astfel "batista pe țambal"....!!
     P.S. Textul de mai sus este de pe "E-Juridic". https://e-juridic.manager.ro/articole/actiunea-in-regres-8651.html

alexandru_m

Multumesc, Johann.

Ce zici tu e foarte frumos, dar controlul nostru aivi este 0. Doar un alt minister poate actiona, iar cum si aceia sunt numiti tot politic nu se rezolva nimic. Maxim sa zici ca se gaseste unul dintr'un partid care sa actioneze impotriva altuia din alt partid, dar asta e mai mult platit de polita sau alta tampenie si nu ajuta pe termen lung.

Ar trebui sa existe (si daca exista ar trebui aplicata cum trebuie) o lege legata de raspunderea in functie. Daca iau bani ca sa dezvolt infrastructura apai sa o dezvolt, nu doar sa iau bani. Daca iau bani ca sa intretin ce deja exista, apai sa intretin altfel zbor afara. Si sa fiu constient ca cetatenii platesc viniete, taxe si impozite si nu este normal ca ei sa zboare de pe drum / isi rupa masinile. La fel firmele platesc taxe si impozite, nu e normal sa le cauzez pierderi.

Dar deja visez umed. Dupa cum sunt sigur ca stii transporturile sunt ramura economica ce aduce cei mai multi bani in tara (in conditii de deficit continuu al balantei export/import), iar onor statul roman nu misca un deget. Toata Europa returneaza supra-accize, Romania pauza. Sa nu mai spun de polonezi si cat ajuta segmentul asta. Dar lasa sa faca altii banii, lasa prostii care se chinuie si aduc bani in tara sa isi rupa masinile prin santuri si sa nu isi poata niciodata programa lucrul. Punem o restrictie de 30-50-80 sau cat o fi si acolo ramane pe veci. Chiar si in cazul in care din greseala reparam zona aia. Leafa sa mearga.


Cuneo

Așa arată o reparație proaspătă, făcută în urmă cu două luni de DRDP Timișoara, pe DJ691. E vorba de o porțiune de vreo 400 metri, aflată în jud. Timiș, la limita cu jud. Arad. În timp ce în jud. Arad s-a făcut o modernizare adevărată a drumului, în jud. Timiș s-a făcut o bătaie de joc, pe bani publici.












pasadia


JohannDB

 Este Con(z)iliul Județean, prin secția proprie de "Drumuri Județene".......

AlexxC

Se vede pe panou cine a executat. Dupa datele de acolo drumul ar trebui sa fie in garantie cat timp a fost respectata masa maxima admisibila...desi ma indoiesc ca au circulat doar masini mici pe acolo.

JohannDB

..................Mdaaaa, e "gros" tare stratul de asfalt... După bucățile dislocate, se vede "pietrișul" de sub asfalt....

mircea

^^
1. Constructorul care se vede e pentru porțiunea din Arad, făcută bine, nu bomba din Timiș.
2. Se vede ditamai TIR-ul în poze  :lol: