News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JohannDB

  DN 68A......... Ieri, 07.02.2019, între orele 13:55 (intrarea la Margina pe DN 68A) și 14:46 (ieșirea la Săcămaș din DN 68A în DN 7), pe sectorul cuprins între ieșirea din Coșava spre Dobra (imediat la ieșire) și intrarea în Dobra, erau "la lucru" 4 echipe pentru "reparații"/plombare de carosabil.......
     La al treilea punct de lucru era și o mașină de așternut așfaltul cu un agregat pentru o lățime de cca. 2m lățime (m-am și mirat că au scos un astfel de utilaj)...... La toate punctele se circula la paletă.....
     Am "reușit" și câteva poze.

JohannDB

   OF TOP......Încerc să încarc câteva poze din 07.02.2019 de pe DN 68A.... Nu vrea să se deschidă uploader-ul dedicat/direct al forumului.....


cristi5

^ L-am trecut pe serverul de acasa, serverul lui rizzuh va fi tras pe linie moarta in curand oricum. Sper ca merge acum.

adiarc

pe DN14,Sibiu-Sighisoara,la iesirea din Tarnava spre Sibiu,dupa curba "piese auto",avem de peste un an o alunecare de teren,care momentan se manifesta cu o tasare in calea de rulare,pe banda spre Sibiu.

In afara partii carosabile,"feliile" de alunecare au ajuns f.aproape de calea de rulare si e posibil sa se prabuseasca cat de curând ( la o ploaie mai zdravana ),o bucata din banda spre Sibiu.

cnair( litere mici),nu a facut nimic in afara de o minima semnalizare.

Data viitoare sper sa am timp sa opresc pt poze

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

#769
Continua carpelile...reparații cu mixtură caldă efectuate în această dimineață pe DN 68A, Margina - Coșevița, de către SDN Timișoara







DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

adiarc

ieri a fost un accident urat pe A1 ,pe sensul spre Sibiu ,intre km 262 si 263,la iesirea din tunelul Sacel.Un tir a rupt parapetii si a intrat pe contrasens in alt tir......

astazi,deja erau la schimbat parapeti.

Iata ca se poate ca in situatii critice ( nu mai exista separarea sensurilor,pe ambele directii ),sa se intervina la MAXIM 24 de ore de la eveniment
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

#771
^
Au aparut si poze cu înlocuirea parapetului distrus ieri pe A1







You're in Steelers Country

JohannDB

   Și-n 07 februarie, aceeași mașină de așternut asfaltul era la treabă........ Și era mai cald afară.
   Cât despre reparația glisierelor mediane de pe A1 (km 262-263)...; le taie stâlpii rupți și sudează alte capete "noi" la nivelul asfaltuli sau îi trag afară din sol, complet și bat alții noi, cu soneta (adică jumate de măsură sau măsură întregă) ? O astfel de treaba am avut ocazia a vedea pe A20-bretea cu A14 la nodul Wismar.... S-a scos totul și s-a bătut piesă nouă !

yetiman

In poze se vad stalpi noi, iar in poza a doua aapare si masina de batut stalpi.
Asa ca eu sper sa faca munca completa si nu doar pe jumatate.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

bat stalpi noi...singurul minus este semnalizare lucrărilor care este in continuare deficitara....facuta din scurt cu 150-200 m inainte ,ceea ce e f.putin pe autostrada unde cu viteza legala parcurgi aceea distanta in 1-2 secunde
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Quote from: Ionut on January 25, 2019, 09:46:52 AM
Cerem o situatie la zi a intretinerii retelei de DN si A. Sunt curios cat de bine raspund...



Priviti si voi raspuns. Sunt mult prea obosit incat sa mai comentez. O bataie de joc mai mare rar mi-a fost dat sa vad.


dragos76

Apoi poți fi fericit că nu te-au luat la "bătaie" verbală în răspuns, cum au făcut cu disney.

Ionut

API pe Facebook - dati un share

Deși suntem obișnuiți cu bătaia de joc a celor din CNAIR când vine vorba de comunicarea informațiilor și documentelor de interes public (i-am și dat în judecată), uneori și noi suntem uluiți de nerușinarea oficialilor din Compania de Drumuri.

Exemplu. Pe 25.01.2019 le-am solicitat situația la zi a întreținerii rețelei rutiere (petiție atașată). Am cerut să ni se comunice tipurile de intervenții necesare, data ultimei înlocuiri a stratului de uzură și planul de mentenanță pe 2019 pentru toate sectoarele de drumuri naționale și autostrăzi aflate în administrarea CNAIR.

Răspunsul halucinant a venit abia pe 27.02.2019 (a doua captură de mai jos). Ne-au trimis să ne documentăm pe site-ul lor sau în diferite normative, în loc să ne spună EXACT segmentele unde vor interveni și ce vor face acolo, la modul concret. Ca delirul să fie complet, ne transmit că în 2019 vor așterne covoare asfaltice pe 1500 km.

Disprețul cu care suntem tratați ne uimește. Legea 544/2001 este încălcată flagrant, iar "răspunsurile" primite de noi, dar și de alți cetățeni, sunt un afront adus bunului simț și arată perfect incompetența și nepăsarea "responsabililor" care scriu și semnează asemenea aberații și promisiuni fanteziste.

gruiarew

Deși nu-mi place ideea ca banul public să ajungă la avocați (pe care-i încadrez cam în aceeași categorie cu popii), te rog dă-i iară în judecată. Până când ori se satură și pleacă singur, ori îl zboară cineva pe ariciul de tot trimite comunicate aleatoare.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Nu avem bani de avocati. Toate procesele API contra CNAIR (si cel contra MFE) au fost facute cu zero lei. Ne-au consiliat cativa oameni/avocati/prieteni, dar nu am dat niciun ban. A fost timpul meu si efortul meu in buna parte. Iar asta e limitat, avand in vedere ce salariu am eu de la API si ca sunt angajat cu 4 ore pe zi. API nu are bani de multe lucruri, cu atat mai putin de avocati si cu atat mai putin pentru a tine un proces pe tema intretinerii. Asta e nivelul la care suntem.