News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pasadia

S-o fi referit la banii cu care sunt platiti avocatii CNAIR.

Cristi N

Colegul Faraonul de la electrici aflat ca DRDP Bucuresti a semnat contractul pentru reparatia/mentenanta iluminatului public pentru toate obiectivele de pe raza regionalei. Pun mai jos cele doua postari ale lui.

QuoteLuxten nu are în administrare acea artera. Acolo aparține de DRDP București din cadrul CNAIR care după multe tergiversări au lansat un contract pentru mentenanța iluminatului public.
Acest contact a fost atribuit companiei Flash Lighting care a început lucrările acolo. Ieri am vorbit la SDN Nord și mi-au spus că Flash intra iar la lucrări luni săptămâna viitoare.

Luxten a propus PMB înlocuirea corpurilor cu LED pe sectorul administrat de ei intre Piata Presei și Pasajul Băneasa pe Sos. București - Ploiesti.

Zilele trecute i-am rugat pe cei de la ENEL Ilfov sa rezolve avaria de pe pasajul Otopeni de la Henri Coandă.

Toate aceste demersuri sper sa se concretizeze ca până de Paste sa avem lumina la propriu.

QuoteFlash se va ocupa de toate drumurile din administrarea DRDP Bucuresti:

DNCB, A3, A2, pasajele de pe centura Vest a Ploieștiului, Pasajul Chitila, Pasajul Otopeni de la aeroport, Pasajul Otopeni de peste DNCB, pasajul hobanat de pe DNCB, pasajul Jandarmeriei, pasajul IKEA, pasajul Ștefănești, Pasajul Tunari și multe altele.


Din pacate nu am reusit sa gasesc contractul in SICAP, inca nu stiu sa folosesc un tool atat de complex.  O:-)

JohannDB

Că tot se vorbește de lumini/sisteme de iluminat pe drumuri...... DN 1 de la Codlea la Sibiu, mai precis, până la Bradu, strălucește de-o lunga perioadă, din nou, într-un deplin întuneric, la ceas de noapte, în toate zonele cu insule dotate cu iluminare a acestora, excepții palide fiind câteva locuri de prin unele localități....... Macar de n-ar avea majoritatea bordurile "colțoase"....... Nu mai aude, nu mai vede nimeni nimic, pe zonă !!

RaduC

Și iata ca ce s-a discutat aici pe forum la momentul construcției pare ca s-a întors sa bântuie exploatarea lotului de autostradă.
Parapeti antiorbire căzuți, reinstalati de angajații CIC. Oare garanția a expirat?

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2210304372562963&id=1555709434689130&sfnsn=mo

JohannDB

A6.....07.03.2019....... "Paletele antiorbire, lipsăăăăăă.....................
      Pe zeci de metrii, de parcă ar fi fost luate "cu coasa", paletele antiorbire au devenit "sublime"..... Personal am ajuns uimit de MASIVA lipsă a acestora; dacă este să contorizez metrajul lipsă, din cei 10 km ai "actualei" (și poate veșnicei A6), paletele lipsesc pe cca.un kilometru (la data pozei, 07.03.2019)..............................

















Powered by API/PUM imgur uploader

Earthchild

#785
Dintii babei...
Daca CNAIR a vazut cat de nefiabila este aceasta solutie cu palete, nu inteleg de ce nu a renuntat la ea pe noile proiecte? Nu cred ca este mai ieftina decat plasa ungureasca, este mai inestetica (palete strambe, lipsa sau de diferite culori atunci cand sunt inlocuite) si, de cate ori bate vantul mai tare, zboara cu suruburi cu tot sub rotile masinilor.

