News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

S-a rupt DN1A, mai sus de Babarunca. Nu e o surpriza asta - e mult trafic greu, a plouat mult, dar mai ales a contat faptul ca drumul nu era pregatit de la bun inceput pentru tipul de trafic bagat pe el. Si nici intretinut corespunzator nu e, bucatile din asfalt disparand la fiecare curba (acostament oricum nu exista).


Ca atare DRDP BV a tras o lucrare de mare angajament. Si gata, au rezolvat problema!



Powered by API/PUM imgur uploader

neobluenet

Cei de la CNAIR au pus si un video pe FB cu marea reparare: un camion varsa piatra sparta in prapastie si apoi un buldoexcavator asigura impinge ce a ramas pe carosabil.

Promit ca vor face o licitatie pentru un studiu care sa le spuna cum sa il repare si apoi o licitatie pentru reparatii, deci la primavara se apuca in cel mai fericit caz. Macar la Dedulesti, pe DN7, acum vreo 4 ani, s-au miscat in mare viteza cand a fugit drumul: au forat, au facut zid si in 2 luni cred ca a fost gata.

florin74

Acolo la Dedulesti e praf acum. Sunt alunecari pe sute de metri. (posibil ca unde s-a facut reparatia sa nu fie afectat)

dr4qul4

La Dedulesti este valurit si in zona reparatiei de care vorbiti, dar si in multe alte zone. Am mari dubii ca acel drum nu va fi inchis inainte sa fie gata PiSi5+DN73C, ceea ce se traduce printr-un ocol pe la Slatina pentru camioane
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

neobluenet

La Dedulesti au fost (sau inca sunt) 2 zone cu probleme: asta si urcarea de dupa acul de par, prima banda mai demult era inchisa pentru ca se facea un zid de sprijin. In mesajul de mai sus m-am referit la prima zona, nu cea cu 2+1 pe urcare.

gruiarew

Reparațiile pe suprafețe întinse cu mixtură asfaltică de pe DN 68A Coșava – Coșevița s-au finalizat astăzi. De pe traseu au fost retraşi muncitorii și utilajele şi s-au ridicat restricțiile impuse de lucrări. În luna august, se va mai interveni cu reparații doar în situații punctuale. Insistăm cu rugămintea de a circula cu atenţie, întrucât drumul este foarte aglomerat în prezent, şi pe respectarea regulilor de circulație, pentru siguranţa dumneavoastră şi a pasagerilor vehiculelor dumneavoastră.

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FDRDP.Timisoara%2Fposts%2F650994138596506
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Dominik

#696
Am vz si eu pozele pe FB, sa fie intr-un ceas bun !  :D
You're in Steelers Country

gruiarew

Dar cică în pădure "repară punctual". Acolo era rău de tot. Trec vineri / sâmbătă îs curios ce-au făcut. Sper să nu mă prindă noaptea că e teroare pe acolo...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

De pe pagina de facebook a CNAIR:



Deci tot la 1.5 rămâne drumul ăla....
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adiarc

pe A1 la Cunta ,sesnul spre Sibiu,s-a finalizat ( a treia )refacere a taluzului care a cedat in zona respectivului debleu





de asemenea pe ex lotul 3,se realizeaza frezari/reasfaltari in zona debleului Aciliu,tot sensul spre Sibiu.Din fericire pe suprafete ceva mai maricele.Zona este acceptabil semnalizata...din timp















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

flashu74

Din păcate nu doar acel lot e cu probleme. Pe Simeria-Orăștie, lot executat de Straco e tot o groapă și o remediere. Slab. Dezastruos este și pe centura Sibiu. Și astăzi se făceau reparații. După tunel, spre Sibiu se vede că terasamentul a plecat. Acolo este o mică alunecare de terasament.E traficul destul de mare pe bucata Sibiu-Deva dar singura bucată ce a rezistat este Deva - Simeria executată de Strabag. Nu știu care e cauza , dar la celelalte loturi asfaltul cedează. Cred totuși că e o problemă la ce e sub asfalt.

adiarc

asta face cel mai mic pret si lipsa de intretinere generalizata.....si,vb lui vancouver sa vezi dupa ce mai trec 15-20 de ani si incep toate sa scartaie serios...si aici ma refer mai ales la lucrarile de arta........sa ne uitam ce se intampla la italieni cu autostrazile de 50+ ani
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

flashu74

E plin de parapeți deformați de la accidente deja. Nimeni nu-i schimbă. Acelea ar trebui să intre pe asigurarea mașinii. Dar...?

horatiu.cosma

Lotul Straco mi se pare ok. Sunt ceva petece punctuale pe banda 1, in rest sunt chiar uimit ce bine se prezinta la imbinarile dintre structuri si terasament, foarte putine trambuline.

vancouver

Si mie mi se pare ok lotul Straco. Pur si simplu te relaxezi, conduci fara acea tragere de inima gen "acum ce mai urmeaza". Centura Sibiu e veche, acolo s-a lucrat si in 2005-2006, chiar daca s-a deschis 2010. Deja a venit vremea refacerii complete a stratului de uzura. Lotul Astaldi m-a surprins neplacut, lotul Impregilo este cu surprize si stai incordat permanent, chiar si la sub 130 e neplacut. Cand ajungi pe lotul Straco parca ai ajunge in Germania si deodata poti sa tii volanul cu o mana si sa mergi relaxat cu 150 (cu o masina de buna calitate evident).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.