Io

Nu e doar nefiabila, e si proasta. Nu poti merge cu faza lunga pe autostrada indiferent de banda pe care esti din cauza ca orbesti TIR-urile de pe partea cealalta. Asa incit mergi cu faza scurta. Ok, insa nu vezi suficient in fata pentru viteza de 130 km/h.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

JohannDB

Am "bântuit" și eu pe la vecinii unguri și nu știu de ce, "plasa antiorbire" mi s-a părut mai bună/fiabilă......
      Mai fiabilă pentru "întreținere"...... Care în unele locuri este înlocuită cu..."gard viu" de o înălțime corespunzătoare..... Dar și la ei de ești pe vârf de deal/cocoașă tot orbești pe careva din contrasens..... Și acici (cel puțin la noi) cred că avem o problemă de "proiect" cu înălțimea paletelor/plaselor eventuale de "antiorbire), ținând cont că nici la "consacrații" vestici, nu sunt toate "pe roze"..............
     Însă "dinții babei" de pe A6 (cum i-a denumit un coleg) ce i-am surprins eu și m-au surprins și ei pe mine, spun mai multe decât putem noi enumera !!  :fence:.......

Dominik

Reparații și montaj semnalizare provizorie pe Autostrada A2, km 141-142, sensul București - Constanța - lucrări executate de S.D.N. Călărași - D.R.D.P. Constanța

You're in Steelers Country

gruiarew

Azi a fost o chestie de WOW. Eu cam bat DJ706A, de la Şoimuş merg spre Brad apoi spre Ilia şi ies la Mintia la centrală. Drumul era rău, dar destul de puţin circulat. Acum câteva săptămâni bineînţeles că am dat într-o groapă nouă de mi-a amestecat gândurile.

Prin 3 aprilie supărat fac peţiţie pe site la CJ Hunedoara (mulţumesc Ionuţ pentru ajutor). Mi-au răspuns relativ repede (pe 12). Dar formulare clasică de facem să fie bine şi la vară cald.  În 25 am trecut ultima dată pe acolo şi era tot rău.

Azi trec iar şi surpriză:  drumul e reparat de la pod la intersecţia cu E79. Şi nu pe ieftineală şi nici în bătaie de joc. Unde au fost gropi nu sunt plombe. E o pată mare de câţiva zeci de metri de asfalt nou. De asemenea unde s-a lăsat o bandă, e îndreptat. Colac peste pupăză petecele ce s-au pus îs la nivel cu asfaltul vechi ce nu s-a cârpit. Nici un prag, nimic. Doar sunetul de la roţi diferă, în rest nu simţi că treci peste cârpitură.

Probabil nu are nimic de-a face cu mailul ce l-am trimis eu. Dar îs super mirat de cât de bine l-au făcut. Dacă aveti careva mai multe informaţii aş fi curios cine a făcut reparaţia. UMB cumva? Poate se găseşte o schemă să se facă şi DN68A judeţean şi să-l repare cei de la Deva :P :D cum au reparat DJ-ul ăsta. Dacă repară şi bucata de la pod până în DN7 si mai ales trecerea de CF e vis.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

horyatm

Nu văd eu bine? Parapeții antiorbire înlocuiți au altă culoare? Albastru?

Dominik

Vezi bine, dar sincer chiar nu conteaza asa de mult, doar estetic, conteaza ca i-au inlocuit, parerea mea.
You're in Steelers Country

horyatm

Evident că contează, nu înțeleg ce poate fi atât de greu să mențină culoarea. E clar că cei înlocuiți vor avea o nunață mai aprinsă de verde, dar să se schimbe culoarea și modelul. Nu e o problemă mare, e un detaliu, e adevărat, însă nu pot să îmi explic ce e atât de complicat să se mențină același model.

AlexxC

Alt pret(sa speram ca mai mic),alt producator,alt tip de plastic,alte dimensiuni

Cristi N

Problematic mie mi se pare modul de prindere: cele doua bucati de plastic care strang ca intr-o menghina glisiera parapetului. Este clar ca in timp plasticul ala imbatraneste si nu va mai avea o presiune suficienta ca sa reziste la un vant mai puternic, drept urmare le vedem cum zboara din cand in cand.

O solutie mult mai sanatoasa cred ca era sa existe gauri de prindere in glisiera din momentul fabricarii. Niste gauri cu diametrul de 6mm date la 1m distanta nu ar trebui sa afecteze rezistenta ei, efortul la montaj ar fi acelasi si doar in fabrica am avea o operatie in plus.